דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת גישור
הלוואת גישור
אבי 06/05/12 |  צפיות: 2541

הלוואת גישור נקראת גם בשמות נוספים: הלוואת גרייס או הלוואת בלון. למעשה מדובר על הלוואות לתקופה קצרה הנעה בין מספר חודשים ועד לשנתיים. הלווה מקבל את סכום הכסף לו הוא נדרש מיידית על סמך כספים עתידיים שיגיעו לרשותו. כך לדוגמה ניתן להשתמש בתוכניות חיסכון שזמן הפירעון שלהן ידוע ובמקום לחכות עד לשחרור הכסף לחשבון הבנק לוקחים הלוואת בלון ותוכנית החיסכון תשמש לכיסוי הקרן. הלוואות בלון (גישור) ניתן לקחת מרוב מוסדות המימון כמו בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות מימון פרטיות. כאשר לוקחים הלוואת בלון ניתן להגיע להסכם בו משלמים את הריביות וההצמדה בהחזר חודשי עד לתקופת הפירעון או משלמים חזרה את כל הסכום בתשלום אחד או יותר. ישנם מסלולי ריבית והצמדה מסוגים שונים לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ולעשות שיעורי בית לפני שממהרים וחתמים על הלוואה מסוג זה.

ממי לקחת הלוואת בלון

כפי שניתן לקחת הלוואה לכל מטרה מבנקים ומחברות מימון חוץ בנקאיות שונות כך ניתן להתאים את לקיחת הלוואת הבלון בהתאם למסלול המועדף אשר הלווה מקבל. ברוב הפעמים בהם לוקחים הלוואת גישור נהוג לקחת אותה מהמוסד בו נמצא הכסף שישמש לפירעון הקרן. במידה ויש תוכנית חיסכון העומדת להשתחרר תוך תקופה קצרה כדאי לקחת הלוואה מהבנק, במידה ועומדת להשתחרר קרן פנסיה כדאי לקחת הלוואת בלון מחברת הביטוח בה נמצאת קרן הפנסיה וכד'. ככל שהבנק או חברת המימון החוץ בנקאית מרגישה בטוחה יותר לגבי ההחזר הכספי כך יוכל הלווה לקבל הלוואה בתנאים טובים יותר.

מתי לקחת הלוואת בלון

הלוואת גישור כדאי לקחת כאשר יודעים בביטחון מלא כי סכום כסף יגיע בעתיד הקרוב ויכסה את הקרן. יועץ הלוואות בבנק או במוסד מימוני אחר שלא ירגיש בטוח בהגעת הכסף יעדיף לא להסתכן ולכן ימליץ ללווה לקחת הלוואה לכל מטרה או הלוואה מסוג אחר בה רמת הסיכון קטנה יותר והרווחיות גדולה יותר. אנשים אשר זקוקים לסכום כסף על מנת לרכוש דירה חדשה ודירתם הישנה עומדת למכירה יכולים לקבל בקלות יחסית הלוואת גרייס בה הנכס הישן משועבד והבנק יכול להרגיש בטוח כי כספו יושב. גם סטודנטים יכולים לקבל הלוואות מסוג זה לטובת מימון שכר לימוד או מימון מחייה זמן הלימודים והם יחזירו את הכסף עם סיום לימודיהם.

לספק ערובה

ככל שהבנק או חברת המימון החוץ בנקאית תרגיש בטוח לגבי יכולת הלווה להחזיר את הסף כך יוכל הלווה לקבל את סכום הכסף לו הוא נדרש. מי שיכול לספק נכס, רכוש או ערובה כספית בדמות חיסכון (תוכנית חיסכון, חיסכון פנסיוני, גמול השתלמות וכו') יוכל לקבל בקלות יחסית הלוואות גרייס. במידה ולא ניתן להעמיד ערובה כספית יקבל הלווה הצעות לבחור במסלולי הלוואות אחרים כדוגמת הלוואה לכל מטרה או מסלול הלוואות אחר.

מידע נוסף

לקריאת מידע נוסף בנוגע להלוואת גישור כדאי לגלוש באינטרנט ולחפש מידע מקיף לגבי סוגי ההלוואות הקיימים והיתרונות והחסרונות שבכל מסלול הלוואות. מעבר לכך ניתן ורצוי למלא טופס הצעה ולקבל הצעות שונות מהן ניתן לבחור או לשוחח עם יועץ הלוואות שיוכל להתאים הלוואת גישור או מסלול הלוואות אחר שיתאים לצורכי הלווה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI