דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין מעכשיו, חברות גיימינג באינטרנט, יוכלו לעבוד בג'רזי
מעכשיו, חברות גיימינג באינטרנט, יוכלו לעבוד בג'רזי
יניבכהן 12/02/12 |  צפיות: 3765

חברות הימורים ומשחקים באינטרנט, נתקלים לא פעם בקשיים רגולטוריים של מדינות ומרכזים פיננסים הדורשים רמת נאותות גבוהה ודרישות לא הגיוניות לקבלת רישיון. אך השבוע, וועדת ההימורים בג'רזי (אחד מאיי התעלה בין צרפת לאנגליה), העניקה רישיון לענקית תוכנת ההימורים פלייטק (Playtech ).

פלייטק היא החברה המובילה בעולם בתכנות ופיתוח כלים טכנולוגיים מבוססי תוכנה לאתרי הימורים ומשחקים בכל העולם. החברה הינה חברת תוכנה ישראלית גדולה הרשומה באיי הבתולה הבריטיים ומונפקת בבורסה בלונדון לפי שווי משוערך ממיליארד דולר.

מתן הרישיון המדובר, הינו צעד ראשון של המרכז הפיננסי בג'רזי לקראת שינויי האסטרטגיה בנושא תעשיית ה- E-Gaming המכוון לקבלת חברות גיימינג רבות כולל חברות הימורים ברשת. האישור המיוחד ניתן לחברה אחרי מפגשים ארוכים בישראל בין מנכ"ל החברה מור וייזר לבין נציגים בכירים בוועדה המרכזית בג'רזי.

שני הצדדים הגיבו על החדשות בברכות הדדיות, ושניהם מברכים על שיתוף הפעולה הפורה שיוביל לצמיחה גדולה של פתיחת חברות אופשור בג'רזי שיקבלו רישיון לעסוק בהימורים מקוונים ע"י שימוש בתוכנה של פלייטק.

הוועדה לאישורי הימורים באינטרנט תשב בימים הקרובים עם נציגי פלייטק כדי להתאים את כל הרגולציה הנדרשת לתנאים של חברות E-Gaming כולל אישורי נאותות (due diligence) ואישורים אחרים המהווים מכשול במרכזים פיננסים אחרים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יניבכהן


 


מאמרים נוספים מאת יניבכהן
 
מעכשיו, חברות גיימינג באינטרנט, יוכלו לעבוד בג'רזי
האי ג'רזי (איי התעלה) מנסה להתחרות אחר חברות זרות חדשות שיפתחו בטריטוריה שלו ונכנס חזק לתחום הגיימינג וההימורים המקוונים, תחום שלמרות הכסף הרב שסובב אותו, סובל מבעיות קשות של רגולציה. האם נראה בקרוב בית חדש לחברות הגיימינג?

רישום חברת אופשור במלטה - האופנה החדשה?
ישראלים רבים מקימים חברות זרות בכל רחבי העולם. אך כשמדובר בחברה אירופאית, כולם רצים לקפריסין - אך האם זה היעד היחיד באירופה שמציע הטבות מס?
בואו להכיר את היעד החדש במלטה

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI