דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים
הלוואות לסטודנטים
אבי 20/11/12 |  צפיות: 2655

הבחינות הורגות אתכם? אין כסף לשכר דירה? אין לכם זמן לעבוד? הבנק לא מפסיק להתקשר וזה בטח לא כדי לשאול מה שלומכם? הגעתם למקום הנכון. אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה להיות סטודנט בישראל. ישראל שגם ככה לא מקלה על אזרחיה עם הוצאות מחיה גבוהות ומתח תמידי היא מקום שקשה במיוחד עבור סטודנטים. סטודנטים בישראל נאלצים לעבוד בעבודות סטודנטיאליות מתישות במעט השעות שנותרות להם אחרי שסיימו ללמוד, להתכונן לבחינות ולהכין עבודות.

מקורות מימון

משום כך אנחנו כאן רוצים להציע לכם מקורות מימון אפשריים שיכולים לעזור לכם לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו ולהזכיר לכם שגם התקופה הזו תחלוף. בינתיים כדאי לנסות ליהנות מהלימודים ולהשתדל לזנוח את הדאגות הכלכליות. יש כמה דרכים לעשות זאת ואנחנו נציע כמה מהן. המאמר הבא עורך סקירה קצרה של הלוואות בישראל בכלל ושל הלוואות לסטודנטים בפרט.

קידום השכלה גבוהה

ראשית כדאי לדעת כי קיימים גופים שונים שמעוניינים לקדם את ההשכלה הגבוהה בישראל ולעודד סטודנטים בעלי מעמד כלכלי סוציו אקונומי נמוך להשקיע בלימודים, ולכן קרנות ועמותות אלה מעניקות גם מלגות וגם הלוואות לסטודנטים בתנאים נוחים למדי. אחד הגופים הללו הוא למשל משרד החינוך שמעניק הלוואת בתנאים נוחים. את ההלוואות מתחילים להחזיר לאחר שנה מסיום הלימודים בפריסת תשלומים רחבה במיוחד כך שההחזר חודשי הוא נמוך במיוחד.

האינטרנט

ניתן להיעזר באתרי האינטרנט השונים כדי לקבל מידע על מלגות ועל הלוואות לסטודנטים. קיימים אתרים מיוחדים שבהם נדרש הסטודנט למלא פרטים אישיים ועל סמך הנתונים שהוזנו ניתן לקבל את רשימת המלגות שמתאימות לו. גם במשרדי הדיקן ובאגודות הסטודנטים במוסדות האקדמיים ניתן להתעדכן ולברר לגבי מלגות והלוואות אפשריים.

חיזור אחרי הסטודנטים

גופים אחרים שמעניקים הלוואות לסטודנטים מעניקים מה שנקרא הלוואות חוץ בנקאיות. הסיבה שבגינה גופים כלכליים מעוניינים להעניק הלוואות לסטודנטים היא שציבור הסטודנטים הוא ציבור שעתיד להפוך בקרוב להיות העתיד הכלכלי של ישראל. כל גוף פיננסי בין אם חברת ביטוח, בנק או חברת אשראי מעוניין להגדיל את מאגר הלקוחות שלו ולצרף כמה שיותר לקוחות חזקים עם הכנסות גבוהות. השקעה בסטודנטים ומתן הלוואות לסטודנטים היא אפוא דרך מצוינת לגרום לסטודנטים להצטרף לגוף העסקי.

הלוואה חוץ בנקאית

משום כך הלוואות חוץ בנקאיות מוענקות גם לסטודנטים בתנאים נוחים במיוחד. בולטות במיוחד בתחום של הלוואות חוץ בנקאיות חברות האשראי שבדומה להלוואות מנפיקות גם כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שאינם תלויי אישור מהבנק. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות במהירות יחסית והן נושאות ריבית נמוכה יחסית. העובדה שמדובר בסכומים גבוהים יחסית של עד כ 30,000 ₪ המהווה יתרון למי שזקוק לסכום כסף גבוה במהירות יחסית.

הבנק

בנוסף, גם הבנקים כבר נכנסו לתחרות על ציבור הסטודנטים והם מציעים הלוואות לסטודנטים בתנאים נוחים במיוחד. ריביות נמוכות ופריסת תשלומים רחבה במיוחד מאפשרת לסטודנטים לעמוד בהחזרים חודשיים נמוכים יחסית. בנוסף, חשבונות סטודנט נהנים מהטבות מפליגות בכל הקשור לעמלות וחייבים נוספים.

ניצול כוח כלכלי

חשוב להבין כי הסטודנטים הפכו בשנים האחרונות כוח כלכלי. ציבור הסטודנטים גדל ולכן ניתן כיום לדרוש יותר מהבנקים ומהגופים הכלכליים. כדאי תמיד לערוך סקר שוק ולברר מהן התנאים הטובים ביותר שניתן לקבל והכי חשוב- מומלץ להשקיע בלימודים וליהנות מהתקופה הנפלאה הזו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI