דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים ללא ערבים
הלוואות לסטודנטים ללא ערבים
אבי 22/04/12 |  צפיות: 2581

סטודנטים הם פלח אוכלוסייה שצריך סכומי כסף גדולים למשך תקופה של שלוש עד ארבע שנים. הם וחבריהם וסביבתם הקרובה, נמצאים כולם באותה סירה, ולכן, הם אינם יכולים לשמש ערבים זה לזה בלקיחת הלוואות, הם אינם יכולים להישען זה על זה או להיעזר זה בזה בנקודה ספציפית זו. לשם כך קמו אפשרויות אחרות אשר מעניקות הלוואות ללא ערבים לסטודנטים בזמן לימודיהם.

הלוואות לסטודנטים – נקודת ראות שונה

מי שמעניק הלוואות לסטודנטים, מסתכל עליהם אחרת מאשר על אנשים אחרים אשר מגיעים לבקש בקשות להלוואה. בדרך כלל מגיעים אנשים עובדים, מבוססים, בעלי כושר השתכרות, ומשכורת קבועה.

סטודנטים הם קבוצה גדולה באוכלוסייה, שיש לה הוצאות רבות והכנסות מועטות, אך יחד עם זאת יש לה אופק השתכרותי מלא תקווה, וראייה לטווח ארוך. לסטודנטים יש הוצאות רבות, החל משכר לימוד דרך הוצאות מגורים, מחייה, נסיעות ועוד. מכיוון שהם לומדים, יש להם זמן לעבוד במשרות חלקיות בלבד, משרות אשר ההכנסה מהן לא מכסה את כל ההוצאות של הסטודנטים.

לכן, הלוואות חוץ בנקאיות אשר נכנסות תחת הכותרת של הלוואות לסטודנטים, הן הלוואות אותן ניתן להחזיר בשנים מאוחרות יותר, מיד אחרי סיום הלימודים, ויש אפילו שמוכנים לחכות תקופה מסוימת, עד שאותם סטודנטים יתחילו לעבוד ולהתפרנס, והם מתחילים להחזיר את ההלוואות שנתיים, שלוש ואפילו חמש שנים לאחר סיום הלימודים.

הלוואות חוץ בנקאיות - האפשרויות

כמובן שגם הבנקים מעניקים הלוואות לסטודנטים, אך במקביל להם יש הלוואות חוץ בנקאיות רבות בהם יכולים הסטודנטים להשתמש ללא חשש, ולקבל הלוואות ללא ערבים בקלות, בנוחות ובמהירות.

בכל מוסד לימודים גבוה יש מחלקה שעוסקת ברווחת הסטודנטים, בשיתוף עם אגודות הסטודנטים. הסטודנט צריך רק להוכיח כי הוא לומד באותו מוסד והוא יקבל הלוואה בתנאים נוחים. ההלוואות אינן גבוהות במיוחד. יחד עם זאת, הן מספקות מרווח נשימה. ההחזרים החודשיים הם לא גדולים, מתבצעים לאורך כל שנת הלימודים. ואפשר לחדש את ההלוואה בכל שנה שוב.

יש גופים חוץ בנקאיים נוספים מעניקים הלוואות לסטודנטים. סטודנטים יכולים לפנות לכל אותם גופים חוץ בנקאיים שמעניקים הלוואות בהיתר וברישיון של משרד האוצר, ואיננו מתכוונים לגופים המעניקים הלוואות בתנאיי שוק אפור. היום, אפשר לקבל הלוואות ללא ערבים מחברות כרטיסי האשראי, מחברות ביטוח, מחברות מימון, מקרנות ועוד.

חלק מהגופים שהזכרנו כאן מעניקים מראש הלוואה גדולה לסטודנטים, כזאת, שתאפשר להם לצלוח את כל שנות הלימוד עד השגת התואר. גופים אחרים מעניקים הלוואה שמספיקה לצלוח שנת לימודים אחת, אך הם נותנים הלוואות נוספות בפתח כל שנת לימודים חדשה, כך שהסכום בינתיים מצטבר, בדרך כלל ללא כל החזרים.

הלוואות חוץ בנקאיות לסטודנטים - התנאים

התנאים לקבלת הלוואות לסטודנטים הם בדרך כלל הימצאות כרטיס אשראי בידיו של אותו סטודנט. ראשית, כרטיס אשראי פירושו חשבון בנק שפעיל באופן מסודר, שנית, כרטיס האשראי מוכיח כושר השתכרות מסוימת, גם אם בעבודה חלקית, ושלישית, לעיתים, תשלומי ההחזר להלוואה יורדים מתוך כרטיס האשראי.

מי שמתחיל להחזיר את ההלוואה לאחר תום הלימודים צריך לקחת בחשבון שהוא משלם ריבית במשך כל הזמן הזה, עד לתום התקופה, והריבית של הלוואות לסטודנטים היא לא תמיד זולה כי בכל זאת מדובר בהלוואה בסיכון גבוה עבור הגוף המלווה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI