דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה גירושין ע"פ גישור
גירושין ע"פ גישור
ami hury 15/04/12 |  צפיות: 3932



מאמרים נוספים מאת ami hury
 
נדל"ן מסחרי
15/11/15 | נדל"ן
נדל"ן מסחרי, המוכר גם בשם נדל"ן עסקי, הינו תחום בעולם הנדל"ן הכולל מבנים אשר אינם משמשים למגורים, אלא לצורך מגוון צרכים עסקיים ומסחריים: מבני תעשייה, חנויות, משרדים, מחסנים, אולמות אירועים, בתי קפה ומסעדות, מגרשים וכדומה.

שוק הנדל"ן באשקלון
20/08/12 | נדל"ן
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף

בית חכם – נוחות בשלט רחוק
20/06/12 | בית חכם
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

גירושין ע"פ גישור
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה שהכל טוב ולכן אין שום עילה לנו לחשוש לגירושין אבל מדי פעם יש מצבים לא נעימים לאחר שבני הזוג ניסו הכול ברם מבינים שעדיף שכל צד ילך לדרכו , הזוג מבין שמצב זה עדיף מאשר להמשיך לחיות בצוותא אבל לבד מבחינה רגשית. אם קורה מצב שבני הזוג החליטו ללכת סופית שגירושין הוא הפיתרון הגמור אז מתחיל תהליך ארוך.

חברות להפקת אירועים – מפיקים את המקסימום
באיזה שהוא שלב בחיים כמעט כל אחד יצטרך לארגן עריכה של שמחות. אירוע אינו צריך להיות רק ברית, בר מצווה אותו אירוע יוכל להיות גם כן מסיבה לחברי הצוות וגם חגיגת יום הולדת יחד עם ידידים. כך או כך, לכל אירוע נדרשת התכוננות רבה, וכגודל חשיבות האירוע כך תהיה המידה של ההכנה הנדרשת. לעיתים עלולים התכנונים להימשך לתקופה של מספר שבועות, בזמן שהאירוע אינו מתמשך רק כמה שעות בלבד. כתוצאה מהכמות הרבה של הפרטים הדורשים הרבה ארגון, נהיה מצב שמפלס הלחץ בתקופה שלפני המאורע עצמו עולה במיוחד. מה שגורם שבסופו של דבר האנשים המארגנים את האירוע זוכרים את אותה התקופה הלחוצה שקדמה למסיבה יותר מהאירוע עצמו. מי שיכול להקל

ניהול תיקי השקעות
18/03/12 | השקעות
לאחרונה הרבה מאוד אנשים מחזיקים ברשותם תיק השקעות. ההשקעה יכולה להיות במט''ח, בקרנות נאמנות ובכל השקעה כלשהי שהם מקווים להשיג ממנה תמורה הולמת. מידי פעם סכום הכסף שמנוהל בתיקי ההשקעות הוא משמש נתח רציני מהונו של האדם, ולפעמים גם סכום הכסף מושקע לחיסכון בשביל הפנסיה או גם לרכישת דירה.

פיתוח קול כמעט הכל
01/03/12 | מוסיקה
עניין פיתוח קול הוא למעשה תהליך המיועד לשפר את היכולת הקולית של האדם. פיתוח קול מושג דרך אימונים מסויימים אשר מדריכים את הבן אדם לפתח את המקסימום מהיכולת הקולית שלו. בפיתוח קול נעשה תרגול במגוון שיטות המכשירות את הבן אדם לבצע שימוש נכון בפוטנציאל הקולי שברשותו.

תוכנת תיווך
08/02/12 | תוכנה
במרוצת השנים עסקי מכירת וקניית הדירות הפכו ליותר ויותר מפותחים. פיתוח זה הביא רבים להקים חברות תיווך שמעניקות שירותי תיווך מיוחדים ומקצועיים לאנשים פרטיים וכן גם לגופים עסקיים שמעוניינים בכך. באמצעות תוכנת תיווך בה משתמשים מתווכים מקצועיים יותר ומקצועיים פחות, ניתן להגיע ביתר קלות למיקסום הזמן והרווחים.

ניהול תיקי השקעות
אנשים חוסכים כסף ומשקיעים אותו בתיק השקעות שהם בונים, בדברים שהם מאמינים בהם, בחברות שהם מאמינים בהם, אתה יכול להשקיע בחברה טכנולוגיה שאתה מאמין בה כל כך ולהרוויח עליה שהחברה הזאת באמת מתחילה לזנק למעלה. הכול תלוי בכל אחד ובמה שהוא חושב ומעריך סיכון על חברות

אימון עסקי- מה כדאי לדעת
בעשור האחרון כולנו לעדים לפריחה של טרנד הקאוצ'ינג,על כל רבדיו, אחד הרבדים הפופולאריים בתחום הקאוצ'ינג והמבוקשים ביותר הוא התחום של האימון העסקי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI