דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן נכס מניב בארה"ב: פוטנציאל לתשואה גבוהה לטווח הרחוק
נכס מניב בארה"ב: פוטנציאל לתשואה גבוהה לטווח הרחוק
אירה פינסקר 03/12/12 |  צפיות: 3273

ישראלים רבים עובדים קשה לפרנסתם, ושמים בבנק את חסכונותיהם על מנת להבטיח לעצמם פנסיה לעת זקנה, אפשרות לשפר את תנאי המגורים שלהם או לשלוח את הילדים ללמוד בחוץ לארץ. מעטים מודעים לאפשרות לתת לכסף לעבוד עבורם ולהביא רווחים יפים, במקום הריביות השואפות לאפס שהבנקים מציעים. השקעה בנכס מניב בארה"ב היא אחת האפשרויות שכדאי לבחון.

לאחר המשבר הגדול שפקד את אמריקה בשנת 2007, מחירי הדירות והבתים צנחו, ועדיין נמצאים בשפל. יחד עם זאת, מומחים מתחילים לדבר על כך שהשוק צפוי להתאזן בעוד כשנתיים שלוש. לכן השקעה בנכס מניב בארה"ב דווקא עכשיו, כאשר המחירים מאוד נמוכים ולעתים קשה למצוא דיירים לנכס, נראית כהשקעה כדאית לטווח הארוך.

כיום ניתן לרכוש נכס מניב בארה"ב בכמה עשרות אלפי דולרים. סכום זה לא מספיק בדרך כלל לרכישת דירה (ולו הצנועה ביותר ) בארץ. משקיעים זרים רבים מנצלים כיום את ההזדמנות להשקיע בנדל"ן בארה"ב גם בשל שער הדולר הנמוך יחסית. בנוסף לכך, הפרוצדורה של רכישת דירה או בית היא קלה, וניתן לסיים את כל התהליך בתוך כמה שבועות מרגע איתור הנכס המתאים. אין חובה ברשיונות מיוחדים, ואין צורך לנסוע אל המקום בו נמצא הנכס.

בעלות על נכס מניב בארה"ב כרוכה בהשקעות נוספות, מעבר לתשלום על הרכישה עצמה. יש לתחזק את הבית ולבצע שיפוצים על פי דרישות הרשות המקומית. בנוסף לכך, יש לשלם ארנונה ומסים על הכנסות מהשכרת הנכס. במקרים רבים יש להשקיע גם בשיפוץ יסודי של הנכס: רבים מהבתים עברו הליכי עיקול ארוכים ולא תוחזקו במהלך חודשים ארוכים, או ניזוקו במהלך תקופת ביניים זו. יש לשלם גם למשרדי תיווך שיחפשו עבורכם דיירים.

במידה והתחזיות של מומחי הנדל"ן יתממשו, כל נכס מניב בארה"ב יביא תשואה גבוהה לבעליו כעבור מספר שנים. יחד עם זאת, אין לצפות להחזרים מיידיים. במצב הנכחי עדיין ההיצע עולה על הביקוש, ונכסים רבים אינם מושכרים ואינם מביאים רווחים לבעליהם.

לסיכום, רכישת נכס מניב בארה"ב יכולה להיות עסקה כדאית מאוד. יחד עם זאת, מדובר בעסקה שכרוכים בה גם סיכונים. יש לזכור שבמשך התקופה הקרובה קיים סיכוי לא מבוטל לכך שתיאלצו להמשיך ולהשקיע בנכס מבלי לקבל רווחים. יחד עם זאת, אם תוכלו לשרוד את התקופה הזאת ולהמתין עד לשיקום שוק הנדל"ן, תבואו על שכרכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI