דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן תוכנות תיווך לשיפור ביצועי חברות נדל"ן
תוכנות תיווך לשיפור ביצועי חברות נדל"ן
מיכל ז 08/02/12 |  צפיות: 2818

תחום הנדל"ן הוא תחום מפותח מאוד ומורכב באותה המידה. ככל ששוק הנדל"ן מתפתח, יש ניסיונות להחדיר פתרונות שייעלו את התנהלותן של חברות הנדל"ן ויתנו להן דרך פשוטה יותר לעקוב אחר הנכסים, הלקוחות, העסקאות, ההוצאות וההכנסות.

תוכנות תיווך נותנות לחברות הנדל"ן מענה לקושי במעקב אחר התנהלותן בכל ההיבטים – כלכליים, מנהליים, עסקיים וכדומה – והן מקלות ומשפרות את הביצועים שלהן. תוכנות תיווך משפרות את התוצאות העסקיות של החברות, מה שבא לידי ביטוי בגידול בהכנסות שלהן וצמצום ההוצאות שלהן. יחד עם זאת, החברות מוצאות דרכים נכונות ורווחיות יותר להשתמש בתקציבים שלהם במחלקות השונות.

בעזרת תוכנת תיווך חכמה חברות הנדל"ן יכולות לשפר את יכולות הניהול שלהן, יחד עם שיפור ביצועי צוות העובדים, והן מביאות לסגירת עסקאות בזמן קצר יותר, מה שמביא לדיגול במספר העסקאות. תוכנת תיווך מצמצמת את ההוצאות של חברות הנדל"ן בכך שהיא משפרת את יכולות הבקרה והמעקב אחר הפרויקטים השונים וכך למעשה החברות עושות פחות טעויות. עוד יתרון גדול שמציעות תוכנות תיווך הוא סיפוק כל המידע הניהולי אונליין בזמן קצר ובקלות ובאופן מסודר.

תוכנות תיווך רבות מאפשרות לקבוע פרמטרים שלפיהן התוכנות יתנו התראה כאשר עומדות להתרחש סטיות מהיעדים שהחברות הציבו לעצמן בכל תחום שהוא (שיוווק, מכירות, ביצוע וכדומה). בעזרת ההתראות האלה יכולות חברות הנדל"ן למנוע טעויות פטאליות ואובדן של זמן וכסף.

תוכנות תיווך מסוימות מסוגלות להפיק דוחות גרפיים בהתאם לנתונים שהן מקבלות, הן יכולות להפיק חוזים והסכמים שונים וחלקן כוללות מערכות דואר אלקטרוני. רוב התוכנות הן ידידותיות למשתמש ואפשר ללמוד ולהפעיל אותן באופן אינטואיטיבי. אם התוכנה שבוחרים תואמת בשפות אחרות מלבד עברית, אפשר לעקוב גם אחרי פרויקטים בינלאומיים. תוכנת תיווך יכולה לפתוח בפני חברות הנדל"ן שער למידע וסטטיסטיקות חשובים בענף, כאשר המידע יכול לשמש אותן לטווח הקצר והארוך בכך שהן יכולות לתכנן את הצעדים שלהן בצורה חכמה יותר.

חשוב שחברות נדל"ן יטעימו בתוכן תוכנת תיווך שיש לה מערכת אבטחת מידע מתקדמת שתואמת לסטנדרטים הבינלאומיים. רמת האבטחה היא קריטית כדי למנוע פריצה של חברה מסוימת למערכת ולמידע של חברה אחרת ולהשתמש במידע שנאסף לטובתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI