דף הבית אינטרנט והחיים ברשת הכרויות הכרויות סקס
הכרויות סקס
Capiyot 01/04/12 |  צפיות: 9323
הכרויות סקס

אתם בבית ולבד. מתחשק לכם שמישהו יארח לכם חברה. לא כזו שמספקת דיבורים, אחרת הייתם מזמינים חברים. יותר בכיוון של סיפוק יצרים. איזה קסם, במגע הקלקה על העכבר, תוכלו ליזום סקס. היכנסו לאתרי הכרויות סטוצים ואל תישארו הערב לבד.

הצד שלו

לא מתחשק לך לצאת מהבית, להתלבש, להוציא כסף, להוציא את האוטו. שוב לצאת לבר ולחזור מסריח מסיגריות, ובטח לבד. אתה שוכב מול הטלוויזיה עם נשנושים טעימים ומשהו חסר לך. איך היית שמח אם הייתה נשמעת דפיקה בדלת, היית שואל: "מי זה"?, אתה שומע קול לא מוכר. פותח אותה, ומולך עומדת בחורה יפה ומתוקה שבאה אליך. לפני חצי שעה בדיוק הכרת אותה באתר הכרויות סקס, מאוד אהבת את התמונה שלה. צ'וטטתם קצת וקשקשתם ועברתם לטלפון. נתת לה את הכתובת שלך, מסתבר שהיא גרה ממש לידך, היא מתלבשת ובאה.

.

הצד שלה

פעם ראשונה שלי. בדיוק נפרדתי מחבר שלי ואני זקוקה לריבאונד. אבל בלי להיקשר, לדבר, מחויבות ועוד עניינים. נטו סקס, אני צריכה שמישהו ישכיח ממני את החבר שלי, ועדיף דרך המיטה. אז נכנסתי לאתר הכרויות סקס, פטפטתי עם מישהו שנראה חתיך וחמוד. מסתבר שהוא גר ממש קרוב אלי. תוך חצי שעה הגעתי אליו, דפקתי לו על הדלת, נראה טוב. נכנסתי אליו, פטפטנו כמה דקות והלכנו לחדר שלו. האמת, היה ממש כיף.

סייבר סקס

יש דרך נוספת להכרות סקס והיא סייבר סקס. נכנסים לאתר הכרויות ובמקום להיפגש פיזית ולעבור את כל הקטע הקודם שהסברנו לכם, ממשיכים דרך האינטרנט בלבד. מקיימים סקס דרך הצ'אט והמסנג'ר. אף אחד לא שומע ולא יודע. אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, מה הפנטזיה שלכם, מה מתחשק לכם שיעשו לכם ועד תיאור מדויק של הסקס. מי שאוהב ופתוח לסקס, זו יכול להיות מאוד מעניין ומגרה. נדרשת יצירתיות, יכולת הקלדה מהירה וכושר ניסוח.

טכנולוגיות מתקדמות

הטכנולוגיה סיפקה לנו חיים יותר קלים, והכניסה לחיינו את האינטרנט ואת אתרי ההיכרויות. אבל, מה שקרה הוא שאתרי ההיכרויות הקדימו את הטכנולוגיה. האדם לקח צעד נוסף קדימה, והפך את אתרי ההיכרויות למקום מפגש לסטוצים. ואחר כך צעד גדול יותר, ואתרי היכרויות הפכו לכר פורה גם לחילופי זוגיות וגם לאנשים שלא מרוצים מחיי המין שלהם ורוצים לגוון, ולהעשיר את חיי המין שלהם מהצד. וכך, צמחו להם אתרי הכרויות לצורכי אהבה ואתר להיכרויות לסקס בווריאציות שונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Capiyot

כפיות הינו המגזין הגדול בישראל בנושא הכרויות ודייטינג. באתר תכנים רבים בנושא שבינו לבינה.



 


מאמרים נוספים מאת Capiyot
 
מדריך חילופי זוגות
21/06/12 | הכרויות
חילופי זוגות הופך לאט לאט להיות חלק מהמיינסטרים. זוגות רבים המחפשים גיוון אחרי זוגיות ארוכה מוצאים אותה בחילופי זוגות.

הכרויות סקס
01/04/12 | הכרויות
אומרים שהחיים קצרים, שצריך לנצל אותם עד תום ולנגוס בכמה שיותר מהם. סקס הוא צורך בסיסי של האדם והוא מחפשו באופן תמידי. המאמר מדבר על תחום הכרויות הסקס באנטרנט אשר פורך בשנים האחרונות.

מדריך סטוצים מרגשים לכבוד יום האהבה 2012
לכבוד יום האהבה 2012 הכנו לכם מדריך מיוחד שיעזור לכם למצוא סטוצים לבודדים לאלה שאין להם מישהו או מישהי קבועה. חג אהבה 2012 שמח.

סטוצים
06/02/12 | הכרויות
מה מתחיל באות סמך ונגמר באות צדיק סופית? הוא כולל מפגש מיני ללא מחויבות בין שני זרים או מכרים חפוזים, גברים אוהבים אותו יותר מנשים, אף אחד מהצדדים לא אמור לפתח רגשות, הוא מגוון את חיי המין וחייבים להשתמש איתו בקונדום? יפה מאוד, סטוץ!

בדרך שלה: מדריך הכרויות ללסבית המתחילה
31/01/12 | הכרויות
תמיד חשבת להגשים פנטזיה, להיות עם אישה. רוב הנשים לא מחשיבות עצמן כלסביות אבל בהחלט היו רוצות לחוות מגע של אישה לפחות פעם אחת. מצד שני יש את אלו שטעמו והחליטו שזה הדבר האמיתי. המדריך הבא מביא ארגז כלים מעשי שיעזור עם הכרויות ללסביות. גם מי שאיננה מחשיבה עצמה ככזו ומעוניינת רק בחוויה חד פעמית מוזמנת לקרוא ולהפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI