דף הבית תיירות ונופש בתי מלון הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
סער שני 30/07/12 |  צפיות: 4325

הדגשים בבחירת בית מלון בארץ

החלטתם על חופשה משפחתית, ומעבר לכך: שהפעם אתם נהנים מכל מה שיש למדינה שלנו להציע. כן, אתם מתכננים לשים פעמיכם לאחד מבתי המלון אשר נמצאים אי שם ברחבי ישראל.

כעת, נותר לכם רק להחליט על מקום בו תשהו למשך מספר ימים קסומים. איך תעשו זאת? כיצד בוחרים בית מלון בארץ?

סוגיית המיקום

מפת התיירות של ישראל מגוונת מאד, ובהתאם לכך- גם בתי המלון הפזורים לאורכה. ברור כי השאיפה מכל מלון נקבעת במידה רבה על פי המיקום שלו: בתי מלון במרכז, למשל, רצוי שיהיו ממוקמים קרוב לאטרקציות בילוי מרכזיות, כשגם קרבה לים לא תזיק.

בית מלון בשרון, לעומת זאת, יתאים יותר לאווירה פסטורלית (אם כי יציע עדיין קרבה למקומות רבים).

השירותים הניתנים בבתי מלון בארץ

כל בית מלון מציע מסכת רחבה של פינוקים עבור אורחיו- והבחירה חייבת להתייחס אליהם. חופשה רומנטית, למשל, רצוי מאד שתהיה במלון המציע שלל פינוקים זוגיים, לרבות עיסויים או טיפולי ספא.

במידה ונוסעים לחופשה משפחתית, מצד שני, עיקר הדגש צריך להיות על השירותים הניתנים לצעירים. מן הסתם, חדרי משחקים, בריכות, מגלשות והפעלות לילדים ימשכו את בני הדור הצעיר.

ארוחת בוקר, או הכול כלול?

אופי האירוח של בתי המלון צריך לשחק גם הוא תפקיד בבחירה. מעבר למספר הכוכבים שלו, אלמנט מהותי ביותר, יש לתת את הדגש גם על כמות הארוחות אשר יינתנו בו במסגרת התשלום: ארוחת בוקר בלבד, למשל, תתאים לאנשים אשר המלון מהווה עבורם מקום לשינה, בעיקר, ואת מרבית זמנם הם מעבירים בטיולים מחוצה לו.

צורת האירוח הנפוצה ביותר בישראל היא חצי פנסיון, כלומר, ארוחת בוקר וערב בלבד- זמנים בהם ממילא מרבית הנופשים נמצאים במלון. פנסיון מלא, או "הכול-כלול", יתאים לאנשים אשר מתכוונים לשהות במלון מרבית שעות היממה, ולקבל מגוון שירותים: מזנון חופשי בכל היום, ארטיקים, שתייה חמה וכן הלאה.

מחירו של בית מלון בישראל

עוד דבר אשר יכול לסייע בבחירה במידה רבה הוא סקר השוואת מחירים. הנטייה הישראלית היא לחפש אחר העסקה המשתלמת ביותר- ובצדק גמור. קיימות דרכים רבות להוזיל את מחיר החופשה בישראל, ויש להשקיע בכך את מלוא המאמצים.

מבצעים נקודתיים של בתי מלון, הנחות עבור ארגונים או וועדי עובדים, קופונים- אלו הם אמצעים לגיטימיים להשגת המלון האיכותי ביותר, במחיר שווה לכל נפש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סער שני


 


מאמרים נוספים מאת סער שני
 
הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
30/07/12 | בתי מלון
איך נדע לבחור לאיזה בית מלון כדאי להזמין את החופש הקרוב? המבחר הרב של בתי מלון בארץ מקשה על הבחירה וגם האיכות הגבוהה של רובם. מה שצריך לקבוע הוא המיקום והמרחק, סוג החופשה: רומנטית או משפחתית, סגנון השירות והארוחות שמועדפים על ידכם ובסוף גם המחיר.

למה לבחור בייעוץ משכנתא?
15/07/12 | משכנתא
ההוצאה הכי גדולה של כל משק בית בישראל היא סביב רכישת הדירה, ולכן כאשר נזקקים להלוואה מהבנק, זו ההלוואה המשמעותית ביותר שתהיה לנו. האינטרס הברור של כולנו צריך להיות אחד: השגת עסקת משכנתא טובה, המותאמת לצרכים וליכולות שלנו כמו כפפה ליד. ייעוץ משכנתא הוא הכלי המרכזי שלנו לצורך זה. ייעוץ משכנתא טוב הוא ייעוץ חוץ בנקאי עם אינטרס ברור לטובתנו ולא לטובת הבנק המלווה. גם כלכלנים ואנשי עסקים נעזרים ביועצי משכנתאות שזו ההתמחות שלהם.

מרכזיות טלפון – כלי לניהול התקשורת בארגון.
25/06/12 | ניהול ידע
ניהול הידע והמידע שמגיע לארגון שלכם, חייב להיות מסודר ואפקטיבי, בעידן המודרני מקובל להתנהל בעזרת המחשבים האישיים. מרכזיות טלפון חכמות שקיימות בשוק מאפשרות להעביר את כל התקשורת למחשב האישי. מרכזיות טלפון הן אינן מותרות כיום. כל ארגון חייב מרכזייה.

מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
במאמר זה תמצאו את תמצית הטיפים הראשונים לפתיחת עסק חדש. מה צרי להכין ומה צריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על פתיחת עסק.

חתונה בגני אירועים בשרון
מהן הנקודות החשובות שכדאי לבחון לפני שבוחרים גן אירועים לחתונה. יש כיום מבחר גדול של גני אירועים באזור השרון ולכל זוג יכול להתאים קריטריון אחר. על מנת להגיע לאירוע חוויתי גם למשפחה וגם לזוג עצמו, כדאי לבחון מראש את כל הפרמטרים החשובים.

מרכזיות IP
24/04/12 | חומרה
מהו המצב בשוק מרכזיות הטלפון לעסקים כיום. איזו מרכזיה לעסק מומלצת ומה הקשר לרשתות האלחוטיות.

גרפולוגיה - ייעוץ וגישור לאנשי עסקים
29/03/12 | גרפולוגיה
בעשורים האחרונים הגרפולוגיה התפתחה מאוד ואף נוצרה בה תת התמחות לגישור וייעוץ לאנשי עסקים. גם בענייני ניהול העובדים וגם בענייני שיפור יכולות של משא ומתן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI