דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
אבי 07/11/12 |  צפיות: 2758

שנות האלפיים מביאות עימן גם בשורות טובות ולא רק מאכזבות. העידן החדש של האינטרנט מאפשר לאנשים שלא אוהבים לחכות בתור בבנק, להינצל מהבנקאי התוקפני ולעשות הכול דרך הרשת. בשנים האחרונות נראה כי כולם ממהרים, השהייה בבנק בהמתנה לתקווה כי יאשרו לך הלוואה, יכולה להיות מאוד מטרידה. חברות אשראי וגופים פיננסיים שונים הגו רעיון נהדר שיכול לפתור לכל הממהרים את הבעיות. זה נקרא הלוואות חוץ בנקאיות, שהמשמעות שלהן היא הלוואות אקספרס שניתנות דרך אישור טלפוני בדרך כלל והכסף אצלך בחשבון תוך יומיים גג. אין צורך בהמתנה לבנקאי, החזקת אצבעות לאישור ההלוואה, פיקדונות בבנק וכמובן סחיבתם של הערבים איתך לבנק.

הצלה מיידית

נכון, לעיתים עדיף לקחת הלוואה דרך הבנק אך כאשר אתם נתקלים למצב בו אתם זקוקים לכסף מיידי, זה הפיתרון המושלם עבורכם. חייבים לשלם חוב תוך יממה אחת? קניתם רכב וחסר לכם סכום קטן להשלמה? נתקלתם שלא נדע למחלה שמצריכה ניתוח יקר? צריכים לטוס באופן מיידי לחו"ל? הלוואות חוץ בנקאיות יוכלו להציל אתכם מכל בעיה אליה אתם נתקלים.

ביטול השוק האפור

האפשרות לקחת הלוואות אקספרס מבטלת את השוק האפור ומאפשרת לאנשים לקחת הלוואה באופן סדיר וחוקי. בעבר לפני שהייתה אפשרות לקחת הלוואות דרך חברות האשראי וגופים פיננסיים, לאנשים לא הייתה ברירה אלא לפנות לשוק השחור. הלוואות דרך השוק השחור מאוד מסוכנות, דרכן אתם עלולים להתחכך עם אנשים מסוכנים מהעולם התחתון. במידה ותאחרו בתשלום לחברת האשראי על הלוואה שלקחתם, תצטרכו לשלם ריבית גבוהה יותר. אך במידה ותאחרו בתשלום לשוק השחור, אתם עלולים להיקלע למצב מסוכן מאוד שיכול לעלות בחיים שלכם ובחייהם של הקרובים.

חברות אשראי

חברות האשראי עושות עבורכם את התהליך בצורה הקלה והנוחה ביותר. במידה ואתם מעוניינים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת האשראי בטלפון או כמובן להשאיר פרטים באתר האינטרנט ונציג יחזור אליכם בהקדם. ישנן חברות אשראי בעלות אתר אינטרנט מאוד ידידותי למשתמש, כאשר נכנסים לדף של לקיחת הלוואות, ניתן לסמן בשלבים את סיבת ההלוואה, סכום לו אתם זקוקים, הזמן בו תוכלו להחזיר את ההלוואה ואת הסכום שתוכלו להחזיר כל חודש. כמו כן, חברות האשראי מאפשרות לכם להתחיל להחזיר את ההלוואה מספר חודשים אחרי שלקחתם אותה. כך במידה ואתם יודעים כי בקרוב תתחילו עבודה חדשה, תוכלו לציין כי תתחילו להחזיר את ההלוואה בעוד חודש או חודשיים, לפי הצרכים שלכם.

לקוח אמין

הלוואות אקספרס דרך חברות האשראי ניתנות בדרך כלל לכל הלקוחות שלהם. חברת האשראי בודקת את העבר של הלקוח מבחינה פיננסית ומוודא כי הוא אמין. כמובן שבמידה ואתם נוהגים לאחר בתשלומי האשראי ונקראים לקוחות בעיתיים, קרוב לוודאי שלא תקבלו הלוואות תוך שיחת טלפון אחת. אך אם אין בעיה עם האשראי שלכם ואתם נוהגים לשלם את האשראי שלכם בזמן, אין סיבה שלא תקבלו הלוואה דרך חברת האשראי.

כמו כן, ישנם גופים פיננסיים פרטיים שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות תוך זמן קצר, ללא צורך בערבים. ההחזר הוא בדרך כלל עד 36 תשלומים דרך הוראת קבע או צ'קים. זו גם יכולה להיות דרך נוחה מאוד להלוואות חוץ בנקאיות. יש לוודא כי החברה ממנה אתם מלווים היא חברה אמינה ומקצועית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI