דף הבית עסקים יזמות עסקית מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
סער שני 21/06/12 |  צפיות: 7482

מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?

אם אתה רוצה להיות עצמאי ויש לך רעיון טוב ורצון לעבוד קשה, בעיקר בהתחלה כדאי לך לקרוא את המאמר הבא. במאמר זה נסקור את כל ההליכים הראשוניים שצריך לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק חדש.

דבר ראשון צריכה להיות תוכנית מסודרת על המיקום של העסק והצרכים הבסיסיים שלהם הוא זקוק, לדוגמא, שכירות של חדר או משרד או חנות, צוות עובדים ראשוני, ציוד בסיסי כמו מחשב, קופה, טלפון וכו'.

עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים על המיקום של העסק, מי יהיו הספקים העיקריים ומי יהיו הלקוחות העיקריים ולראות שהקרבה הגיאוגרפית מתאימה.

הלוואה מתאימה לקראת פתיחת עסק

כאשר יש תוכנית מסודרת צריך לעשות חישוב כלכלי ולהבין מהי ההשקעה הראשונית שתהיה לך ומה יהיו ההכנסות שלך בשנה הראשונה. עפ"י התוכנית העסקית הזו, ניתן להתחיל לבדוק כדאיות ללקיחת הלוואה.

הלוואה לקראת הקמת עסק חדש, חייבת להיות מבוססת על תוכנית עסקית מאוד מדויקת, שתכלול את כל ההוצאות וההכנסות הצפויות בשנה הראשונה ולקחת מקדם ביטחון שבחצי שנה הראשונה לא יהיו רווחים בכלל.

זהו, יוצאים לדרך, בחודש הראשון יש הרבה פרוצדורות.

הרבה לפני שמתחילים לחשוב על פעילות פרסום ושיווק, או לפחות השילוט של המקום, יש להירשם כעוסק מורשה במשרדי המע"מ, לפתוח תיק במס הכנסה, ובביטוח לאומי, לפתוח חשבון בנק.

ישנם עוד הרבה גופים שצריך להיות איתם בקשר בתחילת הדרך והרבה עצמאיים מעדיפים להתקשר עם רואה חשבון שילווה אותם וימליץ להם על סדר הפעילות הרצוי, גוף נוסף שנותן תמיכה נהדרת זה מטי, המרכזים של מטי ברחבי הארץ יכולים לסייע מאוד על ידי היועצים שלהם. מומלץ לפנות למרכז מטי באזור המגורים שלכם ולשמוע מהם על ליווי עסקי.

עוד גוף שכדאי שיהיה זמין עבורך זה סוכנות ביטוח שתלווה את העסק עצמו, אותך ואת העובדים שלך.

טיפים נוספים לסיום

בעולם המודרני העכשווי אפשרויות השיווק והפרסום הן אינסופיות וחלקן אפילו בחינם.

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות ניתן לאסוף לקוחות חדשים וקיימים ולשווק להם עוד מוצרים וכישורים שלכם.

שרות נוסף שכדאי להכיר הוא שרות בניית אתרים בחינם, ניתן למצוא גם הדרכות וידאו מפורטות באתר הפופולארי יו-טיוב. כלי שיווקי כמעט חינמי נוסף הוא שליחת מיילים לאוספים גדולים של כתובות רלוונטיות שעל ידי פרסום בסיסי ועיצוב מינימאלי יחשוף את העסק החדש שלכם להרבה מאוד גולשים.

מרכזי מטי ברחבי הארץ יכולים לסייע לך בפיתוח תוכנית עסקית, ליווי עסקי בהקמת העסק והדרכות בנושא מימון והלוואות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סער שני


 


מאמרים נוספים מאת סער שני
 
הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
30/07/12 | בתי מלון
איך נדע לבחור לאיזה בית מלון כדאי להזמין את החופש הקרוב? המבחר הרב של בתי מלון בארץ מקשה על הבחירה וגם האיכות הגבוהה של רובם. מה שצריך לקבוע הוא המיקום והמרחק, סוג החופשה: רומנטית או משפחתית, סגנון השירות והארוחות שמועדפים על ידכם ובסוף גם המחיר.

למה לבחור בייעוץ משכנתא?
15/07/12 | משכנתא
ההוצאה הכי גדולה של כל משק בית בישראל היא סביב רכישת הדירה, ולכן כאשר נזקקים להלוואה מהבנק, זו ההלוואה המשמעותית ביותר שתהיה לנו. האינטרס הברור של כולנו צריך להיות אחד: השגת עסקת משכנתא טובה, המותאמת לצרכים וליכולות שלנו כמו כפפה ליד. ייעוץ משכנתא הוא הכלי המרכזי שלנו לצורך זה. ייעוץ משכנתא טוב הוא ייעוץ חוץ בנקאי עם אינטרס ברור לטובתנו ולא לטובת הבנק המלווה. גם כלכלנים ואנשי עסקים נעזרים ביועצי משכנתאות שזו ההתמחות שלהם.

מרכזיות טלפון – כלי לניהול התקשורת בארגון.
25/06/12 | ניהול ידע
ניהול הידע והמידע שמגיע לארגון שלכם, חייב להיות מסודר ואפקטיבי, בעידן המודרני מקובל להתנהל בעזרת המחשבים האישיים. מרכזיות טלפון חכמות שקיימות בשוק מאפשרות להעביר את כל התקשורת למחשב האישי. מרכזיות טלפון הן אינן מותרות כיום. כל ארגון חייב מרכזייה.

מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
במאמר זה תמצאו את תמצית הטיפים הראשונים לפתיחת עסק חדש. מה צרי להכין ומה צריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על פתיחת עסק.

חתונה בגני אירועים בשרון
מהן הנקודות החשובות שכדאי לבחון לפני שבוחרים גן אירועים לחתונה. יש כיום מבחר גדול של גני אירועים באזור השרון ולכל זוג יכול להתאים קריטריון אחר. על מנת להגיע לאירוע חוויתי גם למשפחה וגם לזוג עצמו, כדאי לבחון מראש את כל הפרמטרים החשובים.

מרכזיות IP
24/04/12 | חומרה
מהו המצב בשוק מרכזיות הטלפון לעסקים כיום. איזו מרכזיה לעסק מומלצת ומה הקשר לרשתות האלחוטיות.

גרפולוגיה - ייעוץ וגישור לאנשי עסקים
29/03/12 | גרפולוגיה
בעשורים האחרונים הגרפולוגיה התפתחה מאוד ואף נוצרה בה תת התמחות לגישור וייעוץ לאנשי עסקים. גם בענייני ניהול העובדים וגם בענייני שיפור יכולות של משא ומתן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI