דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות
הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות
אבי 07/11/12 |  צפיות: 2706

בישראל יש מספר רב של סטודנטים שמודעים למצב הכלכלי ולקושי במציאת עבודה. הלימודים והתואר שיוציאו הוא מה שיבטיח את העתיד שלהם וישנה את עולמם הכלכלי. הצעירים יודעים שבכדי להרוויח סכומים נאים במדינת ישראל, יש להוציא תואר שיש לו דרישה גבוהה אך יש לו פחות אנשים שמעוניינים לעשות אותו. אך כאשר לומדים מקצוע פחות פופולארי מצד קהל הסטודנטים, כנראה מדובר במקצוע קשה שלא הרבה מסוגלים ללמוד כגון הנדסת חשמל. כל סטודנט להנדסת חשמל יעיד כי במהלך 4 שנות הלימודים, לא ניתן לשלב עבודה ולימודים יחד. לימודי ההנדסה הם לימודים אינטנסיביים וקשים מאוד, המצריכים הרבה למידה, ערנות והתמדה. הסטודנט הצעיר שואל את עצמו ואת הסובבים, כיצד יממן את הלימודים שלו ואת כל מה שסביב בלי עבודה?

הלוואות לסטודנטים

לא לכולנו יש הורים שיכולים לעזור עם שכר הלימודים, לעיתים מקבלים מלגות אך זה לא תמיד מספיק. מה שנשאר הוא לחפש הלוואות נוחות שיתאימו לאורח החיים של הסטודנט. כפי שנאמר קודם, קשה לשלב עבודה עם לימודים, לכן לא תהיה לסטודנט אפשרות להחזיר את ההלוואה בזמן הלימודים אלא רק אחרי הסיום שלהם. הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות לסטודנטים יכולים לאפשר לסטודנט הצעיר להתקיים בכבוד ולאפשר לו סביבה נוחה ללמידה אפקטיבית. בעזרת הלוואות לסטודנטים, הסטודנט יוכל לממן את הלימודים שלו, להשכיר דירה, לקנות אוכל, לקנות רכב קטן ולאפשר לעצמו נוחות מינימאלית שתאפשר לו להתרכז בלימודים.

תקראו את האותיות הקטנות

הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי בנקים מסוימים, חברות פיננסיות כגון חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד. נראה כי התנאים של הבנק קצת יותר נוקשים מהשאר והרוב מעדיפים לקחת הלוואות דרך הלוואות חוץ בנקאיות ולא דרך הבנק. כמו כן, נראה כי הבנק לרוב מבקש ערבים ופיקדונות, למרות שיש בנקים שבאים לקראת הסטודנט ומעניקות הלוואות לסטודנטים שיאפשרו להם לפרוש את התשלומים, להחזיר את הכסף במשך מספר שנים אחרי הלימודים. הבנקים והחברות הפיננסיות יודעות כי בכל סטודנט יש פוטנציאל וכי הוא יוכל להחזיר את ההלוואה מאוחר יותר, אחרי שירכוש מקצוע. לכן הן מאפשרות לסטודנטים לקחת הלוואה ולהחזיר אותה רק אחרי שיסיימו ללמוד, ימצאו עבודה ויתחילו להרוויח כסף. אך חשוב לשים דגש כי ככל שההלוואה נפרסת למשך יותר שנים, כך גם העמלה עולה בהתאם. לכן לפני שסוגרים הלוואות, יש לוודא את האותיות הקטנות ולבדוק כיצד העמלה באה לביטוי.

דרך חברת אשראי

כאשר לוקחים הלוואה דרך חברת אשראי זה נוח מאוד, ראשית כל אינך חייב להיות לקוח של חברת האשראי ממנה אתה מבקש הלוואה. תוך טלפון אחד או יצירת קשר דרך האינטרנט, תוכל לראות את הכסף תוך 24 שעות בחשבון הבנק האישי שלך. חברות האשראי מאפשרות מספר דרכים להלוואה, דרך אחת היא גלגול ההוצאות לחודש הבא על ידי כרטיס האשראי, כך שבמידה ואינך יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שיש לך בכרטיס האשראי, חברת האשראי תוכל להעביר לך את ההוצאה לחודש הבא. דרך שנייה היא פשוט להעביר את הכסף לחשבון הבנק שלך, כך תוכל לכסות מינוס אם יש לך או להוציא את הכסף לו אתה זקוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI