דף הבית פיננסים וכספים משכנתא ביטוח משכנתא
ביטוח משכנתא
אבי 27/11/12 |  צפיות: 3495

ביטוח משכנתא הוא ביטוח אשר הפך לדרישה של הבנקים אשר מעניקים משכנתא וכל אחד אשר נוטל משכנתא יודע כי עליו לבצע את הביטוח כדי לקבל את הלוואת המשכנתא ובכדי שיוכל לקבל מהבנק את הסכום אותו הוא מבקש. בנוסף, ביטוח משכנתא מעניק לאדם יתרונות רבים מאוד, לא רק לבנק ולכן מדובר בביטוח כדאי ומשתלם במיוחד. אם אתם שואלים את עצמכם מהו ביטוח משכנתא ומדוע נדרש לבצע אותו, קראו את המאמר הבא אשר יעניק לכם מידע בעל ערך רב מאוד בתחום ויאפשר לכם ללמוד הכול על ביטוח משכנתא ולהיות בטוחים כי מדובר בביטוח אשר לטווח ארוך יהיה משתלם מאוד עבורכם.

ביטוח משכנתא בבנק

כיום כל בנק אשר תגיעו אליו כדי ליטול הלוואת משכנתא יציע לכם לבצע ביטוח משכנתא אצלו, גם ביטוח חיים למשכנתא וגם ביטוח דירה. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי אתם יכולים לבצע ביטוח משכנתא גם בחברות ביטוח חיצוניות ולכן בצעו השוואת מחירים. לרוב, הבנק עובד עם חברת ביטוח משלו ולכן הוא מציע לכם הצעת מחיר אחת. כמובן, היתרון הגדול ביותר בבחירה של חברת ביטוח אשר עובדת עם הבנק שלכם הוא היתרון של הנוחות. כך אתם לא צריכים להתרוצץ בין חברות ביטוח שונות לבין הבנק ולמלא עשרות מסמכים ולבצע עבודת ניירת רבה. ברגע שהביטוח מבוצע דרך הבנק התהליך הופך להיות הרבה יותר פשוט והרבה יותר קל ונוח.

ביטוח משכנתא בחברות הביטוח

כפי שבוודאי כל אחד ואחת מבין קוראי שורות אלו יודעים, כיום ניתן למצוא חברות ביטוח רבות בשוק אשר מציעות ביטוח משכנתא הכולל כמובן ביטוח חיים למשכנתא וכן ביטוח דירה. חברות הביטוח השונות מאפשרות לכם לקבל הצעת מחיר משתלמת עובר הביטוח אשר לו אתם זקוקים כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים בין ההצעות השונות וכך לבחור בחברה אשר מציעה לכם את הביטוח המשתלם ביותר. אמנם מדובר יותר עבודה וכפי שאמרנו בסעיף הקודם, מדובר בעבודת ניירת רבה, אך יחד עם זאת השוואת המחירים יכולה להעניק לכם מחיר הרבה יותר משתלם על הביטוח ולאפשר לכם לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים בכל שנה.

שני הסעיפים החשובים של ביטוח משכנתא

שני הסעיפים החשובים ביותר והעיקריים בתוך ביטוח משכנתא אלו ביטוח חיים למשכנתא וכמובן, ביטוח דירה. ביטוח חיים למשכנתא הינו ביטוח אשר מבטח את הבנק במקרה בו האדם אשר לווה את המשכנתא נפטר והולך לעולמו. במקרה כזה חברת הביטוח תשלם את המשכנתא לבנק כדי שהבנק יקבל את כספו בכל מצב. ביטוח דירה הינו ביטוח למבנה עצמו אשר מכסה מקרים של נזקים שונים אשר מתרחשים בדירה, נזקים אשר ללא ביטוח בעל הדירה היה עלול לשלם עליהם עשרות אלפי שקלים כדי לתקן את הנזקים הללו ולאפשר למשפחה שלו לחיות בבית בצורה טובה ונוחה.

לסיכום, ביטוח משכנתא הוא ביטוח חשוב אשר כל אחד שנוטל משכנתא מוכרח לבצע. ניתן לבצע ביטוח משכנתא דרך הבנק או לפנות לחברות ביטוח חיצוניות ולבצע השוואת מחירים כדי לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבור הביטוח שלכם, מחיר שיאפשר לכם ליהנות מחסכון כספי גדול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI