דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט מוצרי פרסום קידום מכירות
מוצרי פרסום קידום מכירות
שירה 25/06/12 |  צפיות: 3798

מוצרי קידום מכירות – שוק בפני עצמו

עם עליית המודעות בקרב המון תעשיות, לתחום מוצרי קידום מכירות , החלה להיווצר תחרות אגרסיבית בין חברות מגוונות לגבי העלאת האפשרויות בשוק הזה. אז מהו השוק הזה בכלל? ובכן, בדיוק באותה מידה שאדם יכול לענוד רק שרשרת אחת, או צעיף אחד, או להשתמש רק בשעון שולחני אחד, כך הוא בעצם משאיר לכל החברות שהוא לקוחם, מקום יחיד לכל מוצר פרסומי שהם מעונינים לתת לו. המצב האבסורדי הינו שאותן חברות מתמודדות, בדיוק כמו מלחמה בין ילדים אורחי מסיבת יומולדת, על מי יתן את המתנה האהודה ביותר בסופו של דבר על הלקוח. הרי בטוח שבסופו של יום בוודאי יושם השעון השולחני היפה ביותר על שולחן העבודה וייתלה לוח השנה המפואר ביותר..

לא רק היופי קובע

אך לא רק היפה ביותר, אלא המתוזמן והטוב ביותר! את לוח השנה  יתלה הלקוח במידה וקיבל אותו בדיוק כאשר סיים עם השימוש בלוח הישן והצורך בהחלפתו.. אולי לא תראו את כל החברות מוציאות נציגים ב-20לאוגוסט לגשת לבית  הלקוח עם לוחות שנה חדשים.. אך בפועל, גם אם בצורות מתוחכמות יותר, אכן זה מה שקורה.

אז מהו הסוד?

מוצרי קידום מכירות לא עוד מתנה שניתנת בתמימות וטוב לב כדיי  להראות תשומת לב וחשיבה, אלא  מערך מחושב מראש, מדוקדק עד לפרט האחרון, במטרה להיות נוכח שם כשללקוח מתעורר צורך, ולתת לו מוצרי קידום מכירות, שיבצעו את עבודת מוצרי הפרסום מרגע נתינתם. וכאן הסוד אשר מבקש פיצוח: איך בודקים שהמתנה אכן הופכת לבעלת שימוש רב עם רגע קבלתה על ידי הלקוח? אם זה עט למשרד, איך מוודאים שהלקוח יחליף את העט הקודם בעט החדש?... הרי עט כזה על שולחן העבודה לא מבצע את עבודתו כמקדם מכירות...

יצירת אינטראקציה

אם כך, בחברות, גדולות לרב, ישנם אנשי שיווק שאמונים על עלות הפרסום, ומתווים דרך מאוד מדויקת בהקשר לבחירה של מוצרי קידום מכירות ושימושם. איך ניתן לאפשר שליטה על השימוש בהם שאלתכם?.. ובכן, נציגים אשר מאותן חברות יוצרים קשר באופן קבוע כל העת עם הלקוח, בין אם זה ביקור בעסק שלו, או יצירת קשר טלפוני במקרה שהוא אכן  לקוח פרטי, ומנסים לאתר צורך.. לפעמים הם אף שואלים באופן הכי ישיר איזו מתנה הוא מעוניין או צריך לחג, וודאי מבין המתנות שהחברה בחברה בהן, ומכאן קידום מכירות מתייעל לאותו החברה באופן משמעותי.

מבט אל הדברים הקטנים

הערנות לצרכיו של  הלקוח לא מסתימת פה... הנציגים מקבלים הדרכה רחבה איך לשמור את צורכו של הלקוח, שייענה כסיר למכסה עם ההתעוררות שלו.. אם שמתם לב שקיים שעון שולחני במשרד של הלקוח.. אולי משטח העכבר בלוי דיו.. מה אין  לו על השולחן המשרדי שיהווה שמיש?.. הערנות לחפצים הקטנים והאופציה להיות ערניים להם נוצרו לתעשייה שלמה..


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה


 


מאמרים נוספים מאת שירה
 
מוצרי פרסום קידום מכירות
מוצרי פרסום מהווה דרך פרסומת מעולה לעסק שלך אשר מתבצעת דרך מוצרי פרסום שעליהם מתנוסס לוגו החברה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI