דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון מטווחים – גם אתה יכול לנסות
מטווחים – גם אתה יכול לנסות
מיכל כהן 29/04/12 |  צפיות: 13809

מטווחים במועדוני  קליעה מטווחים נערכים באולמות או חדרים (כאשר מדובר על מטווחים מקורים). בחדרים אלו נערכים אימוני ירי, לימודי ירי או מטווחים לשם רענון יכולת ההתרעה, התזמון וההיבטים הפסיכולוגיים של הירי. יש הקוראים למתקני ירי אלו מטווח ויש מועדוני קליעה. מעבר לשם בעל הניחוח היוקרתי יותר, בן במועדוני קליעה והן במתקני מטווח הפעילות היא אותה הפעילות. הגבר או האישה המגיעים (אפשר להגיע כבר מגיל 12) לומדים על צליפה מדויקת, עמידה נכונה, שאיפה ונשיפה ממוקדים (כולל עצירת אוויר) ועל סחיטת הדק מדויקת.

מטווחים במועדוני קליעה אולימפיים

בארץ קיימים מועדוני קליעה אולימפיים אשר חלק מהפעילים בהם הינם נציגי מדינת ישראל באולימפיאדות השונות. למשל, בשנת 2008 באולימפיאדת בייג'ין, הקלעים גיא סטריק ודורון אגוזי ייצגו את ישראל בתחומי הקליעה. ענף הקליעה הינו ענף אשר נמצא במגמת התפתחות ובשנים האחרונות, הנציגים והנציגות הישראליים/ות מביאים כבוד בתחרויות השונות. חשוב לציין שתחום הקליעה כולל התחרויות של יחידים והתמודדויות של קבוצות.

בסרטי הוליווד אין מטווחים אמיתיים אך בחיים יש

בסרטי הוליווד השחקנים רצים ברחובות ויורים, מטפסים על בניינים ותוך כדי יורים, קופצים מאוטובוסים ומצליחים לפגוע באויב שממול, מתגלגלים על מדרכות והורגים את הפושע העוול, מתעוררים בשעת לילה ברגע בו הגנב מתחיל לפסוע לחדר וכבר מתייצבים מולו עם הנשק. בסרטי הוליווד הפגיעות מדויקות, האיש הטוב לרוב נשאר בחיים והאיש הרע מת (בדרך כלל על ידי האיש הטוב) וכל זה נעשה באופן טבעי, פשוט וקל. כאשר המציאות היא שעל מנת לדייק הפגיעה בעת ירי יש צורך באימונים רבים ולשם כך קיימים מטווחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל כהן


 


מאמרים נוספים מאת מיכל כהן
 
ג'קוזי לחצר – חלום שמתגשם
25/10/12 | צרכנות
ג'קוזי בחצר הוא בהחלט חלום ורוד מבחינתם של אנשים רבים. מה יותר מהנה מישיבה בג'קוזי בחצר הבית בסוף יום עבודה ארוך ומפרך? ג'קוזי לחצר הבית שמוסיף יוקרה ועיצוב לחצר הבית שלכם, יתרום לכם גם בהנאה וברוגע שאתם כל כך זקוקים להם במהלך השגרה היומיומית המלחיצה.

מתנות לימי הולדת – כי אין חגיגה בלי מתנה
הגיע הזמן לומר את זה בקול רם וללא בושה – כולנו אוהבים ימי הולדת בזכות המתנות! יום הולדת, לצערנו, חל רק פעם אחת בשנה, אך כאשר היום המיוחל מגיע, מדובר על הילולה ושמחה גדולה. אנו נמצאים במרכז העניינים, תשומת הלב מוסתת אלינו וכמובן, המתנות. וכמה שכיף לקבל מתנות. וכעת, לשאלה המתבקשת, האם אותה השמחה מתקיימת גם כאשר אנו מעניקים מתנה? הדעות חלוקות, ישנם אנשים אשר נהנים להעניק מתנה אפילו יותר מאשר הם מקבלים אותה בעצמם, וישנם אלו שתהליך בחירת המתנה ורכישתה מעיב על הנאתם. ובכן, גם לכך יש פתרונות.

עשר טיפים ליצירת המנגל המושלם
16/09/12 | צרכנות
לאחר רכישת גריל גז חדשני ואיכותי, אין דרך טובה יותר לחגוג את הרכישה מאשר הזמנת החברים והמשפחה לערב על האש מפנק. ערב בו כולם יוכלו לנסות ולהתנסות בגריל הגז החדש ולהביע את דעתם על איכות הצלייה של הגריל. ישנם ספר חוקים ברורים שעליהם יש לשמור על מנת לארח את ערב הברביקיו המושלם והם:

בריכת שחייה
בימי הקיץ החמים, נראית בריכת השחייה כהמצאה גאונית. זאת על אף שבריכת השחייה היא די פשוטה, מעגן גדול של מים. כנראה שזה כל מה שנדרש בשביל לשמח ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר הקמת הבריכה יש לדאוג למסנן מים איכותי אשר ישמור על ניקיון המים ממזהמים וחיידקים לאורך זמן. כיום קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מסננים בעלי עלויות שונות יתרונות וחסרונות. במאמר זה ברצוני להדגים במאמר זה את ההבדלים בין מסנני הבריכות השונים הקיימים כיום בשוק.

תכנון מסיבות ימי הולדת
ימי הולדת הם אירוע מרכזי בחיי הילד, אירוע שמלווה בשמחה והתרגשות. הזדמנות להיות במרכז האירוע כשכל החברים הכי טובים סובבים אותך. כל ילד רוצה שמסיבת יום ההולדת שלו תהיה המסיבה הטובה ביותר מכל חבריו, במאמר זה ברצוני להציע מספר הצעות כדי להוציא לאור את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר ולגרום לילדכם להיות מאושר.

מטווחים – גם אתה יכול לנסות
בישראל ההקשר לירי, אקדחים, רובים ופגיעות מתקשרת בדרך כלל לטיולי גדנ"ע בבית ספר (בו רובנו עברו מספר מטווחים וזו הייתה החווייה הראשונה שלנו עם נשק), לשירות הצבאי ולהכשרה של כוחות ביטחון משטרתיים, אך בעולם קיומם של מטווחים וההשתתפות בהם אינה תלוית הקשר ביטחוני אלא מדובר על חווייה המעניקה לאדם זמן הנאה של הנאה, התנסות עם תחום חדש ולימוד של האדם (עד כמה אני מדויק, עד כמה אני מרוכז, עד כמה אני מכיר את התנהלות גופי, עד כמה אני יכול להתמודד עם רעש, לחץ וכלי שיכול להרוג).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI