דף הבית פיננסים וכספים כלכלת משק בית הלוואת אקספרס לכולם
הלוואת אקספרס לכולם
Tamir Grover 28/06/12 |  צפיות: 7764


אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות רק הולכת וגדלה ותמיד ניתן לסגור הלוואה אחת עם הלוואה אחרת ותמיד מוצאים דרך להסתדר. נכון שזה עולה לכם לא מעט כסף לאורך השנים, ואם תחשבו את עלויות הריבית על כל ההלוואות שלקחתם בחיים תגיעו לסכומים גבוהים. אבל אלה החיים והם עולים כסף וגם כשאתם צריכים כסף הרי שהדבר יעלה לכם כסף. בניגוד לעבר שבו היו יכולים לקבל הלוואות רק אנשים בעלי מעמד פיננסי יציב ורחב, הרי שכיום מעמידים הבנקים וחברות האשראי הלוואות אקספרס לכולם, בלי לשאול הרבה שאלות ובלי לעשות בעיות.

כל הלוואה היא רכישת כסף ממוסד פיננסי

למה הלוואה עולה לנו הרבה כסף? הלוואה היא בעצם אקט של רכישת כסף ממישהו אחר -  בנק, חברת אשראי, חברת ביטוח או גוף פיננסי אחר. כמו בכל מסחר הדבר עולה לכם כסף. הריבית שלוקחים המוסדות הפיננסיים השונים עבור ההלוואה היא הרווח שלהם מן העיסקה. זכרו – כסף עולה כסף. וכמו בכל מסחר אחר יש מצבים שבהם הכסף יעלה יותר מאשר במצבים ובמקומות אחרים. הלוואה שונה ממקום למקום וממטרה למטרה והעלות שלה (הריבית) משתנה מהלוואה להלוואה. ריבית שתקבלו בבנק על הלוואה ארוכת טווח למימון לימודים אקדמאים תהיה שונה לחלוטין מהלוואה שתקבלו בבנק למימון רכב חדש או מהלוואה שתעמיד לרשותכם חברת ביטוח תמורת שיעבוד חסכון הפנסיה שלכם. העלויות השונות נובעות מהסיכון והסיכוי שהחברה המלווה תפסיד את ההלוואה או שייגרם לה נזק עקב עיקוב בתשלומים השוטפים להחזר ההלוואה.

הלוואות אקספרס – יקרות יותר אבל זמינות יותר

הלוואות אקספרס נחשבות להלוואות יקרות יותר מהלוואות רגילות שתקבלו בבנק. המחיר הגבוה שלהם נובע מכך שאין בודקים את מבקש ההלוואה ואת מטרת ההלוואה והיא ניתנת לכם תוך 24 שעות. על ייתרונות אלה אתם משלמים יותר. אם היה לכם זמן לחכות בבנק לאישור ההלוואה אולי היה עדיף לכם לקחת הלוואה מסודרת בריבית נמוכה הרבה יותר, אבל רוב האנשים המבקשים הלוואות אקספרס מבקשים זאת כי הבנק אינו מעוניין לתת להם הלוואה עכשיו ולא בתנאים שהלוואת אקספרס מאפשרת להם.

הלוואות אקספרס זמינות תמיד ותמיד ניתן לבקש הלוואה כזו באחת מחברות האשראי במידה ויש לכם כרטיס אשראי. אחד היתרונות של הלוואות אקספרס הוא מסלולי החזרת ההלוואה הגמישים שלהם. ברוב חברות האשראי תוכלו לפרוש את התשלומים עד ל60 תשלומים שווים שהם חמש שנים, וכן תוכלו ליהנות מהחזר הלוואה בערכים משתנים וגמישים כשאתם יכולים לקבוע את גובה ההחזר בכל חודש מחדש. בנוסף לכך תינתן לכם גם האפשרות לדחות את תחילת מועד ההחזר בחצי שנה.

הלוואות אקספרס אמנם יקרות יותר אבל הן זמינות יותר ומהירות יותר ולמי שזקוק למזומן עכשיו ומייד הלוואה מסוג זה היא מצויינת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI