דף הבית עסקים יזמות עסקית גיל פרס - משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל לתייר האסייתי
גיל פרס - משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל לתייר האסייתי
גיל פרס 30/01/12 |  צפיות: 3849

ביום א' האחרון, הודיע משרד התיירות כי הוא מתכנן להשקיע ב-2012 כ-6מליון שקלים בקידום תיירות נוצרית מיפן ומאסיה בכלל. היעד 180,000 תייריםמאסיה בשנה הקרובה. מדוע חשוב שנצליח להביא אותם לכאן ומה יש לעשות?

דמות התייר האסיאתימוכרת בעולם כולו ולעיתים נראה כי הם העם המתיירביותר בעולם. המצלמה השלופה, כובע המצחייה והנכונות לראות ולהספיק הכל – אךבשקט וברוגע. אין תיירים אדיבים מהם ונראה שגם אין מניבים מהם. התיירהאסיאתי הוא תייר איכותי, אשר לא דורש שירותים – אלא נהה ממה שיש. הוא לאמזלזל באתרים תרבותיים ולאור הריחוק המנטלי והפיסי בו מדינתו נמצאת מרובהעולם המערבי, הכל נראה לו מושך ומיוחד (מה שמגדיל גם את נכונותו לפתוח אתהארנק).

אין זיקה דתית

הבעיתיות הגדולה בהבאת התיירים היפנים, והאסיאתים בכלל, לישראל – היאבעובדה שלא נעשו עד היום מאמצים לשיווק התיירות לישראל במזרח אסיה. נוסף עלכך, לאור העובדה כי רוב תושבי האזור אינם נוצרים (ולבטח שלא יהודים), איןלהם זיקה דתית לישראל, אלא רק סקרנות הסטורית.

לא תייר לבטן-גב

בכדי למשוך את התיירים האסיאתים לארץ, ישנו צורך בהשקעה בהפיכת המקומותהארכאולוגים לאטרקטיבים ולשווקם נכון. כמו כן, שיווקו של ים המלח וסגולותיויכול לאזור גם כן (אחרי הכל, הם מגיעים ממולדת המעיינות הטרמאליים ותרבותהספא). מה שבטוח, תיירות בטן-גב בחוף היא לא מה שהתייר היפני מחפש וישלדאוג לכך שיהיו לו מספיק אטרקציות יחודיות שימשכו אותו לכאן, כמו גם מחיריטיסה ולינה אטראקטיבים.

גיל פרס הוכר ע״י משרד התיירות בישראל כיועץ מוסמך לאטרקציות. גיל פרס משמש יועץ במיזמים שונים, בתהליך הפיתוח ובתחום השיווקי .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל פרס


 


מאמרים נוספים מאת גיל פרס
 
גיל פרס - התיירות החרדית בישראל - קווים לדמותה
המגזר החרדי מהווה כ-10% מכלל האוכלוסייה בישראל (כ-720,000 איש) ולאור זאת, חשוב שמשרד התיירות יפנה את המשאבים המתאימים לקידום התיירות הפנים ישראלית בקרב מגזר זה. ואכן, לפי הודעת משרד התיירות, בשנת 2012 יושקעו מליון שקלים לשיווק ייעודי במדיה החרדית.

גיל פרס - משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל לתייר האסייתי
ביום א' האחרון, הודיע משרד התיירות כי הוא מתכנן להשקיע ב-2012 כ-6 מליון שקלים בקידום תיירות נוצרית מיפן ומאסיה בכלל. היעד 180,000 תיירים מאסיה בשנה הקרובה. מדוע חשוב שנצליח להביא אותם לכאן ומה יש לעשות?

גיל פרס מסביר על עולם הטיולים המשפחתיים המאורגנים
טיולים משפחתיים הם אמנם מושג חדש למדי בתחום התיירות העולמית אך לא לקח לו זמן רב להפוך ללהיט מדובר בקרב חובבי התיירות בעולם. במאמר הבא, נעמוד על משמעות ז'אנר התיירות המשפחתית המתפתח.

גיל פרס - היחסים בין אתרי הדילים לעולם התיירות
בשנים האחרונות, פרחו עסקי תיירות הדקה ה-90 והפכו לחלק אינטגרלי מתכנון החופשה. עם זאת, נראה שבשנתיים האחרונות מפנות חברות אלו את מקומן לטובת אתרי הדילים, אשר יצרו מימד חדש, מהיר וזול לתקשורת בינן לבין הלקוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI