דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים פינות ישיבה, להתפנק ולהירגע...
פינות ישיבה, להתפנק ולהירגע...
כנרת אלימלך 27/06/12 |  צפיות: 3931

פעמים רבות אנו נתקלים בבתים  במערכות ישיבה לסלון שאינן מותאמות כלל לחלל ויוצרות תחושה של גודש יתר וצפיפות, או לחלופין, במקרה ההפוך, תחושה של חלל ריק וספגני. פרט חשוב נוסף לציון הוא בדיקת ייעודם ומטרתם העיקרית של פינות הישיבה. במידה והסלון משמש כמקום מרכזי לצפייה בטלוויזיה, פינות הישיבה והריהוט התואם יהיו מותאמים להרגל. במידה וישנו חדר טלוויזיה, ייעודה העיקרי של פינת הישיבה משתנה לפינה בה מבלים זמן איכות לקריאה, שיחה ואירוח. . באם והמשפחה נוטה לארח, רצויה הבחירה של מערכת ישיבה תלת מושבית המשולבת עם ספה דו מושבית ולא ספות בודדות, על מנת להשרות אווירה אינטימית ונעימה יותר בין הנוכחים..

פינות ישיבה, לרענן את הלב של הבית.

במידה ואתם מרבים לארח, או שבורכתם במשפחה רחבה, עדיפה ספה תלת מושבית או ספה פינתית על פני ספות זוגיות או בודדות, על מנת לחוש אינטימיות דינמית, קרבה וחמימות בין בני השיחה. בדרך לסטיילינג הייחודי לכם ישנו מגוון עצום של סגנונות: במידה והחלטתם על הסגנון הקלאסי, אז קרוב לוודאי שהוא יהיה מעור.ישנן עשרות שיטות להגדרת סוגי העור ואיכותו, ולכן עצתנו לכם היא להשוות בין סוגי העור, להתיישב על הספות ולחוש את החומר ממנו עשויים הרהיטים, אין להסתפק בהצצה חטופה של חזית הרהיט, אלא בדיקת איכות ואחידות הרהיטים לכל אורכם, מאחורי המשענות, מתחת לספות, וכמובן להתמקד גם בגימורים. ספה איכותית אמורה להחזיק מעמד לאורך זמן. בעת בה אתם מתיישבים על הספה, יש לבדוק את התחושה. חלק מעדיפים פינות ישיבה נוקשות עם כריות קשות, והשאר מעדיפים רכות ואווריריות. בדקו אם המילוי ספוגי או קפיצי, האם הריפוד יתרכך עם השנים או יוותר באותה רמת קשיחות? המילוי של הספות הוא תנאי הכרחי לתוחלת החיים של פינות הישיבה, בדרך לעיצוב הסלון ובכך חשיבות המידע.

הריפוד המשלב רכות עם איכות.

במידה והחלטתם לבחור בפינות ישיבה מודרניות, כפריות או אתניות, קרוב לוודאי שריפוד לספות שלכם יהיה מבד. קיים מגוון נרחב של ריפוד לספות. ישנם בדים חלקים בגוון אחיד להענקת המראה הסולידי נקי, במגוון מרקמים שונים. כמו כן ישנם בדים עם דוגמאות  צבעוניות להענקת המראה הכפרי. לריפוד ישנם תפקידים נוספים מלבד החזות החיצונית, שגם אותם חשוב ביותר לקחת בחשבון: אחד המרכיבים הוא הנוחות והמרקם, שכן לא כל אריג מותאם לריפוד ספות. יש להקפיד שהריפוד יהיה מבד חסין לנוזלים וכתמים ויהיה נוח לניקוי בסיסי. ישנם בדים הסופגים במהרה כל כתם, ולכן יש להימנע מלבחור בהם. כמו כן הריפוד צריך להיות חזק דיו על מנת שלא יקרע, ויחזיק מעמד לאורך זמן, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים בבית. במידה ואתם מתחבטים עדיין בדרך אל פינות הישיבה שלכם, אנא פנו אלינו, ואנו נשמח לייעץ לכם בדרך להגשמת החלום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כנרת אלימלך


 


מאמרים נוספים מאת כנרת אלימלך
 
שיפוץ רהיטים
22/11/12 | סטיילינג
יש לכם ארון ישן? הכיסא מאבד מצבעו? הספה בלוייה? יש לכם פירטי ריהוט סנטימנטלים אך בלתי שמישים? כנראה שאתם זקוקים לבצע שיפוץ רהיטים.

וילונות – מכסים של חלונות
13/11/12 | סטיילינג
וילונות הם חלק בלתי נפרד מריהוט הבית. יש סוגים רבים של בדים וחומרים נוספים שמהם עשויים הווילונות. יש מי שמתהדרים בהם ולכן מותירים אותם בשלמותם, במלוא יופיים, לאורך החלונות. יש מי שאוהבים אותם חצי מופשלים, קשורים בחוט עדין, ומאפשרים בכל גם את החשיפה לחוץ, לזרימת האור והאוויר, וגם להותיר את הווילון המשלים את העיצוב של הבית ומשרה עליו אווירה ביתית. עם סוגי הווילונות היפים והמהודרים נמנים וילונות רומאים. וילון רומאי הוא דמוי מלבן, ארוך וישר, תלוי מתקרת הבית לרצפתו, ניתן לגלילה על ידי כבל- ידני או חש

וילונות, החלום שמעטר את החלון...
החלטנו לשנות פריט כלשהו בבית , פריט לכאורה קטנטן, אבל העשוי לשנות את כל אופי החדר. ישנה התלבטות איזה רהיט לשנות, על מנת לגוון, לחדש ולרענן.. ואז אנחנו מגיעים להבנה: וילונות. סיפור קטנטן, אבל איזה הבדל...על פי ההגדרה הוילון הינו מחיצה העשויה מבד או מחומרים אחרים, הניתן לפתיחה וסגירה ומותקן בחלונות על מנת ליצור הצללת החדר, אם במטרה ליצור חשיכה ואם במטרה ליצור פרטיות.

פינות ישיבה, להתפנק ולהירגע...
החלטתם לרכוש פינות ישיבה, לרענן את הבית ולהוסיף לו אווירה חדשותית, או אולי הריהוט הישן אינו מתאים יותר לייעודו. בדרך לחידוש תתקלו במגוון רחב של פינות ישיבה יפיפיות, ותחושו מעט מבולבלים. יש לנו מבחר עצות וטיפים שיכוונו אתכם בדרך לרכישה הנבונה. אחד הפרטים החשובים אותו יש לקחת בחשבון הוא גודל החלל בסלון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI