דף הבית עסקים עסקים - אחר מאלך כלבים במרכז
מאלך כלבים במרכז
איציק מזרחי 09/09/12 |  צפיות: 2360

חשוב לבצע בדיקה לפני בחירת מאלף כלבים במרכז

אילוף כלבים במרכז חייב לספק שירות מקצועי שיביא אל הכלב שלכם הרבה משמעת, הנאה והסתגלות למקום החדש. לא מעט טכניקות אילוף, לא מעט מאלפי כלבים ולא מעט חאפרים ניתן למצוא בענף. כאן נציג לכם איזה בדיקות יש לבצע לפני בחירת אילוף כלבים במרכז אשר ייתן לכם תוצאות מעולות לטווח הארוך.

מאלף כלבים מוסמך – מאלף כלבים מוסמך הוא כזה שמחזיק בתעודות מבתי ספר מובילים של הכשרת מאלפי כלבים. יש מעט מאלפי כלבים אשר למדו את התחום בחו"ל. מאלף כלבים מוסמך הינו כזה שעוסק בתחום כמקצוע עיקרי ולא כהכנסה מהצד. זאת אומרת שעליו להחזיק עסק חוקי שרשום ברשויות ולהוציא חשבונית מס/קבלה ללקוחותיו. מאלף כלבים מוסמך מתנהל בצורה מקצועית עם חוזה מסודר, הצעת מחיר בכתב, כרטיסי ביקור ועוד.

ניסיון וחוות דעתאילוף כלבים במרכז בעל שנות ניסיון רבות בתחום יכול להעניק תוצאות הרבה יותר טובות בתום מלאכת האילוף. כל מאלף כלבים יכול להגיד שיש לו ניסיון של 10 שנה, אך מה שבאמת מחזק את האמינות הוא חוות דעת של לקוחות אשר מסרו את הכלב לאילוף. מאלף כלבים במרכז שעובד ועבד עם מגוון לקוחות מרוצים, יחזיק בחוות דעת שיוכל להציג בפני לקוחות חדשים. לכן זה לא בושה לבקש לשוחח עם לקוחות או לצפות בחוות דעת. גם חיפוש קצר ברשת האינטרנט יכול להביא תוצאות של חוות דעת על מאלף כלבים.

חוזה ומחיר הוגן – המחיר של אילוף כלבים נמדד על פי כמות השיעורים/שעות. כדאי לבקש הצעת מחיר בכתב כדי להשוות אותה עם הצעות שמקבלים ממאלפי כלבים נוספים או במחירונים באינטרנט. הדרך לעסקת אילוף איכותית היא לא בעל פה אלה באמצעות חוזה עבודה ששני הצדדים חתומים עליו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI