דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
דנה מ 15/02/12 |  צפיות: 4378

אם אתם מתכננים אירוע חברה לכל העובדים ואתם תוהים איזה סגנון הכי יתאים עבור העובדים שלכם, מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם.

הפקת אירוע עובדים זו משימה מורכבת, עליכם לקחת בחשבון את טווח גילאי המשתתפים, את תחומי העניין של קהל היעד, את משך זמן האירוע ואת המיקום בו הוא יתבצע, בהתאמה לכל הפרטים עליכם להרכיב אירוע עובדים מתוזמן ומוקפד להפליא.

תוכנית המפרט של האירוע תלויה אך ורק בכם, מארגני האירוע- לפניכם מספר רעיונות יעילים ואפקטיביים לצורך הפקת אירוע עובדים.

בוקינג של סדנאות -  אם חשקה נפשכם בתוכנית הפעלה אינטראקטיבית, בה כל המשתתפים לוקחים חלק פעיל מומלץ מאוד שתעשו בוקינג של סדנאות עבור אירוע העובדים שלכם. כאשר עליכם לדעת כי בתחום הסדנאות וההפעלות עבור אירועי עובדים ישנם אינספור סוגים שונים מהם תוכלו לבחור, סדנת צחוק למשל היא סדנה  שמתאימה לעובדים עם רוח צעירה ואופטימית שלא מפחדים לצחוק, להתפרק ולהשתחרר. סדנת שוקולד  מתאימה לעובדים שאוהבים מתוק ורוצים להתפנק ולפנק את בני ביתם במתוקים, סדנת אוריגאמי מתאימה לעובדים שאוהבים קיפולי נייר ומוטוריקה עדינה וכן הלאה.


בוקינג של הופעות - אם כמות העובדים בארגון שלכם גדולה מהרגיל תוכלו לבחור שלא להזמין סדנת צחוק או שוקולד ולהזמין דווקא הופעה של זמר מסוים שהעובדים בחברה שלכם מתחברים אליו. עליכם לקחת בחשבון שמחירה של הופעה יהיה גבוה בהרבה מאשר מחירה של סדנת צחוק, שוקלד או קיפולי נייר.

בוקינג של הרצאות - אם קהל המשתתפים באירוע העובדים הוא קהל בוגר וממושמע, בעל תחומי עניין מגוונים, תוכלו לשכור את שירותיו של מרצה אורח ולערוך לכלל העובדים בחברה הרצאה מרתקת בנושא מסוים, עליכם לקחת בחשבון שמשך זמן ההרצאה איננו יכול להעלות על זמן מסוים שכן, גם אם הנושא מרתק בכל רמ"ח אבריו עדיין לאחר כארבעים וחמש דקות לערך יאבד קהל המאזינים את חוש הריכוז וההרצאה מעניינת ככל שתהיה, תנחל כישלון.

לסיום, אם את רוצים אירוע חברה מוצלח, אם יש לכם תקציב וחשוב לכם שהעובדים ייהנו. נסו לפרוש את אירוע העובדים על פני ערב שלם, שלבו הרצאה קצרה, סדנת הפעלה וכמובן הופעה של זמן אורח מהשורה הראשונה.

אם מדובר באירוע עם כמות עובדים גדולה, תוכלו לנסות לקבל חסויות מחברות גדולות או מפרסמים שונים ובכך להוזיל את ההוצאה עבור אירוע העובדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI