דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד הילס סופר פרימיום - מזון מרפא
הילס סופר פרימיום - מזון מרפא
אבי 27/03/12 |  צפיות: 3789

אנו נוטים להרגיש חסרי אונים כשחיית המחמד שלנו חולה, והדבר טבעי לאור העובדה שהן אינן יכולות לדבר ולספר לנו מה מכאיב להן. גם כשהווטרינר מאבחן את סוג המחלה ורושם להן תרופות וטיפול, פעמים רבות אנו עומדים חסרי אונים מול חיה המסרבת לאכול ובכך מעכבת את החלמתה. חשוב לדעת כי האוכל שתתנו לחיית המחמד החולה שלכם, יכול לקבוע במידה רבה את מהירות החלמתה ולהשפיע על תאבונה ובריאותה.

אוכל מעודד החלמה

אם פעם מזון לחיות מחמד היה מיועד רק כדי להשביע את תאבונם, הרי שמזון לכלבים וחתולים הוא מזה שנים רבות עניין למומחים לתזונה. בעזרת מזון מתאים תוכל חיית המחמד שלכם להירפא ממגוון גדול של בעיות רפואיות ולהחלים מניתוחים קשים ואלרגיות. המזון מותאם כמובן לאחר אבחון ווטרינרי, המאבחן את המחלה ואת סוג המזון שיועיל לתקופת הטיפול ולתקופת ההחלמה.

לא רק לחולים

ווטרינרים רבים מציעים לבעלי חיות מחמד, להיצמד לתפריט הכולל מזון רפואי לחתולים או מזון רפואי לכלבים. רבים מהם ממליצים על מזון הילס סופר פרימיום, הנחשב לעילית המזון ומציע גם מזון המסייע בריפוי מחלות רבות ושונות. במקרים של מחלה קשה, חשיבות התפריט רבה עוד יותר. חשוב לדעת כי מזון מתאים יכול לתרום רבות לבריאות חיית המחמד שלכם.

מזון רפואי עונה על מגוון בעיות רפואיות

מומלץ לתת מזון הילס סופר פרימיום לכל חיית מחמד באופן קבוע, אולם חשוב לדעת כי מתן מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, יכול לסייע לחיית המחמד שלכם להתגבר על מגוון מחלות כמו מחלות לב, מחלות בדרכי העיכול, מחלות בדרכי השתן ועוד. מזון מיוחד לתקופת הטיפול במחלה וההבראה ממנה, יכול להינתן באופן זמני או קבוע, חשוב מאוד להיוועץ עם הווטרינר לגבי אופי ומשך זמן הטיפול.

סוגי מזון שונים העונים על מגוון בעיות

מזון הניתן לחיית מחמד החולה במחלות הקשורות למערכת העיכול, יכיל תוספי תזונה וסיבים שיקלו על החלמת מערכת העיכול. מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים החולים במחלות הלבלב יתאפיינו במזון בעל רמות שומן וסיבים נמוכות ובכך יסייעו לעיכול ויגדילו את רמת ספיגת המזון. חיות מחמד החולות במחלות הכבד ודרכי מרה, יזדקקו למזון המכיל תוספי תזונה ואבץ ובעל רמות נחושת נמוכות.

מזון מעודד אכילה

במקרה של מחלות כליה, יכיל המזון רמות גבוהות של ויטמין די 3, ורמות נמוכות של חנקן וזרחן. המזון גם יכלול בין היתר משפרי טעם, כדי לעודד חיות מחמד החולות במחלת כליות לאכול, כיוון שבמקרים כאלו, תיאבונן נוטה להיות ירוד. כמובן שלפני התחלת הטיפול, חשוב מאוד להיוועץ עם הווטרינר שידריך אתכם לגבי סוג המזון. הילס סופר פרימיום מציעה לכם מגוון סוגי מזון שיקלו על שלל בעיות רפואיות ויעזרו לחיית המחמד שלכם להבריא מהר ככל האפשר.

אוכל בריא כל השנה

גם לאחר שחיית המחמד שלכם החלימה בשעה טובה, כדאי לזכור כי מתן מזון רפואי לכלבים או מזון רפואי לחתולים על בסיס קבוע, תורם רבות לבריאותה ורווחתה של חיית המחמד שלכם. אוכל פרימיום איכותי תורם רבות לבריאותן של חיות המחמד ומסייע בריפוי ומניעת מחלות. כדאי לכם להשתמש במזון הילס סופר פרימיום, המבטיח את בריאותם של חיות המחמד הניזונות ממנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI