דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב ויטרינות, דלתות זכוכית ולחלונות כאמצעי בטיחות בעזרת מדבקות קיר
עיצוב ויטרינות, דלתות זכוכית ולחלונות כאמצעי בטיחות בעזרת מדבקות קיר
מירב הירשפלד 22/02/12 |  צפיות: 3006
 

לפני מספר חודשים פגשתי באחד מנקודות המכירה סבתא לנכדים שביקשה לקנות מדבקות קיר. מטרתה הייתה הדבקת המדבקה בביתה על דלת הזזה מזכוכית. זאת לאחר שנכדיה התנגשו מספר פעמים בדלת הזכוכית.

בו בעת אנחנו מדברות על היתרון של מדבקות הקיר כפתרון לבעיה, בחורה צעירה שהקשיבה לשיחה התערבה בשיחה והוסיפה כי הינה מנהלת עסק, ונתבעת בימים אלו על סך של 80 אלף ₪ בעקבות ילד שהתנגש בדלת הזכוכית במשרדה.

לאחר שיטוט קצר באינטרנט, נדהמתי לגלות כי רבים המקרים בהם עסקים ואנשים פרטיים נתבעים בשל בעיה זו, ועל הנתבע להוכיח כי עשה כל ביכולתו לסמן את דלתות הזכוכית באופן ברור לכל אדם. 

מאז, לאחר עבודה עם לקוחות רבים אשר קנו מדבקות שונות לעיצוב דלתות זכוכית, מצאנו כי מדבקות קיר מספקות פתרון יעיל זול ופשוט להשמה לבתים משותפים, עסקים, ואנשים פרטיים אשר ביקשו לסמן  דלותת זכוכית  במדבקות כאמצעי בטיחות.

טיפים לעיצוב ויטרינות ודלתות זכוכית בעזרת מדבקות קיר .

·      - יש לחשב את גודל הדלת ביחס לגודל המדבקה. מח    ניתן בדלתות משרדים להסתפק במדבקות בודדות בצורות לדוגמא עיגולים, ריבועים, ואפילו פרפרים * ח -רצוי למקם את המדבקה כך שתחל מגובה  מטר  ומטה (כך גם ילדים יוכלו לראות את המדבקה בקלות        - אם מדובר בדלת זכוכית גדולת מימדים, או אם ברצונכם לכסות שטח רחב מהדלת, אנו ממליצים על מדבקות קיר אשר ניתנות לעיצוב חופשי. אלו יאפשרו לכם לבצע פיזור המדבקות בהתאם לגובה הרצוי מומ- מומלץ לבחור מדבקת קיר בעלת צבעים בולטים על פני זכוכית לדוגמא אדום, צהוב , כתום .

·  ב- בעת בחירת המדבקה יש להתייחס לאופי הבית ואו העסק בו ממוקמת דלת הזכוכית, וכן לקחת בחשבון את העיצוב הקיים והצבעים הדומיננטיים בו. חשוב לא ליצור עומס של מדבקות אלא לנסות לבצע פיזור מאוזן ורווחים בין המדבקות.  

ח

·        

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב הירשפלד


 


מאמרים נוספים מאת מירב הירשפלד
 
עיצוב ויטרינות, דלתות זכוכית ולחלונות כאמצעי בטיחות בעזרת מדבקות קיר
התנגשתם פעם בדלת זכוכית ? למרות שלכולנו זה כבר קרה, ובפיספוסים זה להיט, התנגשות בדלתות זכוכית היא חוויה מביכה ולא נעימה ולעיתים מסוכנת. איגדנו עבורכם במאמר זה טיפים כיצד לעצב ולעשות שימוש במדבקות קיר לסימון בטיחותי ועיצוב דלתות זכוכית.

עיצוב משרדים וחדרי עבודה בשימוש במדבקות קיר
בין אם אתם עובדים מהבית, במשרד בעסק או חנות, רובנו מבלים זמן רב בסביבת העבודה שלנו.ולכן משרדים ועסקים רבים עושים מאמצים רבים לייצר עבור העובדים סביבת עבודה נעימה ככל הניתן. במאמר זה נציע טיפים לבחירת מדבקות קיר לעיצוב משרדים ולאיזה היבטים חשוב להתייחס בבואנו לעצב משרד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI