דף הבית פיננסים וכספים משכנתא למה לבחור בייעוץ משכנתא?
למה לבחור בייעוץ משכנתא?
סער שני 15/07/12 |  צפיות: 9047

למה לבחור בייעוץ משכנתא?

הנתונים היבשים אומרים שמכל ארבעה רוכשי דירה, שלושה יעשו זאת באמצעות משכנתא. 75%. המספרים הברורים יותר ידברו על הלוואות בגובה של מאות אלפי שקלים, ותקופת החזר שעומדת לרוב סביב עשרים שנה. לא פשוט בכלל.

האינטרס הברור של כולנו צריך להיות אחד: השגת עסקת משכנתא טובה, המותאמת לצרכים וליכולות שלנו כמו כפפה ליד. ייעוץ משכנתא הוא הכלי המרכזי שלנו לצורך זה.

מהו ייעוץ משכנתאות?

ברמה הכללית, יועץ משכנתא הוא אדם אשר בקיא בתחום עד רמת היסוד, ותפקידו לכוון את הלקוח לעבר המשכנתא הטובה ביותר מבחינתו. פה כבר עולה שאלה חשובה: אחרי הכול, כל בנק למשכנתאות מעמיד גם הוא עבור הלקוח שורה של בעלי מקצוע, שמנסים לכוון אותו. ההבדל העיקרי הוא, כמובן, אינטרסים.

יועץ משכנתאות רואה לנגד עיניו את טובת הלקוח, והוא חף מהמניעים הכלכליים הברורים של הבנק. כך, ניתן להשיג עסקה שאינה רק מועדפת על ידי הבנק (משיקולי ריביות ועמלות), אלא תסייע גם לרוכש הדירה להתמודד עם הנטל.

יועץ משכנתאות מונע מאיתנו להיכנס למלכודות

הבנו כבר את ההשלכות של לקיחת משכנתא יקרה, או כזו בעלת ריבית מוגזמת. לא רק חשבון העובר ושב של הלקוח עומד פה על כף המאזניים, אלא גם הנכס עצמו. ההסתכלות צריכה להיות על מכלול רחב של גורמים, בהתייחס לנקודת הזמן הנוכחית- אבל גם עם ראייה קדימה, לטווח של עשרות שנים.

יועץ משכנתאות, בין אם פרטי ובין אם חלק ממאגר היועצים של חברה לייעוץ משכנתאות, בקיא עד רמת היסוד בשוק הנדל''ן והמשכנתאות. הוא יזהיר את הלקוח מהעסקאות שיפגעו בו, ויציג לו את המעלות והחסרונות של כל הצעה. כך, למשל, התפיסה לפיה עסקה עם ריבית התחלתית נמוכה היא האידיאלית מתברר כשגויה כשמתסכלים על הטווח הארוך.

קל מאד ללכת לאיבוד

הניסיון של רבים בלקיחת משכנתא כולל הליכה אל סניף הבנק בו הם חברים, ולא מעבר לכך. כתוצאה, מוצגת עבורם תמונה חד ממדית, עם מגוון אפשרויות נסתרות מהעין. מתוך אמונה כי "מילא כל ההצעות אותו דבר", אותם אנשים אינם בודקים את ההצעות בבנק השכן -  ונפגעים עקב כך.

חברת ייעוץ משכנתאות, או אדם פרטי הפועל בתחום, מעורים בהצעות האפשריות של המוסדות הפיננסיים. לאחר שהלקוח מביא אליהן את ההצעות הראשוניות, ניתן לעשות סדר בבלגאן ולהוציא מהמשוואה את ההצעות שאינן מתאימות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סער שני


 


מאמרים נוספים מאת סער שני
 
הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
30/07/12 | בתי מלון
איך נדע לבחור לאיזה בית מלון כדאי להזמין את החופש הקרוב? המבחר הרב של בתי מלון בארץ מקשה על הבחירה וגם האיכות הגבוהה של רובם. מה שצריך לקבוע הוא המיקום והמרחק, סוג החופשה: רומנטית או משפחתית, סגנון השירות והארוחות שמועדפים על ידכם ובסוף גם המחיר.

למה לבחור בייעוץ משכנתא?
15/07/12 | משכנתא
ההוצאה הכי גדולה של כל משק בית בישראל היא סביב רכישת הדירה, ולכן כאשר נזקקים להלוואה מהבנק, זו ההלוואה המשמעותית ביותר שתהיה לנו. האינטרס הברור של כולנו צריך להיות אחד: השגת עסקת משכנתא טובה, המותאמת לצרכים וליכולות שלנו כמו כפפה ליד. ייעוץ משכנתא הוא הכלי המרכזי שלנו לצורך זה. ייעוץ משכנתא טוב הוא ייעוץ חוץ בנקאי עם אינטרס ברור לטובתנו ולא לטובת הבנק המלווה. גם כלכלנים ואנשי עסקים נעזרים ביועצי משכנתאות שזו ההתמחות שלהם.

מרכזיות טלפון – כלי לניהול התקשורת בארגון.
25/06/12 | ניהול ידע
ניהול הידע והמידע שמגיע לארגון שלכם, חייב להיות מסודר ואפקטיבי, בעידן המודרני מקובל להתנהל בעזרת המחשבים האישיים. מרכזיות טלפון חכמות שקיימות בשוק מאפשרות להעביר את כל התקשורת למחשב האישי. מרכזיות טלפון הן אינן מותרות כיום. כל ארגון חייב מרכזייה.

מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
במאמר זה תמצאו את תמצית הטיפים הראשונים לפתיחת עסק חדש. מה צרי להכין ומה צריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על פתיחת עסק.

חתונה בגני אירועים בשרון
מהן הנקודות החשובות שכדאי לבחון לפני שבוחרים גן אירועים לחתונה. יש כיום מבחר גדול של גני אירועים באזור השרון ולכל זוג יכול להתאים קריטריון אחר. על מנת להגיע לאירוע חוויתי גם למשפחה וגם לזוג עצמו, כדאי לבחון מראש את כל הפרמטרים החשובים.

מרכזיות IP
24/04/12 | חומרה
מהו המצב בשוק מרכזיות הטלפון לעסקים כיום. איזו מרכזיה לעסק מומלצת ומה הקשר לרשתות האלחוטיות.

גרפולוגיה - ייעוץ וגישור לאנשי עסקים
29/03/12 | גרפולוגיה
בעשורים האחרונים הגרפולוגיה התפתחה מאוד ואף נוצרה בה תת התמחות לגישור וייעוץ לאנשי עסקים. גם בענייני ניהול העובדים וגם בענייני שיפור יכולות של משא ומתן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI