דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים החלוקה בקידום בגוגל
החלוקה בקידום בגוגל
דניאל וובי 11/04/12 |  צפיות: 2804

תחום הקידום בגוגל התפתח רבות בשנים האחרונות. ניתן לראות את הצמיחה על ידי צמיחת מספר החברות והפרילנסרים המציעים את השירות הזה וכמה הוא נהיה חלק אינטגרלי מהצלחת עסקים קטנים ובינוניים. בעסק הקידום בגוגל קיימת חלוקה בין שני סוגי מקדמי אתרים- אלה שמוצאים את זה ברור כשמש ואלה שמוצאים את זה מסע חיפוש אינסופי אחר איזה שהוא סוד לקידום מוצלח. אז מדוע בכלל קיימת החלוקה הזו? במאמר זה נגדיר את שני הסוגים ונראה מדוע לאחד קשה בעוד שלשני קל:

האחוז הגדול ממקדמי האתרים תרים בלי סוף אחר שיטת הקידום האולטימטיבית. החיפוש האינסופי הזה כולל חיפוש בפורומים, קניית כלים חדשים לזירוז המיפוי, קניית לינקים וכדומה. המטרה שלהם היא לקדם את האתר שהם עובדים עליו כמה שיותר מהר בתוצאות האורגניות, שזו בעצם המטרה של כל מקדם אתרים. הבעיה נמצאת בחיפושם האינסופי אחר שיטת "קסם" לזירוז הקידום, שכן זהו בזבוז זמן וכסף משווע.

המעטים והמצליחים הם אלה שמהווים את האחוז הקטן ממקדמי האתרים. אלה הם המקדמים אשר דובקים לשיטתם מכיוון שהם יודעים על ידי עובדות בשטח שהיא אכן עובדת- וטוב. מקדמי אתרים אלה לא מחפשים אחר שיטות קסם שונות ומשונות, אלא משקיעים מאמצים ומשאבים על מנת להגדיל את היקף העבודה שהם כבר עושים על ידי שכירת עוד אנשים לבצע את אסטרטגיית הקידום שלהם. אלה הם האנשים אשר בסופו של דבר מציליחם בקידום בגוגל, שכן הם מבינים שאין כזה דבר שיטות קסם ושהקידום בגוגל עובד עם עבודה קשה והשקעת מאמץ רב כאשר את התוצאות רואים רק בטווח הארוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל וובי


 


מאמרים נוספים מאת דניאל וובי
 
החלוקה בקידום בגוגל
הקידום בגוגל הוא תחום מאוד נרחב כיום. ישנם אנשים שיודעים בדיוק מה הם עושים בעוד שאחרים מחפשים ומחפשים אחר התשובה לקידום מוצלח. מהי התשובה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI