דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים טעמים ועיצוב של מטבח איטלקי
טעמים ועיצוב של מטבח איטלקי
מיכל ז 16/12/12 |  צפיות: 3606

באשר לטעמים של המטבח האיטלקי, נספק אם יש מישהו שלא אוהב אותם. פיצות, פסטות ועוד- המאכלים של האיטלקים מוכרים לכולנו ואין אחד שלא אוהב אותם. למעשה, המטבח האיטלקי הוא אהוד בכל העולם ויש קונצנזוס על כך שהוא טעים. אבל באשר לעיצוב של המטבח האיטלקי, לא הרבה מבינים את האיכות ואת הייחודיות.

נתחיל עם האיכות, שהיא המעלה הגבוהה ביותר של המטבח האיטלקי. אומנם חשוב לקנות מוצרים שהם כחול- לבן ולצאת נגד החרם העולמי על ישראל, אבל בעוד שניתן להתפשר על איכות של דברים קטנים, כמו עכבר ומקלדת למחשב, המטבח שלנו חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר, על מנת שחוויית הבישול שלנו תהיה נעימה וטובה. על כן, מטבח איטלקי הוא הבחירה הנכונה.

מטבח איטלקי אמתי הוא מטבח יוקרה לא רק בגלל איך שהוא מעוצב, אלא בגלל החומרים שבהם משתמשים כדי לעצב אותו והגימור של כל פינה במטבח. ההבדל בין מטבח של ברלוני לבין מטבח של רגבה, למשל, יכול להגיע אפילו לפרטים קטנים כמו הבדל הגימור בפינות של השיש או בגימור של ידיות הדלתות של הארונות.

לא משנה איזה צבעים מטבח איטלקי לובש - אלו יכולים להיות כל הצבעים שעולים במוחנו - מה שקובע אם זה מטבח יוקרה איטלקי אמתי או מטבח שרק מנסה לדמות מטבח איטלקי יוקרתי זה האיכות והעיצוב. יש ניואנסים קטנים בעיצובים השונים של המטבח בכל מקום בעולם, אבל חדי אבחנה שמים לב ויכולים להצביע על ההבדלים. ועל אף שמדובר בהבדלים קטנים, כמות ההבדלים הופכת את השוני וההבדל בין הדבר האמתי והחיקוי לבולטים גם למי שאינו מבין גדול בעיצוב מטבחים.

מטבח יוקרה איטלקי יכול להגיע בשני עיצובים עיקריים- עיצוב קלאסי ועיצוב מודרני. העיצוב הקלאסי כולל בעיקר שימוש בעץ (וזו התכונה הבולטת ביותר שלו) וצבעים רכים וחמים. לעומתו, העיצוב המודרני הוא 'קר' ויש בו שימוש בצבעים קרים, שיכול להגיע גם עם נגיעה של צבע בולט מאוד, כמו חציל.

במובן מסוים, אפשר לומר שסוג העיצוב ישפיע על סוג האוכל שתבשלו, ולמעשה, אתם באופן לא מודע תבחרו בין מטבח קלאסי למודרני לפי האוכל שאתם אוהבים. אבל לא משנה איזה מתכונים אתם מתכננים לבשל, מטבח איטלקי זה איכות, ואתם ראויים לאיכות באחד החדרים הכי חשובים בבית שלכם, הלא הוא המטבח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI