דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות
הלוואות חוץ בנקאיות
אבי 20/11/12 |  צפיות: 2734

המצב הכלכלי חונק אתכם? המינוס בבנק לא נותן לכם לנשום? זקוקים לכסף מזומן במהירות? הבנק לא מאשר לכם הלוואה? אנחנו כאן כדי לומר לכם לא להתייאש. המצב הכלכלי הקשה ויוקר המחייה בישראל גורמים לרבים להיכנס למעגל של חובות שממנו קשה להיחלץ. במצב הכלכלי הנוכחי גם הבנקים נוהגים ביתר קשיחות בכל הקשור למתן הלוואות לעסקים ולבעלי לחשבונות פרטיים. משום כך אספנו עבורכם כמה עצות שימושיות מה עושים כאשר הבנק אינו מאשר לכם לקבל הלוואה לכל מטרה או כל הלוואה אחרת.

הבנקים

אם בעבר אנשים נהגו לפנות רק לבנק כאשר היו זקוקים להלוואה, הרי שכיום המצב הוא שונה בתכלית. לקיחת הלוואה לכל מטרה או כל הלוואה שהיא מהבנק כרוכה בהצגת ערבים וביטחונות  ובמילוי טפסים רבים. לארח מכן הבנק בוחן את זכאותנו ללקיחת ההלוואה תוך בחינה מדוקדקת של מצב החשבון, תנועות החשבון וגובה ההכנסה שלנו. לעתים הבנק מאשר את ההלוואה אך אל אחת קורה שהבנק מחליט לא לאשר את הבקשה שלנו.

דחיית הלוואה

דחיית הלוואה לכל מטרה יכולה להיות מכמה סיבות. ראשית משום שהלקוח הוא לקוח חדש בבנק. שניתן משום שאין ברשותו ביטחונות או נכסים ושלישית משום שהכנסתו נמוכה מידי. במקרה שהבנק דחה את בקשתכם לקבלת הלוואה לכל מטרה או כל הלוואה שהיא, אין סיבה להתייאש. כיום קיימים בישראל אפיקים שונים שבעזרתם ניתן לקבל הלוואות בתנאים שונים שמותאמים לכל לקוח. כל מי שהבנק סירב לאשר לו מתן הלוואה יכול להיעזר באפשרויות השונות ולקבל מה שנקרא הלוואות חוץ בנקאיות.

מה זה בדיוק הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות כשמן כן הן , אלו הלוואות אשר ניתנות לנו על ידי חברות שאינן בנקים. בין החברות שמעניקות הלוואות חוץ בנקאיות ניתן למנות את חברות האשראי שמנפיקות באופן דומה גם כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, קרנות ממשלתיות שמעניקות הלוואות לעסקים קטנים ועסקים גדולים ובינוניים שעומדים בקריטריונים מסוימים יכולים לקבל אשראי על ידי הנפקת מניות בשוק ההון.  המסקנה הנובעת מכך היא שאין סיבה לומר נואש כאשר הבנק מסיבותיו הוא לא מאשר לנו קבלת אשראי, כלומר הלוואות.

גם הבנקים טועים

גם הבנקים טועים לפעמים ולכן כאשר אנו זקוקים להלוואה כדי להיחלץ ממצב כלכלי קשה או כדי לממן דבר מה שאותו אנו צריכים עודות לרשותנו הלוואות חוץ בנקאיות. במקרה של הלוואות חוץ בנקאיות מחברות האשראי למשל מדובר על תהליך מהיר יחסית שבו ניתן לקבל בריביות נמוכות יחסית סכומי כסף של עד 30,000 ש"ח בקלות ובמהירות. יתרון בולט של התהליך הוא המהירות שבה ניתן לנו הכסף, מה שאומר שמי שזקוק לכסף באופן מידי יכול להיעזר מאד בהלוואות מסוג זה.

התחרות

השוק הישראלי הפך בשנים האחרונות יותר ויותר תחרותי וגם בתחום של הלוואות החלה התחרות לתת את אותותיה. כיום כאדר אדם זקוק להלוואה הוא יכול לפנות אל מספר גורמים ולכלכל את צעדיו בהתאם. לא חסרים בשוק הישראלי גופים פרטיים שמעניקים הלוואות בתנאים שונים לכל דורש. חשוב לנהוג באחריות ולוודא שאתם מודעים לתהליך שאליו אתם נכנסים. בין אם הלוואה לכל מטרה, הלוואות חוץ בנקאיות או כל הלוואה אחרת חשוב לוודא שתנאי ההחזר ברורים לכם וכי הריבית היא הוגנת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI