דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין אקשן חשיבה
אקשן חשיבה
דניאל אהרון 19/06/12 |  צפיות: 13638

אקשן חשיבה

שלום לכם קוראים חביבים ויקרים. בפוסט הקודם על טינקרבל כתבתי שיש מצב שאני אכתוב על הרבה סוגי משחקים. הנה אני מתחיל בסוג משחקים הראשון שזה בעצם משחקי חשיבה. משחקי אקשן חשיבה. הם באים יחד במאמר שלי כיוון שבדף הבית הראשון שלי משחקי החשיבה נמצאים תחת הקטגוריה של משחקי אקשן ואני רוצה להתאים את עצמי לפי אתר אחד ובחרתי בו. מה שכן, גם באתר זה תוכלו למצוא משחקי חשיבה בנפרד ומשחקי אקשן בנפרד. אני אכתוב לכם כאן על אקשן חשיבה, כלומר גם על זה וגם על זה. בפסקה הראשונה אני רוצה להתייחס למשחקי חשיבה ובפסקה השנייה להתייחס למשחקי אקשן. הפוסט עצמו יעסור יותר במשחקי חשיבה כי זה גם הקישור שהבאתי לכם אליו בדף הבית הראשון שלי.

משחקי חשיבה באופן כללי הם משחקים שצריך לחשוב בהם ולהפעיל את השכל הישר וההיגיון. יש המון סוגים של משחקי חשיבה אך אני לא אתחיל לפרט יותר מידי כיוון שאני רוצה גם לכתוב לכם קצת על משחקי אקשן ולא רק על חשיבה. יש הרבה משחקי חשיבה שהם בעצם משחקי פיזיקה וצריך להשתמש בחוקי הפיזיקה כדי להצליח לעבור אותם בקלות ולסיים אותם. יש כמה רמות של משחקי חשיבה ובדף הבית מדובר על רמות של ילדים בעיקר שזה ממש כיף ומגניב משחקים כאלו. יש גם משחקי חשיבה יותר מאתגרים באתרים אחרים, וכמובן שגם בדף הבית עצמו יש כמה רמות רק שפשוט לא מסודרות ממש. אני אפסיק עכשיו לכתוב לכם על משחקי חשיבה ואני אכתוב לכם על משחקי אקשן מספר מילים.

במשחקי אקשן שבדף הבית הראשון שלי זה בעיקרון משחקי בנים, או אולי יותר מדויק, משחקים שהם לא משחקי בנות. תחת "משחקי אקשן" באתר תוכלו למצוא המון סוגים של משחקים כמו למשל משחקי ארקייד או משחקי ספורט או משחקי אקשן חשיבה כמו שאני כותב לכם עליו עכשיו... באופן כללי משחקי אקשן זה לא תמיד כך, משחקי אקשן או משחקי פעולה הם משחקים שיש בהם הרבה אקשן וקורים בהם דברים וצריך להיות עירניים כדי להצליח ולסיים את המשחק בהצלחה רבה. לאחר שהסברתי מה קורה כשנכנסים למשחקי אקשן בדף הבית אתם יכולים להבין למה כתבתי פוסט שנקרא אקשן חשיבה ולא פשוט משחקי חשיבה או פשוט משחקי אקשן.

אני מודה לכם מאוד שקראתם בעיון את המאמר שלי כל אקשן חשיבה ואני מקווה שאתם נהינתם לקרוא אותו כמו שאני נהנתי לכתוב אותו לפחות אם לא יותר. אמשיך לפרסם פה לדעתי כי זה ממש כיף לי לעשות את זה ואכתוב על סוגים נוספים של משחקים כנראה או אפילו על סתם דברים אחרים שיעלו לי לראש. אקשן חשיבה זה אחלה בחלה :)

להתראות D:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI