דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
אבי 20/11/12 |  צפיות: 2718

בעבר חשבנו כי הבנק הוא לא פחות מאל יחיד במינו ששולט על כולנו, אך מאז חקיקת חוק ועדת בכר ב-2006 שאומר כי חל איסור על חריגה מהמסגרת בחשבון הבנק, הלוואות חוץ בנקאיות נהיו פופולאריות יותר מתמיד. יותר ויותר אנשים מעדיפים לקחת הלוואות דרך גוף פיננסי פרטי מאשר מהבנק. לבנק יש חוקים נוקשים מאוד לגבי אישור הלוואות ונראה כי הוא תמיד מהסס לפני שהוא מאשר. הלוואות חוץ בנקאיות מאשרות כמעט לכולם את ההלוואה, לעיתים אף לאנשים עם תיקים בהוצאה לפועל. בתוך הגופים הפיננסיים נכללות חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות מימון, חברות אשראי וחברות השקעות. לרוב החברות יש בדרך כלל אישור של משרד האוצר, בין החברות הלא חוקיות נראה כי ישנה ריבית גבוהה יותר.

מהי בעצם הלוואה?

סוג של אשראי שאדם מסוים או גוף פיננסי מלווה לאדם אחר, כמובן בתנאי שיחזיר לו את תשלומי ההלוואה בזמן שנקבע מראש. בתוך תנאי ההלוואה הלווה מתחייב להחזיר את ההלוואה בתוספת ריבית. בדרך כלל לפני שגוף פיננסי מאשר הלוואות, הוא מבקש אסמכתות שיאשרו לו כי יהיה ללווה בעתיד את הכסף להחזיר. לכל גוף יש סף קבלת אישור אחר, כאשר הסף הכי גבוה הוא של הבנק. הלוואות חוץ בנקאיות פחות נוקשות ונראה כי הן מציעות תנאים מפתים ונוחים יותר.

איך לוקחים הלוואות אקספרס?

לקיחת הלוואות אקספרס, שהן בעצם הלוואות חוץ בנקאיות, נעשית בדרך הקלה והפשוטה ביותר. מאחר והתחרות בין החברות היא גדולה, ניתן למצוא דרך האינטרנט חברות רבות שמציעות תנאים נוחים ומנסות לגרור אליהן לקוחות, בעזרת הצעות מפתות מאוד של הנחה בריבית וכדומה. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אחד הלינקים של חברה שתבחרו, לקרוא את מה שהם מציעים לכם ולהשאיר פרטים. בדרך כלל הם חוזרים ללקוח עוד באותו היום, שואבים מכם מידע לגבי סוג ההלוואה בה אתם מעוניינים. חלק מהחברות יעדיפו לשלוח אליכם נציג מטעמן, בכדי לחסוך מכם את שליחת המסמכים דרך הפקס. הנציג יאסוף מכם צילום של תעודת הזהות פלוס תעודת זהות של בן או בת הזוג, תלושי משכורת אחרונים ופירוט של חשבון העובר ושב בבנק. במידה והחברה רואה בכם כלקוח חיובי שניתן לסמוך עליו, היא תאשר לכם את הלוואות אקספרס תוך 24 שעות בלבד.

מה מקסימום הסכום להלוואה?

סכום המקסימום של ההלוואה משתנה מחברה לחברה, כאשר חברת האשראי תוכל לאשר לכם בדרך כלל עד 30,000 שקל, בעוד הלוואות עבור סטודנטים מגיעות בתנאים שונים מהרגיל. חברת האשראי מוגבלת במסגרת שלה וביכולת שלה לספוג נזקים כגון החזר מאוחר של ההלוואה. לכן היא לא מרשה לעצמה להגדיל את הסכומים להלוואה ונשארת בגדר חברה הנותנת הלוואות קטנות עד בינוניות. החברות האחרות בשוק יאשרו לכם הלוואות אפילו ב-100,000 שקל. הכול תלוי באסמכתות שלכם ובמידה בה הן יוכלו לסמוך עליכם.

כמה עולה לנו הריבית?

הריבית משתנה מחברה לחברה, כאשר הריבית הכי נמוכה היא בבנק, שהיא פריים+ תוספת ריבית של 5%. דרך חברת האשראי תוכלו לקבל ריבית זהה אך תצטרכו לבקש גלגול אשראי, משמע דחיית ההוצאות בכרטיס האשראי לחודש הבא. החברות השונות מבקשות פריים+ תוספת ריבית של 9% ואף תוספת של 15% או יותר. לפני שאתם לוקחים הלוואות חוץ בנקאיות, קראו את האותיות הקטנות וודאו כי אין הפתעות שיצוצו מאוחר יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI