דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואת אקסטרא
הלוואת אקסטרא
אבי 11/10/12 |  צפיות: 2837

מי מאתנו לא זקוק לפעמים לתוספת של כסף שהוא יכול לקחת על חשבון מסגרת אשראי? אולם מה קורה אם כל מסגרות האשראי של הבנק ושל חברות האשראי מנוצלות עד תום ועדיין יש צורך בכסף נזיל ומידי? לשם כך, מציע חברת call פתרון יצירתי ללקוחות כל הבנק. את הפתרון מציעה החברה במסגרת הלוואת אקסטרא שהיא הלוואה חוץ בנקאית ללקוחות כל הבנקים המאשרת קבלת קו אשראי נוסף על האשראי של הלקוח בבנק ובחברת כרטיסי האשראי. מהי הלוואת אקסטרא ומהם התנאים להלוואה? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

הלוואת אקסטרא – הגדרה

הלוואת אקסטרא או מיני הלוואה היא הלוואה של עד ארבעים אלף שקלים הניתנת ללקוחות כל הבנקים ללא תלות במסגרת האשראי של הלקוח בבנק או במסגרת האשראי שלו בחברת ויזה call. את ההלוואה ניתן לפרוס לתשלומים על פי יכולת ההחזר של הלקוח והתנאי היחיד בהלוואה הוא קיום משכורת אשר מזכה את החשבון מדי חודש. הלוואות כמו הלוואה אקסטרה הן פתרון בעבור מי שמעוניין בהלוואה מהירה וישירה לחשבון הבנק מבלי הצורך להחתים ערבים.

תנאי ההלוואה

מיני הלוואה היא הלוואה אשר מינימלית בתנאים ולקוחות כל הבנקים זכאים לבקש את ההלוואה מחברת call. ההלוואה ניתנת בסכום של עד ארבעים אלף שקלים שאותם ניתן לפרוס להחזרים של עד שישים תשלומים. הריבית בהלוואה נקבעת באופן אישי לכל לקוח כמו גם הסכום אשר נבחן על פי יכולת ההחזר של הלקוח ועד לסכום מקסימלי של ארבעים אלף שקלים. ההלוואה אינה מצריכה החתמת ערבים או מתן ביטחונות אולם היא מיועדת לבעלי משכורת בלבד על מנת להבטיח את יכולת ההחזר של הלקוח.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית כמו הלוואת אקסטרא של חברת call הינה הלוואה שאינה תלויה במסגרת הבנק של הלקוח או במסגרת הניצול של הלקוח בכרטיס האשראי. הלוואה חוץ בנקאית מהווה מסגרת אשראי נוספת ללקוחות כל הבנקים ללא קשר לאשראי שיש לו בבנקים או לניצול מסגרת העובר ושב, הלוואות נוספות שיש ברשותו, תשלומי משכנתא או תשלומי קרדיט בכרטיס האשראי. התנאים הנבחנים לפני מתן האשראי הם קיום של משכורת בחשבון.

דרכים לקבלת ההלוואה

הלוואות של חברת callהן הלוואות שניתן לקבל במסגרת שירותי החברה המקוונים או הטלפונים. על מנת לקבל את ההלוואה ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות והמכירות של החברה או למלא את הפרטים הרלוונטיים בטופס מקוון באתר האינטרנט של החברה. לאחר מילוי הפרטים והגשת המסמכים הרלוונטיים כמו תלושי שכר תועבר הבקשה לאישור ולאחר האישור שלוקח ימים בודדים יוזרם סכום ההלוואה לחשבון הבנק של הלקוח מבקש ההלוואה.

מתי כדאי לקחת את ההלוואה?

מיני הלוואה של חברת call ניתנת לכל מטרה ומאחר ומדובר באשראי חוץ בנקאי ניתן לבקש את ההלוואה לכל מטרה שהיא במידה שהאשראי הכולל של הבנק ושל חברת כרטיסי האשראי אינו מספיק להגשמת המטרות. הלוואת אקסטרא מתאימה לכל סיטואציה בה יש צורך בכסף נזיל במהירות כמו רצון ליציאה לחופשה, מימון רכב חדש, מימון לימודים ופריסת תשלומי שכר הלימוד לתשלומים קטנים, ביצוע שיפוץ בבית, מימון של אירוע וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI