דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני הקמת חנות וירטואלית עם קוד פתוח
הקמת חנות וירטואלית עם קוד פתוח
אולג אוסט 11/02/12 |  צפיות: 3742

קוד פתוח הינה מערכת ממוחשבת אשר פועלת בצורה גמישה.

  • היא מאפשרת שילוב של כל מיני תוספות ואלמנטים שונים היכולים לשפר את איכותה של חנות וירטואלית אשר עושה בה שימוש.

  • מערכת קוד פתוח מאופיינת בכך שהיא מאד נוחה לשימוש וכדאית עבור בניית חנות וירטואלית.

  • בעל עסק אשר עושה שימוש במערכת קוד פתוח במתחם חנות וירטואלית אשר ברשותו, ייהנה מאפשרויות ביצוע נוחות לתפעול.

  • המערכת מאופיינת בכך שהיא דינאמית ולכן ביצוע שינויים בה אינם דבר בעייתי או מסורבל בכל תחום בנושא כולל עיצוב חנות וירטואלית.

קוד פתוח עבור חנות וירטואלית פעילה

תהליך הקמת חנות וירטואלית הוא לא בהכרח דבר פשוט ליישום. חשוב שכלים נוחים ויעילים יהיו באמתחתו של בעל העסק אשר נרתם למשימה זו. מערכת הקוד הפתוח מאפשרת צמיחה מתמדת בכל שלבי בניית חנות וירטואלית אודות לאפשרויות העתידיות הפרושות לנגד עיני בעל העסק בשימוש באותה מערכת. המערכת יכולה ליצור קהילות וירטואליות ולקיים קשר עם רשתות חברתיות. היא מסוגלת לאיסוף מידע ועיבודו, לסחר אלקטרוני וליצירת תקשורת פנימית.

ברור כי הקמת חנות וירטואלית היא התנסות אשר דורשת זמן המקנה ניסיון בתחום. יש צורך בתכנון מראש לגבי עימוד נכון של דפי האתר של החנות, יש צורך בחשיבה מקדימה אודות לתוכן האינפורמטיבי ולגבי עיצוב חנות וירטואלית המשלבת נכון את המימד הוויזואלי ואת אשנבי הפרסום בתוכה. גמישות המערכת מאפשר לטעות ולתקן באופן תמידי בהתאם לשיקוליו של בעל העסק בכל נושא, אם לגבי עיצוב חנות וירטואלית, אם לגבי מיקום התוכן, התמונות וכדומה.

כיצד בנויה מערכת הקוד הפתוח?

מערכת זו כתובה בשפה המקובלת בעולם התכנות. שפת PHP . המערכת מורכבת באופן מודולארי ולכן יכולה לאפשר שימוש עבור מגוון רחב של לקוחות ועבור כל בניית אתר או בניית חנות וירטואלית. מה גם שמחדלים, אם נוצרים במערכת, מתגלים ומטופלים באופן מיידי על ידה. איכויות אלה תורמות ללקוח יותר מאשר מערכת סגורה.

מהי מערכת סגורה?

מדובר על מערכת בה לא ניתן לראות בזמן אמת את ההתרחשות הפנימית בה. כאשר כבר קיימת תקלה, היא מתגלית רק לאחר זמן מה וכבר ביצעה נזק. זמן התיקון גם מבקש את שלו וכך נוצר מצב של הפסד עבור החנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולג אוסט


 


מאמרים נוספים מאת אולג אוסט
 
מעצבת האופנה אילנה אפרתי
המעצבת אילנה אפרתי מציינת השנה 25 שנים לייסודו של הסטודיו לעיצוב הנושא את שמה. אפרתי בולטת בנוף המקומי בזכות חותם הסגנון הייחודי והמינימליסטי שלה ואיכותם הבלתי מתפשרת של חומרי הגלם והגזרות. הקולקציה החדשה של אילנה אפרתי מדגישה לא רק את רמת האיכות הגבוהה ואת העיצוב המוקפד, אלא גם את הקשר ההכרחי עם העיר תל אביב, המשמשת כרקע והשראה לעבודתה.

מפתחות קסם
תהליך האופטימיזציה של אתר חייב להיות אלמנט שנלקח בחשבון כאשר מדובר על עיצוב אתרי אינטרנט. מילות המפתח אשר יופיעו בתכנים של האתר מהווים את אחד האלמנטים ההכרחיים עבור שיווק יעיל ונכון.

הקמת חנות וירטואלית עם קוד פתוח
קוד פתוח הינה מערכת ממוחשבת אשר פועלת בצורה גמישה. היא מאפשרת שילוב של כל מיני תוספות ואלמנטים שונים היכולים לשפר את איכותה של חנות וירטואלית אשר עושה בה שימוש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI