דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה יעוץ הנקה מקצועי
יעוץ הנקה מקצועי
מה רוצה 08/11/12 |  צפיות: 3242
ה'רעיון' שברגע אהפוך לאם הוא ממש סיבה לבהלה, מרביתן של האמהות מבוהלות מרגע האמת בו ילדו ויהפכו להורים. הטיפול בפעוט, ועצם העובדה שמרגע הלדה ועד שלבסוף יחגוג 21 וישוחרר מצה''ל הוא לבטח יהיה חלק מאיתנו כמעט כל היום, לבטח יכולה לייצור מירמור אצלכל אחד.

אך בנוסף, את רוב הנשים מטרידות חרדות, חששות מההליך, סבל הצירים, החשש הבלתי נמנע שיווצר סיבוך ואל נא נשכח - מחשבות רבות על תהליך ההחלמה. כאמא צעירה שחותה על בשרה את תהליך הזה 4 פעמים, ההארה הכי טובה שתקבלו מימני היא כמובן להבין כיצד עוברים כל גשר וחלק, והשלב הראשון הוא הלידה.

עזרה בלידה

שלב הלידה הוא בלי כל פקפוק עניין סובייקטיבי, יש כאלו שצולחות את זה בקלות יחסית, עם זאת יש מסכנות שמאושפזות עם צירים יממה, יש נשים שאומרות 'שזה לא נורא כלל'' ושזו מתנה, אולם ישנן אלו שהדה ז'ה ווים עשויים לגרום להן בחילה, לכן ה'הארה' הכי משמעותית לאמהות לעתיד שיש היא לפנות ולחייג לבעלי מקצוע שיכולים ממש להקל על האישה במצב זה.

יעוץ הנקה

ישנם המון הצעות מעניינות לשירותים ודברים שיכולים להקל. ישנן סדנאות לתרגולים ללידה שניתן לקחת ובנוסף גם לשכור תומכת לידה. תומכת לידה היא לדעתי האישית אחד הגורמים הרלוונטיים ביותר שהמטרה שלהם היא ללוות את האב והאם החדשים בכל מהלך ההריון ויותר מכך, בבי''ח.

הדולה עוזרת בכמה אופנים מרכזיים: בעלת המקצוע משרה ביטחון, עוזרת להתמודד במאבק בכאבים ויש כאלו שגם עוזרת ותומכת בתהליך ההנקה בחדר היולדות.

מומלץ לזכור, שישנן מספר דולות שהינן גם כן יועצות הנקה, אולם לא תמיד. על כן רצוי מבעוד מועד לחפש אחר אשת מקצוע אחת לכלל הצרכים האלו.

כשם שכתבתי, לימודי הנקת הרך בשביל חלק מהאמהות מסורבל, התינוק הקטן לא יונק, החלב מועט ואל נא נשכח את הרגישויות בחזה. יועצת הנקה מוסמכת תעזור מאוד לאישה ולתינוק ולהסביר להבאיזה אופן מניקים בהנקה הראשונה, ובנוסף כיצד לעשות זאת ללא כאב.

תהליך ההבראה היא לרוב לא קלה, קל וחומר כשהאם הצעירה ילדה בהליך מורכב, בדומה לכל תהליך החלמה אחר שינה היא העיקר. אולי תופתענה שגם בתחום זה הן יכולות לסייע לזוג, בשיחה עם יועצת מוסמכת. בסופו של יום זה ברור שהפעוט ישן עמוק כך גם האמא תנצל את האפשרות לישון טוב, מה שיעודד את תהליך ההחלמה.

בתחום השינה ישנן המון אופציות שכדאי לנסות, אבל כדאי לדעת שכמו בדברים מסוג זה גם הדבר הזה הוא כמובן תלוי ילד, ישנם ילדים מסוימים שדרך מוגדרת תעזור להם לנוח ולישון טוב וישנם גם ילדודס שלא, ע''כ מומלץ בחום ליצור קשר עם מישהי שבקיאה ביותר משיטה אחת.

לסיום אציין את כלל ההיבטים החשובים שיש צורך לשקול לעומק לפני שבוחרים בשירותים משלימים:

אדיבות מקצועית - סופר חשוב שתשרה תחושת קשר וחיבור לנותנת השירות שבחרתם.

זמינות להורים -שרצוי שתפגשו עםנותנת השירות שתהיה פנויה עבורכן ביום ובלילה.

נסיון וידע - בכל מצב לא להאמין לשיחה אקראית, אין מה להתבייש, בקשו תעודות ההכשרה.

כמובן , במקרה שאתן צריכות המלצה כנה קראו ב-http://www.dmclub.co.il/page.asp?id=1833584836 וכמובן מזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI