דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
אקבולוט יעקוב 22/01/12 |  צפיות: 4978
הבן חוגג בר מצווה? משהו קטן וטוב. כמה פעמים במהלך חיינו אנו חפצים לציין אירוע כלשהו, אך מצד שני, לא יכולים להשקיע בהפקה גדולה מדיי. במקרה זה קל למצוא מספר רב של מתחמים שמפיקים בקלות אירועים לא גדולים. בטקסט שלפניכם נציין את מה שיש ללמוד על הפקת אירועים קטנים, ונסביר את המידע הדרוש בעניין מקומות לבר מצווה ועוד.

מה פירוש בתכל'ס ארוע אישי?

בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת. החליטו על מספר האנשים שיגיעו ביחס אל כמה גדול הארוע וכמה גדול האולם. ניתן להניח כי בבת מצווה, האירוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת חגיגת מאורע גדול, וסכום הכסף שחסכתם על השתייה, מספר המוזמנים, מנקים ושאר הגורמים - ניתן להוציא על אטרקציות אחרות לארוע. מוכרחים לדעת עוד על מועדונים לבת מצווה במרכז? נשמח לפרט.

אז איך מארגנים אירוע אישי?

ראשית כל, חובה לבצע הערה גסה של מספר האורחים שצפויים לבוא, ולאור החישוב הזה - נסכם את גודלה של המסיבה. חשוב שתקפידו להזמין רק את מי שאתם בטוחים שירצו לבוא ושלא ירגיזו אתכם. חשוב שתבינו גם שגן ארועים גדול מדיי ייצור תחושה של ריחוק בין מי שיגיע.

אחרי שקבעתם את הרשימה של אנשים, רישמו פידבקים מאתרי אינטרנט לגבי מתחמים אשר שווים בדיקה. גם אם קיבלתם המון לייקים על איזשהו מתחם, עדיין חשוב לדבר עם נציגים מטעם המתחם ולהגיע אל המתחם לאשר בעצמכם. הלא זה הארוע שלכם והכי חשוב שאתם תהיו מרוצים.

בארוע אישי נצטרך להשקיע יותר בפרטים הכי קטנים.

מהסיבה שבחרתם לקיים אירוע קטן בעל מעט משתתפים - ההסתברות גבוהה יותר להסתנכרן עם חלקם הגדול של החוגגים: במיקום הגאוגרפי, בשירים שיושמעו, במנות ועוד. חוץ מזה, ניתן לפנק את מוזמניכם עם צ'ופרים מגניבים בצוּרת שקיות הפתעה, או הופעת סטנד-אפ. עוד אפשרות היא לקבוע אירוע עם קונספט, דוגמת מסיבה בסגנון רנסאנס, ולקבוע בהתאם את מוסיקת הרקע, הביגוד ושאר קישוטים לקונספט הארוע.

עכשיו, לאחר שקראתם קצת לגבי ארועים קטנים, הצלחתם להבין שלמסיבה אישית יש את היכולת להיות אירוע מושקע; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובפתיחותם של האנשים. אך לעומת זאת, אם תתעצלו לתכנן גם את הפרטים הקטנים - כל הנוכחים עלולים להשתעמם. לכן, תכננו בקפידה את כל פרט ופרט... ויאללה, לארוע!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI