דף הבית תחבורה ורכב תעופה שף בשמים-שירות חדש
שף בשמים-שירות חדש
LYNXJET 27/03/12 |  צפיות: 13995
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה. שירות "שף בשמיים" כולל הן את הכנת הארוחות במטוס עצמו והן את התכנון הקפדני של התפריט, יחד עם הבישול וההגשה המדויקים- וכל זאת ע"פ דרישת הלקוח כמובן. לחילופין, הלקוח יכול פשוט לבקש שהשף יכין מראש את המנות שיועלו למטוס ויוגשו ע"י הדיילת במהלך הטיסה.

דניאל האלם, מנכ"ל החברה, מוסיף: "אנו מכוונים ליצור את חווית הקייטרינג האולטימטיבית לטיסה. אנו צופים ש'שף בשמיים' ימשוך תאגידים, חברות תעופה המחכירות מטוסים פרטיים וכן בעלי מטוסי מנהלים."

מחיר השירות יהיה ע"פ שכר שעתי בנוסף להוצאות נוספות של השף במידה ומדובר במוצרי יסוד מיוחדים וחריגים. שירות של דייל יינות, סומלייה, יינתן ללא תשלום נוסף.

נכון להיום, שירות "שף בשמיים" זמין לכל הטיסות הפרטיות היוצאות מלונדון- אך ורק למטוסים בקטגוריית ה Heavy-Jets (בהם בואינג ואירבאס). בעתיד חברת הקייטרינג צפויה להרחיב את שירותיה גם למטוסי מנהלים נוספים.

אומנם, השירות עדיין לא מוצע בישראל, אך גם כאן, חברת LynxJet-Private Flights מציעה ללקוחותיה את האפשרות להזמין בטיסותיהם הפרטיות מנות מיוחדות ממיטב המסעדות וכן מנות המוכנות בידי שפים המתמחים בהכנת מנות המיועדות להגשה בטיסות מנהלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LYNXJET

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.



 


מאמרים נוספים מאת LYNXJET
 
מדוע לטוס בטיסה פרטית?
03/06/12 | תעופה
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל

שף בשמים-שירות חדש
27/03/12 | תעופה
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה.

טרמניל ייעודי לטיסות מנהלים הוקם בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה
11/03/12 | תעופה
טרמינל ייעודי לטיסות מנהלים- טרמינל A, נפתח בחודש שעבר בשדה"ת שרמנטייבו במוסקבה (SVO)

היתרונות הגדולים בבחירה בטיסה פרטית
חסכו זמן יקר – האפשרות לחסוך בזמן הופכת במידה רבה ליתרון המשמעותי ביותר של הטיסה הפרטית. בבואכם לעלות על טיסה רגילה יהיה עליכם להיות כפופים ללוח הזמנים של חברת התעופה ולהסתכן בדחייה של טיסתכם, לעמוד בתורים אינסופיים ואף לעבור בדיקות בטחוניות שעלולות להפוך לטורדניות למדי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI