דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב בחירת מטפלת לקשישים.
בחירת מטפלת לקשישים.
דנה מ 15/02/12 |  צפיות: 5093

אם סב המשפחה שלכם בא בימים ואתם מעוניינים להשיב לו את העצמאות ותחושת הבטחון הגיע הזמן שתצמידו לו מטפלת לקשישים שתדאג לכל מחסורו באצעות שירותי סיעוד מתקדמים, שתיקח אותו עם עגלת הנכים או ההליכון ותסיע אותו ממקום למקום. מטפלת לקשישים יודעת היטב לבצע כל פעולת סיעוד נדרשת, למעש פעולות המצריכות ידע ורפואי.

כיצד בוחרים מטפלת לקשישים.

בעת תהליך של בחירת מטפלת לקשישים עליכם לשים לב לדברים הבאים.

שפת הדיבור של המטפלת  - אם סב המשפחה הוא יוצא  אירופה ודובר את אחת השפות, רומנית, הונגרית, רוסית או גרמנית, מומלץ מאוד לנסות לאתר מטפלת לקשישים שדוברת את אותה השפה כמו הסב, הדבר יעזור מאוד לסב לתקשר עם המטפלת.

ארץ המוצא -  מלבד שפת הדיבור של המטפלת  לארץ מוצאה חשיבות ברמה עליונה , מטפלת לקשישים ממוצא פיליפיני או הודי לרוב ידועה ברמת המסירות הגבוהה שיש לה לאדם בו היא מטפלת בו ולכן אם סב המשפחה שלכם זקוק לטיפול צמוד הכולל מקלחות והאכלה שוטפת מומלץ על אף שפת הדיבור המשותפת של המטפלת והסב להעדיף עובד סיעוד או מטפלת לקשישים מהודו או מהפיליפינים.

רישיון נהיגה - אם סב המשפחה נוהג מומלץ מאוד לוודא אל מול חברות סיעוד שונות אם יש להם בנמצא עובדת זרה או עובד זר בעל רישיון נהיגה, העובדה כי המטפלת תוכל לנהוג במקומו של הסב יכולה להקל מאוד על התנועה והניידות של הסב והמטפלת ולהוריד עול משמעותי מבני המשפחה.

תחומי עניין - כל חברת סיעוד מכובדת מצרפת לכל עובד או מטפלת סיעודית, טופס רשמי המפרט את תחומי העניין של העובד הזר, כך למשל עובדת זרה או מטפלת לקשישים שחובבת חיות תהיה רשומה בפירוט במערכת החברה. בעת הבחירה של המטפלת עבור הסב, מומלץ מאוד לוודא כי לסב ולמטפלת תחומי עניין משותפים. אם ברשותו של הסב שישה כלבים הזקוקים לטיפול מומלץ לוודא כי המטפלת חובבת חיות, אם הסב אוהב לשבת ולדוג שעות על גבי שעות צריך שהמטפלת שבחרתם עבורו תאהב מים ולא תשנא אותם.

מראה כללי - על אף שמראה כללי נאה כביכול איננו קשור למציאות ולא מעיד על כישוריה של המטפלת, מומלץ מאוד להסתכל בתמונות של המטפלת ולוודא כי מראה פניה מסביר פנים לאדם המבוגר ולא מרתיע או מאיים.

 >> למידע משלים על אביזרי סיעוד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI