דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות קריות וחדרה
הובלות קריות וחדרה
דניאל טולדנו 16/07/12 |  צפיות: 2921

משנים אווירה ועוברים דירה!

בשביל רובנו שינוי מקום המגורים הוא שלב משמח. זה זמן מעולה לבצע סדר בחפצים, למיין את הקיים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר כדאי לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז לנו את הרכוש , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים במידת היכולת האפשרית.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים הובלות חדרה?

הדבר העיקרי שמרבית האנשים ימהרו לבדוק הוא מחיר ההובלה. המחיר בהחלט מהווה מרכיב מרכזי בבחירת חברת ההובלות בשביל מרבית האנשים, אולם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את הפתרון שיתאים לכם?

בבקשה לא להיות מופתעים אם מצאתם הובלה לכל תכולת הבית בשבע מאות ₪ וביום ההובלה מגיע בחור בודד עם טנדר מלא דפיקות. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את הרכב בסתם מוסך, מאיזו סיבה תתנו את כל חפציכם בידי שרלטן, גם הצעתו זולה בהרבה.

בדיקת והשוואת הצעות מתחרות

אם מעולם לא עברתם עדיף ואפילו מומלץ לערוך השוואת מחירים. ע"י ביצוע השוואה בין מס' חברות תקבלו אינדיקציה מה חברה ממוצעת מספקת לכם ובאיזה טווח מחירים, כך יתאפשר לכם להבין עלויות שונות ולקבוע טווח מחירים אותם אתם יכולים ומוכנים לשלם ולדעת שקיבלתם את הכי טוב במחיר זה, צריכים מידע נוסף? קראו בהרחבה כאן.

בבדיקת הצעת מחיר ההבדלים יתבטאו ב:

נסיון והמלצות - חברות בענף ההובלות הפועלות בתחום מס' רב של שנים מעסיקות צוותים מיומנים ומנוסים שיודעים לעשות את עבודתם בצורה יעילה תוך כדי שמירה וטיפול מסור ברכוש שלכם. לחברות מסוג זה מספר גדול של לקוחות ומסוגלות להראות המלצות מלקוחות שונים.

אחריות מוגבלת - ודאי תשימו לב שרוב מההצעות ה"מפתות" שתקבלו אינן כוללות סעיף ביטוחי. בעת העברת תכולת בית כדאי להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף כזה ולשאול על מה הוא מכסה כדי שלא תהיו בלחץ.

רכב ההובלה וכמות האנשים - חברות רציניות בתחום יגיעו במשאית גדולה לעומתם עוסקים מהצד בהובלות אשר יבואו לבד או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמקרה ואתם ברי מזל מכוסה בברזנט קרוע. חברות הפועלות כדרך קבע יספקו עבורכם צוות מקצועי ומיומן של לפחות 3 מובילים, תלוי בהובלה - דבר הגורם לשירות וטיפול טוב יותר בתכולת העסק שלכם.

שימוש במנוף - הבאת מנופאי יתבטא בתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה לכם ברירה אלא מלהשתמש בו בגלל מגבלות השטח. על אף הכל, כדאי לשקול את שירותיו של מנופאי גם כשלא מוכרחים כיוון שזה יכול לחסוך זמן רב ומצמצם אפשרות של נזק לפריטים בעת ניוד הפריטים בחדרי מדרגות קטנים.

בתקווה שנתתי לכם נקודת התחלה למציאת הצעת מחיר , כזו שתשתלם לכם. הייתם רוצים לקרוא על עוד כלים לחיפוש חברות הובלות טובות בעלות נמוכה והוגנת? כנסו עוד היום לפורטל ותוכלו לקרוא עלטיפים ועוד כלים שיאפשרו לכם לעבור את יום המעבר ביותר קלות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI