דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות בריכת שחייה
בריכת שחייה
מיכל כהן 03/09/12 |  צפיות: 3710

למסנן המים תפקיד חשוב ומרכזי כאשר אנו עוסקים בהקמת בריכת שחיה. הלכלוך באוויר כמו גם החיידקים של הרוחצים השונים עלולים לזהם את מי הבריכה ולגרום להיותה מסוכנת עבור הרוחצים. מטרתו העיקרית של המסנן היא לשמור על מי הבריכה נקיים וטהורים, כל סוגי המסננים מסירים לכלוך הנישא באוויר, עלים, חיידקים אצות ועוד..

קניית מסנן איכותי יכולה להוזיל את עלויות הבריכה בצורה משמעותית, כל זאת מאחר והצורך להחליף את מי הבריכה פוחת. מסנני חול הם אחד מהסוגים הפופולריים ביותר בקרב בעלי הבריכות ולא לשווא, מסנני חול פשוטים לשימוש, יעילים ודורשים מעט מאוד תשומת לב. המכשיר פועל בצורה פשוטה ויעילה מאוד, זרם המים מהבריכה עובר דרך מסנן החול כאשר הלכלוך נתפס בין גרגירי החול, מצב זה מגדיל את לחץ המכשיר ומקשה על המים לעבור דרכו עד אשר המסנן מתריע בפניך שיש להוריק את הלכלוך. מסנני החול מגיעים בגדלים שונים בהתאם לגודל הבריכה, כאמור עלותם היא מעט גבוה יותר ממסננים אחרים אך הם עמידים ואיכותיים.

סוג נוסף של מסנן לבריכות שחיה פרטיות או ציבורים הוא מסנן דיאטומי מסנן זה מעביר את המים דרך בדים ואדמה דיאוטומית. מסננים אלו הם הטובים ביותר ואוספים פסולת בגדלים של 5 מיקרון ומעלה. גם מסנן זה מגיע בגדלים שונים בהתאם לגודל הבריכה, מחירו אינו יקר במיוחד, אך הוא דורש טיפול ותחזוקה קבוע, בתום כל שימוש יש להחליף את האדמה, בנוסף יש להחליף את הבדים בכל שנתיים או שלושה.

מסנן קרטריז' הינו סוג נוסף של מסנן מים הקיים בשוק, מסנן זה מתאים לרוב לבריכות קטנות או ג'קוזי מסנן זה הוא מסנן זול בעל התקנה פשוטה. איכות הסינון של מסנן זה היא מוגבלת והוא אינו מתאים לבריכות שחייה גדולות.

תכנון בריכת השחיה בעת הקמתה חשובה מאוד, וכן גם רכישת המסנן המתאים ביותר, למניעת הצטברות של חיידקים וחיסכון כספי בהחלפת מי הבריכה. זכרו שבעת בחירת מסנן הבריכה המתאים ביותר עבורכם יש להתחשב בשלושה פרמטרים מרכזיים, גודל הבריכה, עלויות המסננים וכמובן כמות תשומת הלב שהמכשיר דורש בהפעלתו וניקויי. התייעצות בטרם הרכישה אם אנשים אשר מכירים את הסוגים השונים של המסננים על יתרונותיהם וחסרונותיהם יכולה לחסוך עבורכם כסף רב ודאגות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל כהן


 


מאמרים נוספים מאת מיכל כהן
 
ג'קוזי לחצר – חלום שמתגשם
25/10/12 | צרכנות
ג'קוזי בחצר הוא בהחלט חלום ורוד מבחינתם של אנשים רבים. מה יותר מהנה מישיבה בג'קוזי בחצר הבית בסוף יום עבודה ארוך ומפרך? ג'קוזי לחצר הבית שמוסיף יוקרה ועיצוב לחצר הבית שלכם, יתרום לכם גם בהנאה וברוגע שאתם כל כך זקוקים להם במהלך השגרה היומיומית המלחיצה.

מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
הגיע הזמן לומר את זה בקול רם וללא בושה – כולנו אוהבים ימי הולדת בזכות המתנות! יום הולדת, לצערנו, חל רק פעם אחת בשנה, אך כאשר היום המיוחל מגיע, מדובר על הילולה ושמחה גדולה. אנו נמצאים במרכז העניינים, תשומת הלב מוסתת אלינו וכמובן, המתנות. וכמה שכיף לקבל מתנות. וכעת, לשאלה המתבקשת, האם אותה השמחה מתקיימת גם כאשר אנו מעניקים מתנה? הדעות חלוקות, ישנם אנשים אשר נהנים להעניק מתנה אפילו יותר מאשר הם מקבלים אותה בעצמם, וישנם אלו שתהליך בחירת המתנה ורכישתה מעיב על הנאתם. ובכן, גם לכך יש פתרונות.

עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
16/09/12 | צרכנות
לאחר רכישת גריל גז חדשני ואיכותי, אין דרך טובה יותר לחגוג את הרכישה מאשר הזמנת החברים והמשפחה לערב על האש מפנק. ערב בו כולם יוכלו לנסות ולהתנסות בגריל הגז החדש ולהביע את דעתם על איכות הצלייה של הגריל. ישנם ספר חוקים ברורים שעליהם יש לשמור על מנת לארח את ערב הברביקיו המושלם והם:

בריכת שחייה
בימי הקיץ החמים, נראית בריכת השחייה כהמצאה גאונית. זאת על אף שבריכת השחייה היא די פשוטה, מעגן גדול של מים. כנראה שזה כל מה שנדרש בשביל לשמח ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר הקמת הבריכה יש לדאוג למסנן מים איכותי אשר ישמור על ניקיון המים ממזהמים וחיידקים לאורך זמן. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מסננים בעלי עלויות שונות יתרונות וחסרונות. במאמר זה ברצוני להדגים במאמר זה את ההבדלים בין מסנני הבריכות השונים הקיימים כיום בשוק.

תכנון מסיבות ימי הולדת
ימי הולדת הם אירוע מרכזי בחיי הילד, אירוע שמלווה בשמחה והתרגשות. הזדמנות להיות במרכז האירוע כשכל החברים הכי טובים סובבים אותך. כל ילד רוצה שמסיבת יום ההולדת שלו תהיה המסיבה הטובה ביותר מכל חבריו, במאמר זה ברצוני להציע מספר הצעות כדי להוציא לאור את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר ולגרום לילדכם להיות מאושר.

מטווחים – גם אתה יכול לנסות
בישראל ההקשר לירי, אקדחים, רובים ופגיעות מתקשרת בדרך כלל לטיולי גדנ"ע בבית ספר (בו רובנו עברו מספר מטווחים וזו הייתה החווייה הראשונה שלנו עם נשק), לשירות הצבאי ולהכשרה של כוחות ביטחון משטרתיים, אך בעולם קיומם של מטווחים וההשתתפות בהם אינה תלוית הקשר ביטחוני אלא מדובר על חווייה המעניקה לאדם זמן הנאה של הנאה, התנסות עם תחום חדש ולימוד של האדם (עד כמה אני מדויק, עד כמה אני מרוכז, עד כמה אני מכיר את התנהלות גופי, עד כמה אני יכול להתמודד עם רעש, לחץ וכלי שיכול להרוג).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI