דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט פרסום ע"י בניית אתרים לעסקים
פרסום ע"י בניית אתרים לעסקים
נדב יעקובי 31/03/12 |  צפיות: 3985

זה ברור לכולם כי כיום כבר שום עסק אינו יכול לשרוד בעולם התחרותי מבלישיהיה לו אתר אינטרנט פעיל ואפקטיבי. אם בעבר היהמספיק להציג כמה מיליםותמונותבאינטרנט, הרי שכיום השתנו דרישות הגולשים וללא בניית אתריםלעסקים מקצועית אין לאתראינטרנט שום ערך כלכלי או שיווקי. עם עלייתהרשתות החברתיות ובראשן כמובן הפייסבוק, הפך הצורך באתר אינטרנט לעניין שלהכרח, כיוון בית עסק שאין לו אתר אליוניתן להפנות את הגולשים בפייסבוקמאבד למעשה קהל לקוחות פוטנציאלייםאדיר לטובת מתחריו.בחירת חברה לבנייתאתרים לעסקים מקצועית יכולה להקפיץאת אתר האינטרנט של כל בית עסק, גדולאו קטן, ולהפוך אותו לכלישיווקי ופירסומי ממדרגה ראשונה. לכל מי שמתענייןבהקמתאתר עסקי כדאי לדעת מעט על חלק מן ההיבטיםהחשובים הכרוכים בכך.

חברות אינטרנט אשר עוסקות בתחום של בניית אתרים לעסקים מציעות לבעלי עסקיםקידום ובנייה, החל מחבילות מצומצמותהכוללות עיצוב ובניה בסיסיים, ועדלחבילות מורחבות הכוללות מיתוג, עדכוןוקידום של האתר לאחר בנייתו. בהתאםלכך ישנו הבדל עצום במחירים שמציעם העסקים הללו, כאשר בדרך כלל כגובהההשקעה כך גם מידת היעילות של האתר.ישנם עסקים (בעיקר קטנים) אשר מסתפקיםבבניית אתר קטן של כמהדפים, ומן הצד השני אפשר למצוא אתריםמורכביםהכוללים גם פונקציות כמו מאמרים או חנותאלקטרונית המאפשרת רכישה מקוונת.

המטרה של בניית אתרים לעסקים:
המטרה הכללית של בניית אתרים לעסקים  חייבת להתחלק למטרות משנה, שאותן יש להשיג בעזרת בניית אתר עסקי בצורה חכמה:
עיצובאתר ידידותי למשתמש, שלא רק שאיננו מרתיע את המשתמש אלא אפילו מעודד אותולהשתמש בשירותי החברה ולרכוש את מוצריה. העיצוב כולל את הצבעים הנכונים,הגופנים הנכונים, סידור נכון של האתר וקישורים פנימיים נאותים. בניית אתריםלעסקים שנעשית בצורה נכונה, עשויה להגדיל את אחוז הרוכשים באתר בצורהמשמעותית.
הגדלת התנועה לאתר: לאחר שנסתיימה בניית האתר, יש לדאוגבדרכים שונות להגדלת התנועה בו, הן בעזרת פרסום ממומן והן בעזרת קידוםאורגני בשיטות שונות. אחת השיטות היא כתיבת מאמרים מקצועיים ובעלי ערך מוסףגבוה המצויים באתר ומקדמים אותו במנוע החיפוש, על פי מילות חיפוש שהוגדרומראש.
הגדלת התנועה לאתר – השלב הבא: יצירת רשימת לקוחות קיימים אולקוחות פוטנציאליים ושמירה על קשר רציף איתם, אם באמצעות ניוזלטריםתקופתיים ואם באמצעות משלוח כרטיסי ברכה לימי הולדת וכיוצא באל אירועים.פעולות אלה יגדילו את יחס ההמרה – משמע לקוחות המגיעים לאתר ומבצעים בוקנייה בפועל.

קודם כל מתחיל תהליך בניית אתרים לעסקים  בעיצובהאתר. ההיבט הוויזואלי של האתר הוא בעל משמעות מכרעת מבחינה שיווקית. האתרצריך להשתלב בשאר אמצעי הפרסום של העסק ולהתאים לערכי המותג, כך שתיווצראחידות בין כל האמצעים השיווקיים של העסק כגון פרסומות, שילוט חוצות ועוד.אך בנוסף לכך כרוכה בניית אתרים לעסקים גם בעיצוב נכון של ממשק המשתמש, כךשחווית הגלישה והתפעול של האתר תעודד את הביקורים בו.
חברות לבנייתאתרים באינטרנט אשר עוסקות בתחום של בניית אתרים לעסקים מציעות לבעלי עסקיםחבילות מסוגים שונים, החל מחבילות מצומצמות הכוללות עיצוב ובניה בסיסיים,ועד לחבילות מורחבות הכוללות מיתוג, עדכון וקידום של האתר לאחר בנייתו.בהתאם לכך יש הבדל גדול בין המחירים שמציעות חברות אלה, כאשר בדרך כללכגובה ההשקעה כך גם מידת היעילות של אתר האינטרנט. ישנם עסקים (בעיקרקטנים) אשר מסתפקים בבניית אתר פשוט של מספר עמודים מצומצם, ומן הצד השניאפשר למצוא אתרים מורכבים הכוללים גם פונקציות כמו מאמרים או חנותאלקטרונית המאפשרת רכישה מקוונת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נדב יעקובי


 


מאמרים נוספים מאת נדב יעקובי
 
פרסום ע"י בניית אתרים לעסקים
זה ברור לכולם כי כיום כבר שום עסק אינו יכול לשרוד בעולם התחרותי מבלי שיהיה לו אתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI