דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים דלתות אלומיניום
דלתות אלומיניום
ברטה חני 07/05/12 |  צפיות: 2912

דלתות אלומיניום הפכו בשנים האחרונות למוצר אהוב ומקובל בקרב מעצבי פנים, שממליצים על דלתות אלומיניום עבור מבנים רבים, ביניהם מבני ציבור, בנייני משרדים, דירות יוקרה וכן בתים פרטיים. דלתות אלומיניום הפכו מבוקשות מאד בשל המגוון הגדול של העיצובים המגוונים שניתן להזמין עבורן, אולם לדלתות אלומיניום קיימים יתרונות נוספים מעבר למראה המרשים שלהן.

דלתות אלומיניום הן עמידות וחזקות מאד, שלא מתבלות כתוצאה מנזקי מזג האוויר. כך, המראה החדש והיוקרתי של דלתות אלומיניום נשמר לאורך שנים, זאת בשל העמידות הגבוהה של מתכת האלומיניום. האלומיניום ידוע בכך שהברק שלו נשמר לאורך השנים, כך שמובטח לנו כי הברק בדלתות אלומיניום יישמר לאורך זמן. בשל עמידות מתכת האלומיניום, אנו יכולים להיות בטוחים כי הדלת תאבטח את החדר, הבניין או הבית שבו היא מותקנת. אם לא היה צורך בהגנה על פרטיות, הרי שלא היו משתמשים כלל בדלתות, ולכן ניתן לומר שדלתות אלומיניום מספקות מענה כפול לשתי דרישות - עיצוב מרשים ובטיחות גבוהה. דלתות אלומיניום עמידות בפני נזקים רבים ואין צורך בתחזוקה מיוחדת שלהן.

נוסף על כך, המגוון הגדול של העיצובים שקיים בדלתות אלומיניום, מתאפשר הודות לתכונה חשובה מאד עבור מפעלים רבים המייצרים מוצרי אלומיניום - גמישות. האלומיניום הוא חומר גמיש ולכן קל לעצבו בדגמים שונים, בהשוואה לשאר המתכות, כך שהשימוש בו לתחום עיצוב הבית וסביבת העבודה, במיוחד עבור דלתות אלומיניום, הוא בלתי נמנע. שיטות רבות של צביעת מתכות מאפשרות לנו, הלקוחות, להזמין דלתות אלומיניום בצבעים מגוונים. דלתות אלומיניום וכמו כן חלונות אלומיניום הן קלות מאד לניקוי, ואין חשש שיחלידו עם השנים, כיוון שאלומיניום לא מחליד.

יתרון חשוב נוסף בשימוש בדלתות אלומיניום הוא, שהאלומיניום נחשב למתכת "ירוקה". תהליך הייצור והעיבוד של האלומיניום מזהם פחות מתהליכי הייצור והעיבוד של מתכות אחרות. מעבר לכך, אלומיניום היא מתכת שניתן למחזר, כך שאם איכות הסביבה חשובה לנו, כצרכנים, דלתות אלומיניום בהחלט עונות על צורך הידידותיות לסביבה בה אנו חיים. מעבר לתהליכי הייצור והעיבוד של האלומיניום, דלתות אלומיניום הן "ירוקות" מהבחינה שהן מבודדות בעצמן רעשים וטמפרטורה, כך שאין צורך בחומרי בידוד נוספים. לאור עמידות האלומיניום, אנו לא זקוקים להחלפת דלתות אלומיניום לעתים קרובות, אלא רק לעתים רחוקות. למען האמת, סביר יותר להניח שהחלפת דלתות אלומיניום תתבצע בשל נזק חריג או בשל החלטה לשנות את העיצוב מאשר החלפתן בשל התבלות החומר לאורך השנים.

דלתות אלומיניום יכולות להתאים לכל לקוח ולמשמש דלתות כניסה - בין אם דיירי בית פרטי, דירות יוקרה, או בניין משרדים. הקלות שבה ניתן לעצב את האלומיניום בהשוואה למתכות אחרות מאפשרת לנו להזמין דלתות אלומיניום בשלל צבעים וגדלים. בעידן תעשייתי שהמטרה בו היא שמירה על הסביבה לצד שמירה על מראה סביבת המחייה שלנו, קל להבין מדוע דלתות אלומיניום הפכו נפוצות. דלת הבית, המשרד והבניין היא הדבר הראשון שאנו רואים, ולכן גם לדלתות כניסה יש משקל ברושם הראשוני ממבנה מסוים אליו אנו מגיעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ברטה חני


 


מאמרים נוספים מאת ברטה חני
 
ייעוץ עסקי הכרחי לטובת העסק
הקמת עסק היא החלום של אנשים רבים, אשר מרגישים מסיבות שונות שזהו המקום שלהם להתפתח ולצמוח ממנו, אך העובדה כי הנכם בעלי בטחון בידע מקצועי בתחום שלכם ומלאי אמביציה – לא אומר בהכרח כי אתם יודעים לנהל את העסק. ייעוץ עסקי הוא דבר הכרחי לכל עסק, בכל תחום ובכל גודל, על מנת ללמוד על החולשות של המקום, לטפל בעניינים הכספיים, לטפל בחלוקת התפקידים בחברה ועוד, וכך לצאת לדרך חדשה ויציבה.

עוברים דירה עם עבודות מנוף
07/11/14 | תעשייה
פעולת העברת דירה, בית עסק או מפעל היא פעולה מורכבת ואתם צריכים לידכם חברה מקצועית אשר תבצע את העבודה בבטיחות, ביעילות ובמקצוענות. בנוסף, היא צריכה לתת את הדעת על זמני העברה ולתת פתרונות בשטח לעבודות מנוף במידה ומדובר בציוד כבד לנשיאה או הרמה לגובה רב.

משאבות חום אינוורטור
משאבות חום אינוורטור הן כיום אמצעי החימום המתקדם ביותר בעולם והדבר לא מפתיע אודות וליכולתן. הן מספקות אוויר חם / קר בצורה נעימה תוך איוורור לשמירה על סביבה נעימה ולא יבשה כמו מערכות חימום אחרות, ובנוסף בעל יכולות לספק גם מים חמים ללא המתנה וללא הגבלה.

כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
עולם הכלי עבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא יותר ויותר מכשירים אשר פועלים על ידי הטענה במקום חיבור לנקודת חשמל עם כבלים מארכים וללא הפעלת מאמץ כפי שהכרנו עם מכשירים מכניים.

נהנים בקיץ עם מיזוג אוויר צ'ילרים
עולם הקירור והחימום עבר מהפכות רבות וכיום לא קיים המקום בו אין משתמשים במיזוג אוויר, ועקב השימוש התכוף במערכות לקירור עלו בהתאם גם הוצאות החשמל ובזבוז האנרגיות. צ'ילרים הם האופציה החסכונית ביותר הקיימת היום והם שינו את עולם הקירור כפי שהכרנו אותו עד כה.

מעמיס טלסקופי – למה הוא משמש
17/07/13 | רכב
מעמיס טלסקופי נועד לשאת משקלים כבדים ומכאן שמו. למעמסי זרוע שנעה בצורה אופקית ואנכית. להפעלת מעמיס טלסקופי נדרשת תעודת הכשרה לכך. משמש לעבודות הנדסיות שונות, עבודות בניין, חקלאות ועוד.

כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
כסאות גלגלים ממנועים הם קלים יותר לתפעול עקב המנוע אשר מניע אותם. בכסאות מזג זה המשתמש לא מפעיל לחץ על הידיים. בעזרתם ניתן לנוע בדרכים משובשות יותר ולאו דווקא במשטחים ישרים, מאפשרים למשתמש לטייל ולקיים אורך חיים רגיל.

מנעולנים – מתי אנו זקוקים להם?
מנעולנים מקצועיים ואמינים מאוד קשה למצוא. חשוב מאוד לבדוק את בעל המקצוע ולקבל המלצות על המנעולן אשר אנו מזמינים לבתינו. אסור לשכוח שהמנעול אשר בדלת הכניסה שלנו הוא הגורם המפריד בינינו לבין בחוץ והמנעול הוא זה שמשרה בנו ביטחון לשהות בבתינו ללא חשש. מנעולן מיומן ואמין יספק את השרות במהירות כשכל הכלים הנדרשים עומדים לרשותו. זכרו – בדקו וקבלו המלצות על מנעולנים אמינים אשר עושים את עבודתם במקצוענות!

מהו עוסק מורשה ומה מומלץ בעת פתיחת עסק?
עוסק מורשה זוהי האלטרנטיבה הנוחה והפשוטה ביותר בעת הקמת עסק. הרבה יותר קל לפתוח עסק כעוסק מורשה מאשר כחברה, גם תהליך הפתיחה קל יותר וגם אם חלילה ייכשל קל מאוד לסגור את העסק. מצד שני, עוסק מורשה הוא הרווח ביותר. לפני פתיחת עסק חשוב מאוד להיוועץ עם יועץ מס ולקבל את ההחלטה הנכונה לפתיחת העסק, עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה.

כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
29/05/13 | רכב
מעמיסים טלסקופיים מהווים חלק מציוד מכני הנדסי. תקפידו של המעמיס הטלסקופי הוא לשאת עומדים גדולים ומיועד לאתרי בניה, לעבודות עפר וכל העבודות ההנדסיות למניהן. למעמיס זרוע טלסקופית אשר נועה בשני מישורים, אופקי ואנכי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI