דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות זקוקים לצלמים מומלצים?
זקוקים לצלמים מומלצים?
איילת שחר 11/09/12 |  צפיות: 2441

סביר להניח שלא פעם נזקקתם ל שרותי צילום, לצרכים פרטיים, לטובת העבודה, בתור תחביב או בתור שירות חיוני. זה לא משנה אם זה מודפס או מוקרן, בני אדם הם יצורים חזותיים שנהנים לצלם ולהצטלם. רוצים למצוא צילום ילדים?  
באילו מקרים אנו זקוקים לצלמים מומלצים?

חתונות ואירועים אחרים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ, אשר נותן לנו לזכור את המאורעות המיוחדים ביותר באופן מדוייק ויפה. מארגנים חתונת ענק? נולדה בת ואתם עורכים בריתה? בעולמנו אין אפילו אפשרות שלא לשכור סטודיו לצילום שמלווה אתכם ומתעד כל שניה מהאירוע שלכם. לאחר מכן, בכל זמן שתרגישו קצת נוסטלגיים, רק שימו את ה-DVD ותוכלו להיזכר ביחד בכל הרגעים השמחים.

צילום סטודיו – לעיתים אנו לוקחים שירותי צילום סטודיו בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום משפחתי למסגור ותליה בבית, צילום של הילדים הקטנים לאלבום מיוחד, צילום מהלך היריון לתיעוד הזמן המיוחד הזה בחיי האשה, אפילו צילומי עירום מרומז לאמיצים והאמיצות שבינינו - כולם מעניקים משהו שיישאר איתנו תמיד.

צילום מוצרים– יוצרים שלט לעסק? מעוניינים להוציא פלייר מושקע לקידום מכירות? מעוניינים לעצב אתר שווה לעסק? צילום מקצועי תורם לכל אלה. האם אתם הייתם רוכשים משהו לפני שראיתם אותו בעיניכם? במצבים האלה תמונה שווה הרבה יותר מ1,000 מילים, יעיד על כך כל איש שיווק, גרפיקאי ופרסומאי – אתרים עם גלריה, קטלוגים מצולמים ועלונים מושכים יותר קונים מאשר פירסומים שכוללים מעט תמונות.

שרותים נוספים – לאלו נצרף תחומי שרות כגון עריכה, עריכת מצגות, תכנון מסעות פרסום, עיצוב גרפי, הדפסה איכותית, צילום סרטי תדמית וקליפים, עריכת אלבומים ורבים אחרים.

נפגשים עם צלם? אל תשכחו לבקש לראות דוגמאות לעבודות עבר. זו דרך מצויינת להתרשם מסגנונו, עם זאת אל תשכחו שלתיק זה נכנסות רק התמונות הטובות משמעותית.

חשוב לבדוק מה כלול בתשלום – אם מדברים על צילום וידאו, שאלו כמה מצלמות אתם מקבלים ואם הדבר כולל עריכת וידאו מקצועית. בנוגע לצילום סטילס, הקפידו לשאול לגבי הדפסה, מספר העתקים, מידות ואם תקבלו אלבום ערוך כשתסיימו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI