דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט בחירת עגילים המתאימים לכם !
בחירת עגילים המתאימים לכם !
יקיר 25/09/12 |  צפיות: 4315

הסוד בבחירת עגילים המותאמים ביותר עבורכם, הם לדעת אילו עגילים משלימים את פניכם, עגילים הם ללא ספק שיפור משמעותי למראה שלכם אך בשביל שיתאימו לכם כמו שכתבתנו למעלה צריך לדעת אילו עגילים ישלימו את פניכם.במאמר זה אנו נסביר לכם אילו עגילים יתאימו לכם לפי צורת פנים ועוד, כל מה שכתוב במאמר זה הם רק בגדר טיפים ולא באו לפגוע רק להמליץ.

מבנה פנים: מבנה פנים מלבניות - פנים מלבניות זה אומר שיש יותר אורך מרוחב, ומכיוון זה עגילים ארוכים לא ישפרו את התדמית הם רק יבליטו את מבנה הפנים שלכם, מומלץ למבנה פנים זה ללבוש עגילים קטנים נוצצים אשר נצמדים לאוזן.

מבנה פנים מרובעות - לנשים עם צורת פנים זו מומלץ להן להימנע מעגילים בצורת ריבוע, אלה עגילים חישוקים או נופלים בצורת עיגול, כאשר אתן לובשות עגילים בצורת עיגול זה לא יבליט את צורת ראשכם ויחמיא לכם מאוד.

מבנה פנים עגולות - מבנה פנים זה נחשב לאובליות, שזה אומר שזהו נחשב לצורה היפה ביותר, כאשר זאת צורת ראשכם רוב העגילים יחמיאו לכם אך עגילים ארוכים ונופלים יתאימו יותר מכיוון שסוגי עגילים אלו יגרמו לפני שלכם להיראות רזות וארוכות יותר.

עגילי זהב:

כיום, נכנסו צבעים שונים לשוק העגילים הבצע העיקרי הוא זהב. עגילי זהב שנדליר: עגילי זהב שנדליר מתאימים לאירוע יוקרתי כמו: נשף, בר מצווה, חתונה ועוד. עגילי שנדליר הם מאמרים גדולים עם נוכחות, אשר נמתחים למעטה עם צורות ועיטורים. כאשר את לובשת עגילים אלו ירגישו את הנוכחות שלך, במיוחד באירועים חשובים כמו בר מצווה או חתונה העגילים היוקרתיים ישתלבו אם המראה הקלאסי.

עגילי חישוק מזהב:

עגילי חישוק מזהב ועגילי חישוק בכללי מתאימים לדייט ראשון, עגילי חישוק משדרים קלילות וחופשיות, שהבחורה שעומדת מולו לא מסובכת בחיים, ובדייט ראשון זהו רושם ראשוני טוב להשאיר על הבחור.

עגילי זהב הנצמדים לאוזן:

עגילים צמודים לאוזן ובעיקר מזהב משדרים מישהו רצינית וחרוצה, האיש שיהיה מולך יחשוב שהוא מול אשת עבודה חרוצה, אשר יכולה לדאוג למשפחה שלך ולעבודה וכו'.

לסיכום, מה שכתוב במאמר זה רק המלצות, תוכלו בעצמכם לבחור את העגילים אשר יתאימו לכם ולא חובה לעקוב אחריי מה שכתוב פה, צורת הראש זה לא הכל, יש עיניים, אף פה וכו', כאשר אתן לא בטוחות הכי טוב זה לעמוד מול המראה ולהקשיב לאינטואיציה הנשית שלכם, בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יקיר


 


מאמרים נוספים מאת יקיר
 
שירים להורדה מהאינטרנט - יתרונות וחסרונות
במאמר זה יצוין היתרונות והחסרונות שיש בהורדת שירים מהאינטרנט .

כיצד נדע מאיזה אתר כדאי להוריד שירים ?
במאמר זה, תלמדו את המאפיינים של אתר אמין ולפי זאת תוכלו לבצע מיון מאיפה כדאי להוריד ומאיפה לא, בנוסף יש סוגי שירים במאמר שתוכלו לדעת איזה סגנון ונישה מתאימה לכם ובהתאם לכך אתם תדעו כיצד לחפש נכון .

מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר !
25/09/12 | בלוגים
מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר שיכלול את הנושאים הבאים: למי התכנית מתאימה ? איך זה בעצם עובד? למה לבחור דווקא בתוכנית הזו?

בחירת עגילים המתאימים לכם !
כאן תלמדו כיצד לבחור את העגילים שתואמים את פניכם בצורה משולמת .

מדריך המלא לבר ממתקים
25/09/12 | בלוגים
במדריך הזה תלמדו מה כדאי להזמין בבר ממתקים והם זה כדאי ?

מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות
25/09/12 | בלוגים
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות שמסביר לכם כיצד להשתמש באתרים האלו ואת היתרונות והחסרונות שלהם .

בחירת עגילים המתאימים לפנים שלך .
במאמר זה תקבלו הסברים כיצד לבחור את העגילים המותאמים לפניך .

באנרס ברוקר - הכנסה פאסיבית מהאינטרנט
במאמר הבא אציג בפניכם את התכנית הטובה ביותר כיום ליצירת הכנסה פאסיבית מהאינטרנט - באנרס ברוקר .

העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם.
העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם על מנת לחסוך פגיעה או בעיות בעתיד וליהנות משירות אמין ואיכותיי .

קהילת פורומים - מהתחלה ועד הסוף
נסביר תחילה מה זה קהילת פורומים, מה השירות שהוא מספק וגם כיצד אפשר לבנות אחד כזה !
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI