דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
מיכל כהן 16/10/12 |  צפיות: 3809

לקנות מראש

לא תמיד צריך לחכות לרגע האחרון ולשוטט ברחבי העיר או האינטרנט בחיפוש אחר המתנה המושלמת. זה אומנם נישמע לא מקורי אבל זה הרבה פחות מקורי מלשכוח לקנות מתנה או לקנות בסופו של דבר מתנה מתוך ייאוש. קניית מספר מתנות מראש בצורה מרוכזת תחסוך חיפוש וזמן מיותרים. מה גם, שזו דרך טובה להימנע מהיווצרותו של מצב בו  אתם  מופתעים ונאלצים להגיע לאירוע כלשהו ללא מתנה בידכם. ברור שהענקת המתנה צריכה להתאים לגילו או מינו של בעל יום ההולדת, ובעיקר לסוג הקרבה, אך ישנן מתנות אשר מתאימות לכל אחד בכל זמן ולכל גיל.

· מתנות למבוגרים – מתנות אשר יתאימו לכל אחד ואחת, הן אותן המתנות השימושיות והיום יומיות שלא תמיד אדם נוהג לקנות לעצמו. ניתן לרכוש מתנות אשר יתאימו גם לגברים וגם לנשים כמו סט מצעים חדש, כלי כתיבה לעבודה או גאדג'ט מדליק ומקורי. נשים תמיד תשמחנה לקבל איפור, תכשיטים, פריטי לבוש ואביזרים נלווים.

· מתנות לילדים – קנייה מרוכזת של מתנות לילדים תתאים להורים אשר חווים את "התקפות" ימי ההולדת בגנים או בבתי הספר. כאשר ילדנו היקרים מגיעים לשלב בו הם מוזמנים שוב ושוב לאינספור חגיגות ימי הולדת במסגרת כיתתם, אנו נאלצים לרכוש בכל פעם מחדש מתנת יום הולדת לחבריהם. קיצור התהליך המייגע הזה בהחלט אפשרי. ניתן לרכוש כמות מתנות מראש גם לבנים וגם לבנות בהתאם לגילאים. מאחסנים את המתנות בבית כשהן ארוזות, מסמנים עליהם את סוג המתנה, עבור מי הן מיועדות, לבן או לבת, ומוציאים אחת בכל פעם שיש צורך. מתנות לימי הולדת עבור ילדי הכיתה או הגן אמורות להיות סמליות ולא יקרות במיוחד. ניתן לקנות בובות פרווה, משחקי קופסא, מחזיקי מפתחות, כוסות אישיות מעוטרות, צעצועים, מכוניות, אקדחים ופריטי יצירה.

גם לאורחים מגיע

מתנות ימי הולדת הן דבר נפלא וימי הולדת גם הם נפלאים. כאשר אנו מארגנים לעצמנו או לילדנו מסיבת יום הולדת אנו דואגים שהיא תהיה הכי מהנה, מלהיבה וצבעונית. חלק מההכנות ליום הולדת, בעיקר כאשר מדובר בארגון מסיבות לילדים, כוללות הענקת מתנות סמליות לאורחי המסיבה. בתום המסיבה נהוג לחלק מתנות אשר ישאירו טעם מתוק כהוקרת תודה. וגם כאן, אין צורך להסתבך. רוכשים את אותן המתנות מראש בצורה מרוכזת לכלל המשתתפים או שרוכשים מתנות עבור הבנים ועבור הבנות בנפרד. מתנות אלו נקראות "הפתעות" או פרסים ובחירתן תעשה בהתאם. ניתן לרכוש משרוקיות, כדורים קטנים, צעצועים, שרשראות, צמידים או מיכלי בועות סבון.

לא חייבים לצאת מהבית

מתנות לימי הולדת ניתן לרכוש בכל מקום ובהתאם לסוג המתנה, החל בשווקים וכלה בחנויות בוטיק יוקרתיות. אולם, כאשר מדובר בקנייה מרוכזת או בקניית הפתעות לימי הולדת, כדאי לחסוך זמן ולהיעזר בפלאי הטכנולוגיה. כיום, בעידן האינטרנט המתקדם, ניתן למצוא אתרים איכותיים אשר מוכרים ציוד ומתנות למסיבות יום הולדת. כבר אין צורך להתרוצץ ולחפש, כל מה שצריך לעשות זה לבחור את הפריטים הרצויים, להזמינם ולקבלם באמצעות משלוח הישר עד לפתח הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל כהן


 


מאמרים נוספים מאת מיכל כהן
 
ג'קוזי לחצר – חלום שמתגשם
25/10/12 | צרכנות
ג'קוזי בחצר הוא בהחלט חלום ורוד מבחינתם של אנשים רבים. מה יותר מהנה מישיבה בג'קוזי בחצר הבית בסוף יום עבודה ארוך ומפרך? ג'קוזי לחצר הבית שמוסיף יוקרה ועיצוב לחצר הבית שלכם, יתרום לכם גם בהנאה וברוגע שאתם כל כך זקוקים להם במהלך השגרה היומיומית המלחיצה.

מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
הגיע הזמן לומר את זה בקול רם וללא בושה – כולנו אוהבים ימי הולדת בזכות המתנות! יום הולדת, לצערנו, חל רק פעם אחת בשנה, אך כאשר היום המיוחל מגיע, מדובר על הילולה ושמחה גדולה. אנו נמצאים במרכז העניינים, תשומת הלב מוסתת אלינו וכמובן, המתנות. וכמה שכיף לקבל מתנות. וכעת, לשאלה המתבקשת, האם אותה השמחה מתקיימת גם כאשר אנו מעניקים מתנה? הדעות חלוקות, ישנם אנשים אשר נהנים להעניק מתנה אפילו יותר מאשר הם מקבלים אותה בעצמם, וישנם אלו שתהליך בחירת המתנה ורכישתה מעיב על הנאתם. ובכן, גם לכך יש פתרונות.

עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
16/09/12 | צרכנות
לאחר רכישת גריל גז חדשני ואיכותי, אין דרך טובה יותר לחגוג את הרכישה מאשר הזמנת החברים והמשפחה לערב על האש מפנק. ערב בו כולם יוכלו לנסות ולהתנסות בגריל הגז החדש ולהביע את דעתם על איכות הצלייה של הגריל. ישנם ספר חוקים ברורים שעליהם יש לשמור על מנת לארח את ערב הברביקיו המושלם והם:

בריכת שחייה
בימי הקיץ החמים, נראית בריכת השחייה כהמצאה גאונית. זאת על אף שבריכת השחייה היא די פשוטה, מעגן גדול של מים. כנראה שזה כל מה שנדרש בשביל לשמח ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר הקמת הבריכה יש לדאוג למסנן מים איכותי אשר ישמור על ניקיון המים ממזהמים וחיידקים לאורך זמן. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מסננים בעלי עלויות שונות יתרונות וחסרונות. במאמר זה ברצוני להדגים במאמר זה את ההבדלים בין מסנני הבריכות השונים הקיימים כיום בשוק.

תכנון מסיבות ימי הולדת
ימי הולדת הם אירוע מרכזי בחיי הילד, אירוע שמלווה בשמחה והתרגשות. הזדמנות להיות במרכז האירוע כשכל החברים הכי טובים סובבים אותך. כל ילד רוצה שמסיבת יום ההולדת שלו תהיה המסיבה הטובה ביותר מכל חבריו, במאמר זה ברצוני להציע מספר הצעות כדי להוציא לאור את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר ולגרום לילדכם להיות מאושר.

מטווחים – גם אתה יכול לנסות
בישראל ההקשר לירי, אקדחים, רובים ופגיעות מתקשרת בדרך כלל לטיולי גדנ"ע בבית ספר (בו רובנו עברו מספר מטווחים וזו הייתה החווייה הראשונה שלנו עם נשק), לשירות הצבאי ולהכשרה של כוחות ביטחון משטרתיים, אך בעולם קיומם של מטווחים וההשתתפות בהם אינה תלוית הקשר ביטחוני אלא מדובר על חווייה המעניקה לאדם זמן הנאה של הנאה, התנסות עם תחום חדש ולימוד של האדם (עד כמה אני מדויק, עד כמה אני מרוכז, עד כמה אני מכיר את התנהלות גופי, עד כמה אני יכול להתמודד עם רעש, לחץ וכלי שיכול להרוג).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI