דף הבית בית משפחה וזוגיות גינון כמה עולה פרגולה?
כמה עולה פרגולה?
איילת שחר 13/09/12 |  צפיות: 3160

כל אזרחי ישראל משתוקקים לבית עם חצר אך לא לכל אחד זה מתאפשר, אם אתם ברי מזל מומלץ לנצל את ההזדמנות. עם השקעה סמלית תאפשרו למשפחה להנות בהתקנת ותכנון פרגולה.

בכל רגע נתון אנו משקיעים זמן רב בטיפול בחצר ובבית לעתים זורעים את הגינה ולעתים מחדשים ושוברים. חשיבה נכונה ותכנון מוקדם יסייעו לכם להפיק את הטוב ביותר מהגינה שלכם. עצות וטיפים כולל רעיונות ועוד במאמר הבא.

כמה עולה פרגולה? איך לטפח את הגינה שלכם ולקנות פרגולות הצללה? איזה פרגולות ודקים עדיפים לקנייה ומדוע? לפניכם קצת מידע מעניין ומועיל.

שאתם רוצים לרכוש פרגולות או דקים כדאי לעשות שיעורי בית, הדבר שעליו חשוב להקפיד הוא לבקש סוג עץ שהועבר תהליכי שימור. תהליך שכזה שמרחיק של מזיקים שגורמים להירקבות של העץ אפילו אם זה עולה יותר זה כדאי בטווח הארוך.

בכדי להגן על הדק למספר רב של שנים כדאי אחת לשנה לפחות למרות על הדקים מעט חומר שימור מיוחד, הדבר עוזר לשמירה על העץ ומאריכה את זמן השימוש בו לשנים ארוכות. קחו לכם שעה קצרה ויש לכם דק מושלם לעוד שנה.

את הבדיקה המהירה אפשר לקיים בנוסף גם באינטרנט שם תוכלו לברר על החומרים שקיימים בשוק לראות דוגמאות וגם לאמץ רעיונות. ועל הדרך קראו חוות דעת על חברות להתקנת דקים ותסמנו 2-3 כאלה שנראים לכם טובים ובקשו הצעות מחיר.

במידה ואתם רוצים לעשות עבודות בבית לבד אפשר להזמין את כל החלקים מחנויות לחומרי בניית הבית ולחסוך הרבה אם תעשו את כל העבודה בעצמכם. מה שכן, שמרו על כללי הבטיחות ותשתמשו בציוד מתאים.

רוצים לרכוש פרגולה בסכום נוח? בדקו מחירים! לפני שקונים מוצר כדאי לבקש כמה הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחיר להתקנה. אבל חשוב לזכור שעדיף להשקיע יותר ולקבל מוצר טוב שיצדיק את ההשקעה.

מתכננים להתחיל? בקשו לראות תיק עבודות של בעל המקצוע כך שתוכלו להתרשם ולפני שאתם שולפים את הכסף תתמקחו על המחיר ואת כל הפרטים הכניסו להזמנת העבודה כולל זמני עבודה, מחיר ואת סכום השיפוץ הכללי. שיפוץ נעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI