דף הבית עיצוב ואדריכלות סטיילינג וילונות – מכסים של חלונות
וילונות – מכסים של חלונות
כנרת אלימלך 13/11/12 |  צפיות: 13351

וילונות – לפי טעם

וילונות יוקרההתלויים בבתים מסוימים לוכדים את העין יותר מאשר פריטי ריהוט אחרים בכל הנוכחות שלהם. וילון  מהודר, מעוצב לתפארת, מהווה חלק בלתי נפרד מהדקורציה של הבית. צבע הווילון הוא הקובע את הקו העיצובי של הבית.  כשאתם מזמינים שירות של סטיילינג לבית אתם מקבלים, בין השאר, ייעוץ מקצועי גם על סוג הווילון וצבעיו העשויים להשלים את המראה הפנימי של הבית בכלל ושל הסלון בפרט.

בחירה מוקפדת של הווילון היא חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב סלון. כאשר בוחרים וילון לוקחים בחשבון את האופן שבו הוא עשוי " להתכתב" עם שאר פריטי הריהוט בבית. לוקחים בחשבון את אופן הניקוי שלו ( שהרי וילון – מן המפורסמות הוא – זקוק לתחזוקה)

טקס פתיחת וילונות וסגירתם

הווילון מסמן ומסמל את הטריטוריה שלנו. הוא כמעט מגדיר אותה. יש מי שהמעשה הראשון שלהם בבוקר הוא פתיחת הווילון. זה מעין טקס קטן של שגרה, אות וסימן לפתיחת היום החדש, קריאה לאור, לשמש, לכל מה שפתוח. וההיפך, בסיום היום, לפני שמכבים את האור, מכסים את החלון בווילון, גם זה אות וסימן שהגיע הזמן לישון, לסגור הכול, להיספן בבית.

מוצע לכם כאן מגוון עשיר של וילונות –  רכים, חצי שקופים, אווריריים, חלקים ועם קישוטים, מחוספסים, מפוספסים, מעוטרים, נקיים, פינות ישיבה וריפודים וכל מה שמתכנס אל הום סטיילינג. נוכחותו של ו

הווילון כסממן של שקט

יש אנשים אשר אוהבים לשבת כך סתם, לא לעשות דבר,  רק לבהות מבעד לווילון שקוף. הם עשויים להירגע מעצם ההתבוננות בו, שעה שרוח קלה  מניעה אותו ונותנת סימן חיים של הטבע הדומם. יש משהו מרגיע ונוסך שלווה בווילון, משהו חם ומגן, משהו רך ועוטף. בחירת וילונות היא החלק היותר נעים עבור רבים מאלה שבוחרים פריטי ריהוט כמו גם ריהוט משלים לבית.

וילונות רומאים הם אחד הסימנים המוחשיים לסיום ריהוט הבית. ודאי חשתם, לא פעם, שנכנסתם לבית שחלונותיו נותרו חשופים. העדר וילון עורר תחושה כי משהו טרם הושלם. הלא כן?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כנרת אלימלך


 


מאמרים נוספים מאת כנרת אלימלך
 
שיפוץ רהיטים
22/11/12 | סטיילינג
יש לכם ארון ישן? הכיסא מאבד מצבעו? הספה בלוייה? יש לכם פירטי ריהוט סנטימנטלים אך בלתי שמישים? כנראה שאתם זקוקים לבצע שיפוץ רהיטים.

וילונות – מכסים של חלונות
13/11/12 | סטיילינג
וילונות הם חלק בלתי נפרד מריהוט הבית. יש סוגים רבים של בדים וחומרים נוספים שמהם עשויים הווילונות. יש מי שמתהדרים בהם ולכן מותירים אותם בשלמותם, במלוא יופיים, לאורך החלונות. יש מי שאוהבים אותם חצי מופשלים, קשורים בחוט עדין, ומאפשרים בכל גם את החשיפה לחוץ, לזרימת האור והאוויר, וגם להותיר את הווילון המשלים את העיצוב של הבית ומשרה עליו אווירה ביתית. עם סוגי הווילונות היפים והמהודרים נמנים וילונות רומאים. וילון רומאי הוא דמוי מלבן, ארוך וישר, תלוי מתקרת הבית לרצפתו, ניתן לגלילה על ידי כבל- ידני או חש

וילונות, החלום שמעטר את החלון...
החלטנו לשנות פריט כלשהו בבית , פריט לכאורה קטנטן, אבל העשוי לשנות את כל אופי החדר. ישנה התלבטות איזה רהיט לשנות, על מנת לגוון, לחדש ולרענן.. ואז אנחנו מגיעים להבנה: וילונות. סיפור קטנטן, אבל איזה הבדל...על פי ההגדרה הוילון הינו מחיצה העשויה מבד או מחומרים אחרים, הניתן לפתיחה וסגירה ומותקן בחלונות על מנת ליצור הצללת החדר, אם במטרה ליצור חשיכה ואם במטרה ליצור פרטיות.

פינות ישיבה, להתפנק ולהירגע...
החלטתם לרכוש פינות ישיבה, לרענן את הבית ולהוסיף לו אווירה חדשותית, או אולי הריהוט הישן אינו מתאים יותר לייעודו. בדרך לחידוש תתקלו במגוון רחב של פינות ישיבה יפיפיות, ותחושו מעט מבולבלים. יש לנו מבחר עצות וטיפים שיכוונו אתכם בדרך לרכישה הנבונה. אחד הפרטים החשובים אותו יש לקחת בחשבון הוא גודל החלל בסלון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI