דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר הובלות בהרצליה ובכפר סבא
הובלות בהרצליה ובכפר סבא
nati bentov 19/04/12 |  צפיות: 2752

קיבלתם מפתחות למקום החדש?

עבור רבים העברת מקום המגורים זה תהליך מרגש. מדובר על זמן טוב מאוד לסדר את החיים, לעבור על חפצים שאגרנו, לזרוק ולהכניס את החדש. למרות זאת, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות שתעביר לנו את החפצים היקרים לליבנו ושתאפשר לנו מעבר נוח במידה האפשרית.

מה לבדוק כשמחפשים הובלות בהרצליה?

הדבר העיקרי שעיקר האנשים ימהרו לבדוק הוא מחיר העלות. המחיר מהווה נתון מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה בשביל מרבית האנשים, השאלה אם מחיר זול מהווה במרבית הפעמים את העסקה הטובה ביותר?

אל תהיו מופתעים אם הזמנתם הובלה להכל כולל הכל עבור שש מאות שקלים וביום ההובלה הגיע בחור רופס ובודד עם טנדר ישן. הרי לא הייתם נותנים את האוטו הפרטי שלכם בכל מוסך בעל הצעה זולה, למה תרצו לשים את החפצים שצברתם בחיים תחת אחריותו של מוביל סתמי, גם אם הוא ממש זול.

אז איך מוצאים מובילים איכותיים?

כשלא בטוחים כדאי לבדוק כמה הצעות. על ידי ביצוע השוואה של הצעות מחברות שונות תקבלו מושג מה חברת הובלות ממוצעת מאפשרת לכם ועבור איזה מחיר, מה שיאפשר לכם להבין מה מקבלים בכל מחיר ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהבטיח לעצמכם את הכי טוב שיש בטווח מחיר הזה. בבדיקת הצעה של הובלות בכפר סבא ההבדלים במחיר יתבטאו ב:

ניסיון בפועל - חברות בתחום ההובלה הפעילות בענף המון שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שיודעים את עבודתם ועובדים בצורה מהירה תוך טיפול מסור בחפצים שלכם. לחברות הנ"ל מספר רב של לקוחות והן יכולות לספק המלצות רבות.

כיסוי ביטוחי על ההובלה - אם תבחנו תראו שמרבית מההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא כוללות אף סעיף ביטוח. בזמן העברת דירה חשוב להקפיד ולראות שנמצא סעיף מסוג זה ולוודא על מה הוא נותן אחריות בכדי שתהיו רגועים.

כלי התובלה ומספר האנשים - חברות הובלה רציניות יגיעו במשאית גדולה לעומת עוסקים מהצד שיבואו לבד נהוגים על טנדר ישן שבמידה ואתם ברי מזל סגור. חברות הפועלות כדרך קבע יספקו לכם צוות עובדים מיומן של לפחות שלושה מובילים, בהתחשב במה שדורשת ההובלה - מה שמביא לידי שירות וטיפול טוב יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלות מנוף - השכרת שירותי מנוף יגרור תוספת מחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה לכם ברירה מלבד להשתמש בו כתוצאה ממגבלות של דרכי המעבר. בכל אופן, כדאי לקחת את שירותיו של מנופאי גם אם לא מוכרחים כיוון שהוא יחסוך לכם זמן וגם מצמצם אפשרות של פגיעה ברכושכם בעת סחיבת הפריטים במעברים צרים.

מקווה שסיפקתי לכם מספיק בשביל להתחיל למציאת הצעת מחיר , כזו שתשתלם לכם. הייתם רוצים כלים ועצות למציאת מובילים טובים בעלות נמוכה והוגנת?גלשו לפורטל ותוכלו להנות ממגווןטיפים ומאמרים שיאפשרו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות ובמהירות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nati bentov


 


מאמרים נוספים מאת nati bentov
 
,בר משקאות לאירועים וחתונות
באילו דרכים יוצרים רושם חיובי בחתונה או בבת מצווה? ללא כל ספק זו אחת ההתלבטויות החשובות שכל מארגן ארוע מחפש מידע לגביה בזמן ארגון המסיבה שלו. לקושיה זו אין מענה אחד, אבל בשנים האחרונות לא חסרות דרכים יצירתיות שבאמצעותן ניתן למתג את הערב ולעשות אותו לאגדי וליותר מרק אירוע שיגרתי.

חברת אריזה למעבר לבית חדש
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו המעבר זה שלב משמח. זהו שלב טוב מאוד לבצע סדר בדברים, לעבור על הקיים, לסדר את הקיים ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש חשוב להקפיד ולבחור חברה אמינה שתעביר בשבילנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מגנטים לאירועים במרכז - עבור יום הולדת
כיצד יוצרים אקסטזה בחתונה או בבר מצווה? זאת בהחלט אחת מהנקודות הרציניות שכל אחד ואחד תוהה לגביה לפני שמתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי שלו. לנקודה זו אין פתרון אחד, אולם כעת לא חסרות דרכים יצירתיות שאפשר באמצעותן למתג את הערב המיוחד ולהפוך אותו לייחודי וליותר מסתם אירוע רגיל.

ריסוס אורגני למכרסמים
כל אחד מאיתנו שמע על החוויה המלחיצה הבאה, אתם נכנסים באישון ליל לדירה ורואים תיקנים עצבניים. הג'וקים הם מפגע רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם עשויים לסכן את בריאותנו. אז איך לפעול במקרים בהם יש נחשים בביתנו?

קליפים לאירועים לימי הולדת
באירועים גדולים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את האירועים המשמעותיים ביותר בדיוק. התחתנתם? חוגגים ברית לבן? בעולם המודרני אנו לא יכולים להמנע מצוות צילום לשם תיעוד כל שנייה חשובה מהערב הגדול שלכם. בעתיד כשתרגישו נוסטלגיים תוכלו להכניס את הסרט ב-DVD וכך תוכלו לראות את הרגעים המרגשים.

הזמנת הובלת מקרר בשכיבה
06/06/12 | מעבר דירה
בשביל רובנו העברת העסק זה שלב מרגש. מדובר בשלב טוב לעשות סדר בדברים, לעבור על חפצים שאגרנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים וקל ככל האפשר.

אולם אירועים יפו מהמם
הפקה של ארועים היא לא עבודה קלה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כאשר כל אחד מחייב חשיבות אינדיבידואלית. בסוף המסלול אתם קוצרים את הפירות, בגלל שאתם ארגנתם ארוע אדיר!

קליפ יום הולדת וחתונה
צלמי אירועים – כולם נהנים מהשירות המקל עלינו להיזכר בימים הגדולים ביותר בחיינו בדיוק כפי שהיו. הייתה לכם חתונה יפהפיה? סבא חוגג תשעים? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צלם מקצועי שיוכל לצלם הכל של הערב. בהמשך תוכלו להכניס את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות את האירוע מחדש.

הובלות מרכז עם מנוף
05/06/12 | מעבר דירה
עבור רובנו המעבר זה הליך כיפי ומרגש. מדובר על זמן מעולה לערוך סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות קצת סדר ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים לבית חדש חשוב לבחור בקפידה חברת הובלות שתארוז לנו את כל החפצים , שבזכותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

גני אירועים בפתח תקווה לימי הולדת
תכנון מסיבות הוא סוגייה לא קלה. כל ארוע חברתי מורכב מפרמטרים שונים, כשכל אחד מהם חייב חשיבות אישית. בערב הארוע כולם שמחים, אחרי שהרמתם את המסיבה המושלמת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI