דף הבית עסקים עסקים - אחר קופה אלקטרונית
קופה אלקטרונית
איציק מזרחי 26/10/12 |  צפיות: 2788

קופה אלקטרונית

אחד המכשירים אותו ניתן למצוא בכל בית עסק היא הקופה, ברוח שנות האלפיים הקופות שבהן משתמשים היום הן כולן קופות אלקטרוניות המביאות איתן חידושים רבים התורמים לניהול התקין של בית העסק.

הקופה הפכה לאורך השנים מכלי שיועד לשמור על כספנו בבטחה למחשב המאפשר בנוסף קבלת מידע על פעילותו של בית העסק, הקופות האלקטרוניות של ימינו מסוגלות לספק תמונה כללית על הוצאות והכנסות בית העסק, המשכורות המגיעות לכל עובד, דוחות מס ועוד.קופה אלקטרונית חיונית לפעילותו של כל בית עסק, הקופה מאפשרת  ניהול ובקרה של כל הפרמטרים המרכיבים את פעילותו של בית העסק, ניהול מלאים, ניהול ספקים, ניהול לקוחות, ניהול עובדים ובקרה על תזרים המזומנים של העסק.

חברת אביב קופות מתחה בשיווק ומכירה של קופות אלקטרוניות, יועצי החברה יתאימו לכל עסק את הקופה המתאימה ביותר לאופיו של בית העסק, החברה מספקת בנוסף שירותי תחזוקה ומפעילה מוקד שירות לקוחות העומד לרשות בעלי העסקים לאורך כל שעות היום.

קופה אלקטרונית היא מוצר חובה עבור כל בית עסק המעוניין לשרוד את המציאות הכלכלית של ימינו, התקשרו עוד היום  והבטיחו את עתידו של בית העסק אותו אתם מנהלים.

קופת מחשב

קופת מחשב היא הקופה האידיאלית עבור עסקים הפועלים בשווקים של שנות האלפיים, לא עוד חישובים ידניים וניסיונות לזכור מה הייתה הפעולה העסקית האחרונה שביצענו, מהיום ניתן לרכוש קופת מחשב המסייעת לניהולו התקין של בית העסק.

חלק מהאתגרים העומדים בפני בעלי העסקים של ימינו כוללים מעקב יום יומי אחר שרשרת האספקות, ניהול המלאים וניהול כספים , בעלי עסקים רבים שאינם בקיאים בניהול נתקלים בקשיים בתחומים המפורטים וכתוצאה מכך מפסידים כסף כל חודש עד למצב של סגירת העסק, בכדי להימנע מטעויות אלה עומדת לרשות בעלי העסקים קופת המחשב המשלבת את תכונותיה של הקופה המסורתית ובמקביל מספקת שירותים נוספים המקלים את מלאכת ניהול העסק. בעזרתה של קופת המחשב ניתן לעקוב בצורה מדויקת אחר תזרים המזומנים של העסק, כל פעולה עסקית מתועדת במחשב ונכנסת לאוסף הסטטיסטיקות אותן ניתן להפיק מהמחשב, בעל עסק המבקש לקבל תמונה על פעילות העסק יכול לעשות זאת על ידי לחיצת כפתור, המחשב ינתח את הנתונים שתועדו ויפיק דו"ח מפורט הכולל גרפים שיציגו את הפעילות בשאילתא המבוקשת.

החברה תתאים לכל בעל עסק את הקופה העונה על צרכיו בצורה הטובה ביותר תוך התחשבות באופיו של העסק והיקף הפעילות החודשית בו, כל הקופות מצטיינות באמינות גבוהה והן ידידותיות למשתמש.

קופה רושמת יד שנייה וקופה רושמת

בעלי עסקים רבים ובמיוחד אלו הנמצאים בתחילת דרכם מעוניינים להסתייע בקופה ממוחשבת המספקת בנוסף לשירותי אחסון הכסף גם מידע מקיף על פעילות בית העסק, האפשרויות לרכישת קופה העומדות בפני בעלי עסקים אלו הן קניית קופה חדשה או רכישת קופה רושמת יד שנייה. קופה חדשה מבטיחה את כל היתרונות ההולכים יד ביד עם המילה חדשה, רכישת קופה חדשה מבטיחה שכל השירותים אותם מספקת הקופה תקינים, מבטיחה שהקופה תהיה המשוכלת ביותר שניתן למצוא ומבטיחה אפס תקלות בשנים הראשונות להפעלתה, החיסרון היחיד הוא מחירה הגבוה של קופה כזו.רכישת קופה מיד שנייה מבטיחה הוצאה כספית קטנה יותר ולעיתים התפשרות על השירותים אותה מספקת הקופה, רכישת קופה מיד שנייה הינה עדיפה יותר במיוחד לבעלי עסקים בתחילת דרכם, תקופה שבה כל חיסכון בהוצאות משפיע בצורה ניכרת על יכולת ההישרדות של העסק.

חברות רבות מציעות  קופות ממוחשבות מיד שנייה, הקופות אותן מציעה החברה הינן במצב מצוין ומובטח שישרתו נאמנה את בית העסק זמן רב לאחר רכישתן, חברת אביב מעמידה לרשות לקוחותיה שירות לקוחות הזמין בכל מקרה של תקלה בקופה.רכישת קופה רושמת מחברה מקצועיתך לבעלי עסקים מאות ואף אלפי שקלים, התקשרו עוד היום והזמינו קופה מיד שנייה שתעזור לכם להצעיד את בית העסק שברשותכם היישר אל המאה העשרים ואחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI