דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה סיוע של דולה הריון
סיוע של דולה הריון
מה רוצה 31/10/12 |  צפיות: 3214
המושג על המהפך לאמא הוא בוודאי מרתיע, מרבית הבחורות חוששות מהיום הגורלי בו יהפכו לפתע להורים. האחריות הבלתי פוסקת לרך הנולד, וההכרה כי מזמן הלידה ועד שימלאו לו 21 וישוחרר מצה''ל הוא יהיה בקירבתכם כמעט כל היום, יכולה להפחיד כל הורה.

אולי יפתיע שאת מרביתן של האימהות הטריות מסבכות ממש חששות, שקשוק מהמחשבות על הלידה, הכאבים, החשש הבלתי נמנע שהלידה תסתבך ולא פחות גם, את כל המחשבות עלפרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהתנסתה בתהליך הזה יותר מפעם אחת, המלצתי המרכזית שתקבלו מימני היא כמובן לנסות לחשוב אם איך לעבור כל שלב ושלב, והחלק המהותי הוא כמובן הלידה.

הצעות והמלצות

לידה היא לדעת רוב הנשים תחום אינדוידואלי מאוד, חלקן עוברות את זה בקלות לעיתים מעצבנת, אך יש כאלה שסובלות ממש מכאבים מעל 48 שעות, חלק קטן מהנשים תספרנה 'שזה כלום'' ושזו לא פחות ממתנה, אבל לחלק מהאמהות הדה ז'ה ווים עשויים לגרום להן בחילה, לכן הערה היותר עניינית להורים לעתיד שיש היא להתקשר לכמה נותני שירות שיכולים ממש לעזור למישהי שעומדת ללדת.

יועצת שינה לתינוקות

יש לי מספר רעיונות מעניינים לשירותים ודברים שיכולים להקל מאוד. יש קורסים להרגעות והכנה ללידה שכדאי להירשם אליהם ואף ניתן להיוועץ עם דולה. דולות הןלדעת הרוב אחד מהגורמים האחראיים שמטרתם לתמוך בהורים במהלך ההריון ויותר מכך, בבית החולים.

תפקידה לעזור בכמה היבטים: אשת מקצוע זו תעניק ביטחון, מקלה בהתמודדות עם הכאבים ויש כאלו שגם מלמדת ומדריכה בסיטואציית ההנקה בסמיכות ללילדה.

כדאי לזכור, שכמה מהן שבנוסף הן מנוסות בתחום ההנקה, אבל לא תמיד. מסיבה זו מומלץ לכן מבעוד מועד לתור אחר יועצת אחת לשני התחומים החשובים האלו.

כשם שהסברתי קודם, גם תהליך ההנקה בשביל חלק מהאמהות לא עובר בקלות, הולד הרך לא מסתדר, אין די חלב ושלא נשכח את הכאבים. יועצת תתרום רבות לאם בהסבר של איך לעשות זאת עוד בבית החולים, ונוסף על כך באיזו דרך לעשות זאת בלי סבל.

תהליך ההבראה היא במרבית המקרים לא פשוטה, בייחוד כשהאמא יולדת בלידה לא טבעית, באופן דומה לכל הבראה מניתוח אחר שנת לילה טובה תופסת תפקיד. גם כאן יש באפשרותן לתרום רבות, בשיחה עם אשת מקצוע. הרי דיי ברור שהבייבי הקטנטן ינמנם רוב היום גם האישה תיהנה מהאופציה לישון כהלכה, משהו שיעזור לתהליך ההחלמה.

בתחום הזה יש די הרבה אופציות שמומלץ לשקול, אך כדאי לדעת שכמו בנושאים שונים גם דבר זה הינו לא תורה מסיני, יש את אלו שדרך ספציפיתתאפשר להם לנמנמם כהלכה ובנוסף ישנם פעוטות שלא, בשל כך מומלץ בחום להיוועץ בבעלת מקצוע שמומחית בכמה דרכים.

לפני שאסיים ארשום את הנושאים החשובים שרצוי מאוד להקפיד עליהם טרם הבחירה ביועצים:

אדיבות מקצועית - מהותי שתרגישו חיבור וקשר חזקים ליועצת ששכרתם.

זמינות לאם -כדאי לכןשתחליטו על דולה / מלווה שינה שתהיה זמינה אליכן בכל ימות שבוע.

ניסיון מוכח - אל תהיו תמימים, אל תסתפקו בשיחה אחת, בלי בושה, תבקשו יפהקורות החיים.

לסיום, היה ו אתן זקוקות לאינפורמציה אחרת בנושא גלשו ותקבלו ב-http://www.dmclub.co.il/page.asp?id=1349444213 ושיעבור בקלילות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI