דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר אתרים בישראל ובעולם
אתרים בישראל ובעולם
aviabu50 04/11/12 |  צפיות: 4281

כבר שנים רבות שארה"ב היא מעצמת פורנו וסקס. גולשים מכל רחבי העולם צופים דווקא באתרים אמריקאים ולא בסרטים שהופקו במדינה שלהם, כך גם גולשים ישראלים. אפשר להסביר זאת מסיבה פשוטה, תעשיית הפורנו בארצות הברית פשוט יותר מנוסה ומפותחת וכמובן גם האיכות יותר גבוהה מאשר בישראל ובשאר העולם.

בישראל ישנם כשמונה מאות אלף חיפושים בחודש לביטוי סקס, זאת לעומת 55 מיליון חיפושים גלובליים למילה sex. ניתן כמובן להסביר זאת באמצעות גודל האוכלוסייה אבל לא זאת הסיבה. איכות אתרי הפורנו בישראל פשוט ירודה לעומת אתרים בחו"ל. אך תופעה זו נמצאת בשינוי מגמה כבר למעלה משנה. אתרי סקס בישראל התחילו להשקיע יותר כסף ומשאבים בשביל לרצות את הגולשים הישראלים שהתחילו לעבור אט אט לאתרים בחו"ל.

כיום בישראל ישנם מאות אתרי פורנו, רובם לא ברמה גבוה ומאגר הסרטים בהם לא מתחדש לעיתים קרובות אבל בשנה האחרונה יזמים בישראל בשיתוף פעולה עם יזמים אמריקאים החלו להשקיע בתחום יותר. באתרי הסקס ניתן למצוא סרטיי סקס ישראלי אבל לא רק, אפשר למצוא סיפורים אירוטיים וסיפורי סקס בעברית. יש מאגר סרטים מתחדש מכל קטגוריה שרק עולה לראש. החל מבלונדיניות ועד קוקסינליות ועוד קטגוריות רבות ומגוונות. בעבר אתרי פורנו ישראלים היו גובים כסף עבור צפייה בחלק מהסרטים והיו ממלאים את האתר בפרסומות וזו אולי הסיבה העיקרית שהאתרים הללו לא היו מצלחים. אבל היום האתרים האיכותיים יותר לא גובים תשלום כלל עבור סרטים וזמן הטעינה שלהם לא ארוך והסרטים עולים מיד לאחר כמה שניות ולא כמו בעבר שהגולשים היו צריכים לחכות דקות ארוכות על מנת שהסרט יעלה מכייון שהאתרים יושבים על שרתים אמינים.

ניתן לזהות אתרים טובים ואיכותיים יותר באמצאות בדיקה פשוטה, האם האתר עולה מיד ולא לאחר כמה דקות, האם הסרטים באתר הם חינמיים, האם הסרט עולה מיד והאם יש בו מספיק קטגוריות. אם התשובות חיוביות אז כנראה שהאתר הוא איכותי, אמין והסרטים בו שווים צפייה. לעומת זאת אם באתר גובים כסף כמעט על כל דבר קטן והאתר מלא בפרסומות זולות ניתן לומר כמעט בוודאות שהאתר לא איכותי וכדאי לעבור לאתר אחר. כך גם ניתן לזהות אתרי הכרויות סקס ואתרי חילופי זוגות. לפני שנירשמים רצוי מאוד לבדוק את כל הפרמטרים.

עוד נושא שבארה"ב הוא כבר הפך ללהיט אבל בישראל הוא עדיין לא מפותח מספיק זהו נושא סרטי סקס באיכות HD. כיום מעט מאוד אתרים ישראלים מספקים סרטים באיכות HD ואם הם כן מספקים אז כנראה שהסרט יהיה בתשלום מה שבח"ל כבר בא בסטנדרט אצלנו זה פרימיום אך גם זה הולך להשתנות ותוך שנה-שנתיים כל סרטי הסקס בארץ ובעולם יהיו באיכות HD בלבד. ובעתיד הרחוק יותר ניתן יהיה למצוא אפילו סרטים בתלת מימד (3D).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 aviabu50


 


מאמרים נוספים מאת aviabu50
 
עבודות מהבית לסטודנטים
עבודה מהבית בעידן האינטרנט המתקדם, כל אחד יכול למצוא עבודה שמתאימה לו לעבוד מהבית גם כעבודה ראשית וגם כעבודה שנייה. פתרון עבודה לסטודנטיות וסטודנטים צעירים אשר מחפשים מקור הכנסה נוח שיתמזג עם לימודיהם התובעניים.

אתרים בישראל ובעולם
כמו בכל תחום ישראל תמיד נמצאת כמה צעדים מאחורי ארה"ב ומאחרי מדינות אירופה, כך גם בתחום אתרי הסקס והפורנו. כאשר בארה"ב נפתחים מידי יום אתרי סקס שונים בישראל נפתחים אתרים בודדים בחודש וכמובן שאיכות האתרים ירודה מזו של ארה"ב ואירופה. אך כל זה משתנה ותחום אתרי הסקס בישראל הולך ומשתפר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI