דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן יואל יפרח - קניית דירה חדשה בפרדס חנה
יואל יפרח - קניית דירה חדשה בפרדס חנה
לילך כהן 26/03/12 |  צפיות: 2866


מה מציעה המושבה הירוקה

שוק הנדל"ן בישראל מציע הזדמנויות רבות בישובים שונים בארץ. כיום ניתן לראות כיצד המושבה הוותיקה והירוקה פרדס חנה מציגה בגאווה מספר שכונות שבהן נבנים פרויקטים חדשים ומרשימים. נראה כי בין אם מדובר בתושבי האזור שמעוניינים לקנות דירה בפרדס חנה ובין אם אלו זוגות צעירים ומשפחות שמעוניינים לעבור מהעיר הגדולה לישוב פסטורלי ויפה הרי שכל אחד יכול למצוא לעצמו את יחידת הדיור המתאימה לו. את ההתאמות השונות עושים כל אדם, זוג או משפחה בהתאם למה שמקום מסוים יכול לספק להם כמו תחבורה, נגישות, טבע, תעסוקה, חינוך ועוד. בנוסף לכך מבינים רבים שיש להתייחס בצורה רצינית לנושא המימון, סטנדרט הבנייה ורמת הפיתוח בטרם מחליטים סופית לקנות דירה בפרדס חנה.

בחירה נכונה בין היזמים השונים

בכל ישוב מתפתח אנו יכולים לראות יזמים שונים שמציגים פרויקטים בסדרי גודל שונים. באופן טבעי כל יזם או קבלן יציג את הפרויקט שלו כטוב מכולם ולכן יש לבחון בצורה קפדנית נתונים שונים בכדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. בדיקת החוזה, מעבר לנושא התשלום וההוצאות הנלוות, הינו חשוב ביותר בכדי לבדוק את גודל יחידת הדיור נטו, את גודלו של הממ"ד (שמשמש כחדר לכל דבר), את קיומם או אי קיומם של מחסן וחניה בטאבו וכיו'. גם את האלמנטים שמחוץ ליחידת הדיור עצמה יש לבדוק בצורה יסודית בכדי לראות האם הפיתוח הסביבתי יבוצע בזמן והאם הוא כולל מתקנים המתאימים לגילאי ילדיכם למשל. עוד נתונים חשובים כמו איכותו של הלובי, אפשרויות גישה לבניין ואחריות הקבלן לגבי טיב העבודות הם דברים שאסור להתעלם מהם.

בין גודל היחידה לסטנדרט הבנייה

באופן טבעי אנו רואים כיצד רוכשי דירות חדשות מעוניינים לדעת באיזה גודל הדירה שמוצעת להם. אך די ברור שיש עוד לא מעט דברים שיכולים להיות חשובים לא פחות מגודל הדירה. אם דירה רחבת ידיים אינה מציגה סטנדרט בנייה גבוה הרי ששווי הנכס יכול לרדת בצורה משמעותית במשך השנים. מטבח גדול, אלומיניום איכותי בחלונות, דלת פלדה עם מנגנון חזק, ריצוף מתוצרת איכותית וכל אלמנט שאיכותו קריטית וניתן ליהנות ממנו גם בעוד שנים רבות הוא כזה שיש להתעמק בו. קבלנים איכותיים יציגו דירות מרשימות בפרדס חנה בשכונות שונות בישוב וידגישו בפני לקוחותיהם כיצד הם זוכים לעסקה מצוינת שבה אין הם צריכים להוציא עוד כסף רב על "מקצה שיפורים" שיביא את הדירה לרמת דיור מספקת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI