דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות
הלוואות חוץ בנקאיות
אבי 07/11/12 |  צפיות: 2660

כולנו מכירים את המצב שבו אנחנו זקוקים לעזרה פיננסית. לסגור את האוברדראפט, לשלם שכר לימוד, לסגור מרפסת או אפילו לטוס לחו"ל. ברגע שאנחנו זקוקים לתזרים מזומנים אנחנו בעצם זקוקים להלוואה. הדבר הנפוץ ביותר הוא לקחת הלוואה מהבנק שהוא המוסד הפיננסי המוכר והנפוץ ביותר. לא רבים יודעים, אך כיום ניתן לקחת הלוואה גם בפלטפורמות אחרות. הלוואה שאנחנו לוקחים ממוסד אחר שהוא לא בנק נקראת הלוואה חוץ בנקאית.

כשמה כן היא

כשמה כן היא הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת על ידי גוף פרטי שהוא איננו הבנק שלנו. אחד היתרונות הבולטים של הלוואה כזו נעוץ בכך שהיא נטולת מאמץ כמו זה שנדרש כאשר לוקחים הלוואה מהבנק. לא כמו בבנק שבו בעת לקיחת ההלוואה נדרש הלווה לחתום על עשרות טפסים, להביא ערבים ולחכת לאישור מהממונים בבנק, בעת לקיחת הלוואה חוץ בנקאית מדובר בתהליך קצר שיכול להסתכם בשיחת טלפון קצרה. עבור מי שזקוק לכסף באופן בהול זהו יתרון של ממש.

מה היתרון של הלוואה חוץ בנקאית?

יתרון אחר של הלוואה חוץ בנקאית על פני הלוואות מהבנק הוא בכך שהן אינן תלויות במצב החשבון של הלווה. בעת לקיחת הלוואה לכל מטרה שהיא מהבנק חשבון הבנק וההכנסות לעומת ההוצאות מהוות פקטור משמעותי בתנאי ההלוואה וגובה ההלוואה. הלוואה חוץ בנקאית אינה תלויה במצב החשבון של הלווה ולכן היא מועדפת בעיקר עבור מי שכבר לווה מהבנק ומבקש הלוואה נוספת.

מי נותן?

מגוון גדול של גופים וחברות פרטיות מציעים כיום הלוואות חוץ בנקאיות. גובה ההלוואות הללו יכול להגיע עד עשרות ומאות אלפי שקלים. שוק ההלוואות החוץ בנקאיות פורח גם עקב החוק שלא מאפשר חריגה ממסגרת האשראי שניתנה על ידי הבנק.

הלוואה חוץ בנקאית- אצל מי כדאי?

בין הגופים שמספקים הלוואה חוץ בנקאית ניתן למנות את חברת האשראי, חברות הביטוח, וגם גופים שונים שנותנים הלוואה לכל מטרה מטעם השוק האפור. כל חברה מספקת שירותי הלוואה לכל מטררה בתנאים שונים וכלך אחד שזקוק להלוואה יכול לבחור לקחת הלוואה היכן שיקבל את התנאים הטובים ביותר למצבו האישי.

אליה וקוץ בה

חשוב לסייג את הדברים ולומר שהקלות שבה ניתנות הלוואות חוץ בנקאיות היא אליה וקוץ בה. לפני שאתם מקבלים את הכסף שלו אתם זקוקים כל כך יש לוודא שקיבלתם כסף מגורם אמין ושתנאי הריבית הם הוגנים. חשוב לוודא כמובן שתוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים כדי שלא תיכנסו למערבולת הלוואות שלא תוכלו לצאת ממנה.

תמיד טוב שהחוק לצדנו

לא חסרים גופים מפוקפקים שמציעים הלוואה לכל מטרה ומנצלים את המצב הרגיש שבו נמצאים לא אחת מי שלווים כספים. משום כך חשוב לוודא מול מי אתם עובדים ולערוך מבעוד מועד תחשיב עתידי שלפיו תתכננו את צעדיכם. משום שתמיד טוב שהחוק נמצא לצדנו, כדאי תמיד לבדוק את החוק ולוודא שהגוף שמולו אתם עובדים פועל על פי חוק.

זהירות משתלמת

כמו תמיד, כאשר אנחנו לוקחים הלוואה אנחנו יודעים איך נכנסנו אליה אך לא יודעים איך נצא ממנה. לכן לפני שאתם לוקחים הלוואה וודאו שאתם לוקחים בדיוק את הסכום שאתם צריכים. אין סיבה ללוות סכום גבוה כי בהתאם לכך תהיה הריבית שתידרשו לשלם. ערכו תחשיב מסדר כדי לוודא שאתם יכולים לעמוד בתנאי ההחזר וכמובן- היו זהירים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI