דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה עוברים לבית חדש?
עוברים לבית חדש?
איילת שחר 04/09/12 |  צפיות: 2713

קניתם סוף סוף בית? עשיתם את זה! כעת שאתם חושבים לכם שאת כל ההכנות כבר סיימתם, הבנתם פתאום שנותר לכם לשכור חברת הובלה טובה ואמינה שתדאג להוביל עבורכם את רכושכם שאספתם עם הזמן אל יעדכם החדש.

מעבר אל דירה חדשה זה תהליך ארוך, אחרי שבועות ארוכים של חיפושים והרבה ריצות בין פקידי הבנק והרבה דאגות לחץ וחרדה רכשתם את הדירה המושלמת, נפלא! מה עכשיו! מתחילים לעבור!. לפי מה כדאי להזמין שירותי הובלות חדרה? לאלו פרטים חשוב לתת דגש ומהי הדרך הכי נכונה למצוא חברת הובלות בשרון? לפניכם במאמר מספר טיפים פשוטים למעבר קל.

חיפוש מקיף אחרי מובלים מומלצים יכולה לקחת זמן רב אנחנו מוטרדים מהחשש והפחד שהרכוש שלנו יכול להיפגע. בכדי שמצבים כאלה לא יקרו חשוב לזכור שמחיר נמוך מדי יכול לגרום לנזק רב ובגלל זה כדאי לא להזמין חברת הובלות רק בגלל המחיר.

מומלץ לכם לעשות פגישת תיאום הם חברת ההובלות ולספר להם על דברים חריגים שרוצים להוביל לדוגמא: ריהוט כבד מוצרי חשמל ועוד. בנוסף בכדי שתהיו רגועים ביום המעבר אנו ממליצים לקחת לעבודה רק חברות עם וותק ועם ביטוח להובלה.

שעוברים דירה יש לכם את הזדמנות לזרוק מוצרי נוי, בגדים או רהיטים שאין לכם עוד צורך בהם. כדאי לכם לעשות סדר בדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והעבירו אותם לתרומה או לפח. לבסוף שתעברו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה וגם הפריקה תהיה נוחה יותר.

מתחילים עם האריזה? כשהחלטתם אלו דברים אל הבית החדש ארזו את הציוד על פי נושאים למשל: מטבח, חדר שינה וכדומה. אם אין לכם רצון לארוז בכוחות עצמכם כדאי לבדוק לגבי חברה המתמחה באריזת בתים.

מתאים לכם למצוא חברת הובלות פרדס חנה בלי לפשוט את הרגל? אל תשכחו לחפש ביקורות על שירותי הובלות וערכו סקר מחירים, בקשו 4-5 הצעות מחיר ולבסוף כדאי להשיג ביטוח תכולה ולהכין הסכם מסודר ואת כל החפצים שיש להעביר, חוזה מפורט בדרך כלל מונע את רוב הבעיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI